פרק 6

310 16 8
                                    

פרק:6
ניקולאס

"ניקולאס רד למטה לעזור לי בבקשה" אבא שלי נכנס לחדר שלי ואמר.
הסתכלתי במבט שואל,יש לנו שלושה עוזרות בית למה שיבקש ממני עזרה "יש חג היום נתתי להן חופש, לכולם מגיע לפעמים קצת חופש" הנהנתי וקמתי מהמיטה בא לרדת למטה אבל אבא עוצר אותי עם היד שלו "אתה לא שם חולצה?" הוא שאל וגיחכתי "אבא הכל טוב איתך" שאלתי, מה יש לו היום "אמא שלכם באה לביקור, היא למטה עם כולם מחכה שתרד,איסטון בדרך הביתה מאיזה ישיבה" אתם בטח צוחקים עלי "לא" אמרתי וסגרתי אליו את הדלת.
אני אוהב את אבא שלי ומכבד אותו מאוד אבל לעזאזל הוא לא יכול להכניס אותה לבית הזה ולצפות שאני יזרום עם זה ונשב כולנו כמו משפחה מאושרת.
נעלתי תדלת המזוינת וחזרתי למיטה, שם את הראש על הכרית בתקווה להירדם.
לא ישנתי אתמול כל הלילה, לא הצלחתי למרות שניסיתי להכריח את עצמי לישון המוח שלי לא הפסיק לעבוד ולחשוב.
דופקים לי בדלת אבל אני לא קם להפך אני שם את הכרית השנייה מתחת ליד שלי ומתרווח, "ניק תפתח לי" סמואל אמר בנחת אבל זין על זה אין לי כוח להרצאות שלו על למה אני צריך לרדת ולתת לה עוד סיכוי בידיעה שהיא עוד שבוע כבר לא תהיה פה.
סאם המשיך לדפוק ולחפור לי במוח אז שמתי את הכרית מעל ראשי כדי שהראש יגמר אבל זה לא עזר, שמעתי רעש של מנעול והדלת נפתחה "יופי אתה פה, עכשיו תזיז את התחת שלך למטה" הוא אמר והוריד לי את הכרית מהראש.
ברגע שקלת שלא יעבוד לו הוא התיישב לידי בקצה המיטה "ניק, היא אמרה שהיא לא תעזוב הפעם" סמואל אמר בשקט "ואתה מאמין לה" אמרתי בקול שקט וחסר רגש "על מי אני עובד ברור שאתה מאמין לה" הנדתי את ראשי וצחקתי "אתה מטומטם,היא תבגוד שוב פעם באבא ותברח, ככה היא ואתה יודע את זה" אמרתי לו בקול צרוד "אני יודע שאתה פגוע ניק, אבל היא אמא שלך והיא.." קטעתי אותו באמצע המשפט "אני לא פגוע סמואל, אני כועס" השבתי בזעם והמשכתי לדבר בקול רם יותר "היא בגדה באבא, היא נטשה אותנו שלוש פעמים, איך אתה יכול להיות כל כך עיוור ולחשוב שמשהו ישתנה הפעם" סמואל הוריד את הראש והסתכל עלי מאוכזב "אתה לא גדלת איתה ניק, אני כן לעזאזל אני מכיר אותה יותר טוב מכולכם ואתה לא יודע כלום אז תסתום את הפה שלך פעם אחת ורד לסלון המזוין" הוא צעק ויצא מהחדר בתריקה הוא כזה דרמטי אלוהים.
לבשתי מעלי חולצה וירדתי לסלון כי מה היה לי עוד לעשות.

___________________________]
זה קצר ממש אני יודעת
לא היה לי זמן לכתוב אבל רציתי להוציא לכם פרקים אז כתבתי שתיים קצרים ואחד ארוך שאני יעלה מחר

נגיעה מתוקהWhere stories live. Discover now