19

24.9K 1.4K 101
                                    


Yorumlar pleas...

19

"Asma şu suratını." Dedi Aslan söylenerek ters ters yüzüne baktım, resmen derste beni sinir krizine sokmuş sonra hiç bir şey olmamış gibi gülüyordu.

" uyuzluk yapma sus yüzbaşı." Dedim sinirle önüme dönerken direksiyonu tek elinin avuç içiyle çevirip  yam gözlerle bana bakıp önüne döndü hemen.

" saçma ama?!"

" ne var yahu canım demiş sadece dünya sorunu haline getirdin yakında sosyal deney olarak canım lafı kaldırılsın mı dersin sende." Dedim göz devirerek kolarımı göğsümün altında birleştirdim ,dudağının kenarı kıvrılırken gözlerini kısıp bana döndü araba olmayan yolda

" sevdim ben bu fikri." Dedi gerçekten de hoşuna gitmiş  bir tavırla dehşetle ona döndüm.

"Manyak komutan sakın deneme bile senden beklerim yaparsın."

"Yaparım." Dedi kafasını gururla sallarken, yüzümü buruşturup yalandan ağlayan bir ifadeyle önüme döndüm.

" benim ne suçum var hep cins cins insanlar karşıma çıkıyor?" Dedim kendi kendime ağzımın içinde sesizce homurdanrak , kaşları çatılırken bana döndü şaşkınlıkla beni duyduğunu anlarken kaşlarım çatıldı.

Bir komnadoyla yan yanayken ne söylediğime dikkat etmem gerekiyordu hemde acilen.

" Sen bana cins mi dedin bana mı öyle geldi?"

"Sana öyle geldi." Dedim hızla omuz sikkerek.

" yalanda berbat olduğunu sana söylediler mi?" Dedi yalancı bir merakla ,ters ters yüzüne baktım.

"Evet." Dedim homurdanrak gülerek önüne dönerken istemsiz olarak bir kaç saniye yüzündeki gülüşü izledim.

Aklıma gelen Berin ile kaşlarım çatılırken   önüme döndüm.

Kahve içecek kadar samimiler di herhalde?

Merakla ona dönsem de sormak ve sormamak konusunda kararsız kalmıştım ,kalkıp seni neden ilgilendiriyor derse mal gibi kalırdım ortada tabiri caizse.  Ayrıca bana neydi bu konudan.

Bir şu an sadece .

Hiç bir öğrencimin velisiyle  tatlı yemeye gitmedim ,evinde kalmadım ,oğlumla tanıştırmadım.  Tamam veli öğretmen ilişkisi değildi, arkadaş peki? Nedense hiç öyle de görünmüyordu?

Neydi şimdi bu  ?

" dudağını kanatacaksın." Duyduğum sesle başımı hızla çevirdim bakışlarıyla karşılaştım, gözleri direkt dudaklarımın üstündeyken yutkunmamak için kendimi zor tutum.

"Ne?"

"Dudağını ısırıryorsun iki dakikadır kanatacaksın."  Dedi kaşlarımı çatıp kendine anlam veremeyerek gözlerini dudaklarımdan kaçırırken önüme dönerken derin bir nefes aldım.

"Anladım." Dedim saçmalayarak. Arabayı park ederken  merakla etrafımda göz gezdirdim , araba durduğunda kapımı açıp indim. Gözlerimi etrafta gezidrirerek yürümeye başladığımda arabanın önünde buluştuk kafasıyla içeri işaret edince   yürümeye başladım yanında şık bir mekanın içine girdiğimizde dekorlara hayranlıkla gezdiririm gözlerimi mekanda. Fazlasıyla iyi dekore edilmiş bir mekanda her bir köşesi farklı atmosferde tasarlanmış gibiydi.

" çok güzel mekan." Dedim hayranlıkla belimde bir el hissetiğimde Aslan'a döndüm beni hafifce ilerleterek yön vererek bir masanın önüne getirdiğinde oturduk beraber. 

Yüzbaşım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin