Yıldızları bile boş verdim artık yorum arkadaşlar ve yorum sıınırı dolmadan bölüm gelmeyecek 2,25 bin okunmaya 215 yıldız 54 yorum nasılsın alıyor? Yorumlar düzgün gelmediği sürece bölüm grlrmyecek arkadaşlar .Ben kendi kendime kitabı yazar bitiririm siz yapmadığınız sürece de bölümü paylaşamam açıkcası.
29
Kahve kupamı masaya bırakıp Dilan'a döndüm uykulu gözlerle kahvaltı yapıyordu dün akşam sohbetin dozunu kaçırıp 3 yatmıştık haliyle geceye kadar uyumak istiyordu ama sağ olsun oğlum beni erkenden uyandırdığı için biraz da okuldan alışık kaldığım için dinç bir şekilde uyanmıştım kahvaltı hazırlayıp zorla onu da kaldırmıştım tekrar uyumam için göz bandı başında elimde yastığı ile kahvaltı ediyordu benim zorumla.
" beni zorla kahvaltıya kaldırdığına inanamıyorum !?" Dedi Dilan ağzına salatalık atarken, Mete yerde elindeki kaşıkla oynuyordu.
Ne vardı tek başıma kahvaltı etmeyi sevmiyordum?!
" Sus da ye ." Dedim ona bakarken homurdanarak yemeğe devam ederken gülerek geri yaslandım. Kapı çaldığında kaşlarımı çattım ,kimseyi beklemiyordum?
" ben bakarım sen ye." Dedim Dilan'a, zaten rahatını bozmadığı için umursamadan kahvaltı etmeye devam etti. Ayağa kalkarken Mete hala oyun oynuyordı kendi halinde. Kapının önüne gelip kim olduğuna bakmadan kapıyı açtığımda gördüğüm görüntüyle şaşkınlıkla karşıma baktım.
"Aslan?!" Dedim şaşkınlıkla elindeki çiçeklerle bana bakan adam gülümsedi.
" seni seviyorum." Dedi bir anda şaşkınlıka ona baktım, dün akşam mesajlarına cevap vermediğim için sabah ona küstüğüm düşünüp kapıma çicekle mi dayanmıştı?
" şaka yapmak istemiştim akşam." Dedi kendini açıklamaya başlarken şaşkınlığını üstümden atıp gülümseyerek hızla yanına varıp sıkıca sarıldığımda elindeki çicekle sarıldı sıkıca bana boynumu sıkıca öpütğünde geri çekilip gözlerine baktım kolarımı boynundan çözmeden .
" kalbime çok güzel hamleleriniz var yüzbaşım. "
" senin de benim kalbime güzelim." Dedi gülerek anlımı öperken çicekleri tekrar görüş açıma soktuğunda gülerek ayrıldım ondan. Çiçekleri aldığımda Dudaklarımı bir birine bastırıp gülerek baktım.
" geçsene. " Dedim geri çekilip ayakkabısını çıkartmaya başladı.
" Mete uyandı mı?" Dedi merakla.
" uyandı mutfakta. " Dediğimde kocaman gülümseyip direkt mutfağa geçtiğinde gülüp kapıyı kapatım çiçekleri koklamaya devam ederken gülümseyerek mutfağa girdim Dilan bana bakamıyor kaşları havaya kalktı şaşkınlıkla.
" millet çicek alıyor bizde işte bok alalım." Dedi vay be der gibi.
"Dilan!" Dedim hızla Mete'ye göz ucuyla bakarken ,neyseki bütün ilgisi Aslan'daydı.
Yemin ediyorum kıskanmaya başlıyordum artık bunlar benden daha çok sıkı fıkı.
Oğlum ilgimi çalıyor ya?!
" millet dediğin kişi ablan ayrıca." Dedim göz devirerek, çiceği masaya bırakırken.
" sonuç hala değişmedi bana çicek yok." Dedi Dilan burun kıvırarak. Ona göz devirip yerde oturan ikiliye baktım ,Mete emekleyerek Aslan'ın önüne gelip dizine elini koyup kucağına tırmanmaya çalıştığında Aslan kucağına aldı onu uğraştırmadan.
" kahvaltı ettin mi?" Dedim merakla Aslan bana dönüp kafasını salayıp tekrar Mete'ye döndüğünde Mete sevinçle gülümseyip ellerini çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşım =texting=
Novela JuvenilÖğretmenliğin ilk yılı yaramaz sınıfa denk gelen Fulya ve onun velisi Yüzbaşı Aslan _ Ben : tabiki . İlk olarak Dinçer durmuyor . Hayır yani bir insan bu kadar çok hiperaktif olur mu , gerçi bu artık hiperaktiflikten çıktı ama neyse. İkincisi ol...