Tamam...
Sakın ollll
Sakın olll
Bölüm geç gelebilir evet ama uzun geldi kınamayın beni, bölüm düzenlemek 2 saatimi alıyor ağağağa
Bu arada en sevdiğiniz karakter kim?
45
Çok yorgundum, neden bilmiyordum ama elim ayağımda güç kesilmişti. Nefes alışverişlerim bile yavaştı artık ne gücüm vardı ne de halim, dünden beri buradaydım hala Aslan'ı bekliyorlardı. Kalbim onun için bir kuşun çırpınışları kadar çaresizce atıyordu.
" Seninki hala gelmedi. " Dedi kenarıdaki ela gözlü adamın yanında oturan Mahsun denen adam. Sinirle ona bakmaya devam ettim.
" Senden vaz geçti herhal, teslim olmaya değer görmedi. " Dedi tekrar göz devirip kafamı geri yasladım başım çatlıyordu.
" Belki de sizin gibi salaklarla uğraşmaya değmez dedi bilemeyiz. " Dedim omuz silkerek keyifle güldüm pislik içinde.
" Sen herhalde doymadın dayak yemeye. " Dedi sinirle dudak büzğüp bir kaç saniye Düüşünüp ona baktım.
" Senin gibi Bir oruspu çocuğunun bende hiç bir etkisi olamaz, ondan olabilir. " Dedim kafamı salarken yavaş yavaş, kaşları çatılırken dişlerini sıktı çenesi kaşırken ayağa kaşlkacaktı ki kerim bileğini tutup ela gözlerini ona dikti, kaşlarını çstıp ona döndüğümde ela gözler ona bakıp bana döndü kısa bir an.
" Boş ver ne yaparsan yap susmaz uğraşmaya değmez. " Dedi kafasını iki yana sallarken kaşlarım çatıldı, her seferinde aynısını yapıyordu ne zaman bana vurmaya kalkışsalar hemen geliyordu bir şekilde tavırları kafa karıştırıcıydı.
" Aslında onu ne susturur biliyorum ama işte heval izin vermiyor. " Dedi bana dönüp vücudumu arsız gözlerle süzerek bağlı ellerimi kaldırıp bileğimi hareket ettirerek ona baktım.
" Yüzbaşıyla uğraşamazsın seni sağ bırakmaz otur. " Dedi ona bakarken sözleri dudağımın kıvrılmasını sağlarken kafamı eğdim, gölgesi bile onları korkutuyordu.
" Bence de götünü kaybetmek istemiyorsan otur. " Dedim gülerek ela gözler bana döndüğünde dudaklarını bir birine bastırdı
" Sende kışkırtma. " dedi bana yönelik omuz silktim umursamaz bir şekilde.
" Oruspu çocuklarından prensip olarak korkmuyorum hele hele sizin gibi vatansız oruspu çocuklarından. " Dedim ona bakarken mahsun denen adam öfkeyle dişlerini sıkarken bileğini hızla gözlerden kurtarıp bana doğru hızlı adımlarla gelmeye başladı.
" Ne oluyor burada? " Dedi bir ses başımı çevirdiğimden tek gözü gördüğümde göz devirdim.
" Beni mi özledin cemal. " Dedim göz devirerek, adam bana döndüğünden kaşlarını çattı mahsun boğazımı tutup sıkarak beni duvara vurduğunda kaşlarımı çattım hissetiğim acıyla , güçsüz vücudum gelen darbeyle bir et yığınından farksız bir hale geldi.
" Senin dilini çok uzatmışlar belli. " Dedi tek göz bana bakarken dişerini kırıp hafifçe eğildi önümde , Mahsun elini boğazımdan çekmesiyle sertçe düştüm.
" Ne yaparsın işte biz Türklerde deli kanı var derler pek haksız sayılmazlar" Dedim gülerek dudağımın kenarındaki kanı bağlı bileklerimle zorlukla silerken
" Bütün Türkleri bu topraklardan kazıyarak çıkaracağım sonrası ise sizden eser dahi kalmayacak bakalım hala aynı konuşacak mısın? " Dedi kafasını salaayıp kaşlarımı çatıp ona baktım bir kaç saniye düşünür gibi bakışlarımı havaya kaldırıp kafamı saladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşım =texting=
Teen FictionÖğretmenliğin ilk yılı yaramaz sınıfa denk gelen Fulya ve onun velisi Yüzbaşı Aslan _ Ben : tabiki . İlk olarak Dinçer durmuyor . Hayır yani bir insan bu kadar çok hiperaktif olur mu , gerçi bu artık hiperaktiflikten çıktı ama neyse. İkincisi ol...