פרק 12❤️

232 11 28
                                    

בנות יש פה קטע סמאט קטן אם מישהי לא רוצה לקרוא שתדלג על ההתחלה❤️
****************************************
_______פרק:12_______
ניק

"בואי אנחנו הולכים מפה עכשיו, איזבל" אביה יונתן אמר , מושך בידה ביתר חוזקה ממה שצריך בשביל למשוך אותה.
אני לא אוהב את זה.
הוא לא צריך להחזיק אותה כל כך חזק.
הוא מכאיב לה.
"חכה רגע יונתן" אבי אמר והקף אותו כדי שיעצור, "שמעת את הדוקטור, צריך לסגור ימים, אני אשכור עורך דין שיעזור לנו".
יונתן סימן לו לעצור עם ידו, מבטו היה זועם וידו התחזקה על זרוע של איזבל, "לא מעניין אותי מה הוא אמר! אתה מבין אותי?!, הבת שלי לא מתקרבת יותר לבן שלך אתה שומע אותי! תתרחק ממנה!" יונתן אמר מצביע עלי.
לא יקרה יונתן.
אתה יכול ללכת להזדיין.
יונתן דחף קלות את אבי ועבר אותו בעצבים, בזמן שידו עדיין על זרוע של בלה שלי.
"מאז המוות של אשתו הוא קצת משתגע,אל תיקח את זה אישי ניק, הם כל מה שנשאר לו" אבי אמר, מניח את ידו על כתפי, נאנח והולך משם.
"אל תדאג ניק, יש לאבא רעיון" אמר סאם מחייך אלי קלות, הוא לא מאמין לעצמו.
"תהיה בבית בשמונה אפס אפס" הוא אמר לי והנהנתי, סמואל התחיל ללכת אבל עצר והסתובב "אה וניק, תנקה את החדר שלך, הריח שם זוועתי, שלא תתעלף לנו שם" סמואל אמר וצחק ממשיך ללכת לרכבו.
"היי ניק" טיי אמר בהיסוס "אתה בסדר?" הוא שאל בהיסח דעת, לא עניתי לו, אבל חייכתי אליו.
"אני הולך לג׳ולי, טיי, נתראה אחר כך" הוא אמר משהו אבל לא הקשבתי לו.
׳אני בדרך אליך תתכונני׳ שלחתי לג׳ולי והתנעתי את האוטו.
ג׳ולי ענתה בסמיילי לב ושלחה לי תמונה של לבנים אדומים.
׳תלבשי אותם׳ הוראתי עליה.
לעזאזל אני צריך אותה עכשיו.

״כשאמרתי לך ללבוש אותם, ג׳ול, התכוונתי רק אותם״ אמרתי לה בזמן שהורדתי את החולצה שלי.
״אני יודעת ניקי, פשוט חשבתי שתרצה לעשות את זה בעצמך״ היא אמרה בחיוך בזמן שהיא מלטפת את שרירי ביטני עם ציפורניה.
״תורידי אותם את. עכשיו״ אמרתי לה מסתכל בזמן שהזיקפה לא מאחרת להגיע, ג׳ולי הסתכלה על הזקפה מחייכת, מתחילה להוריד את חולצתה באיטיות מייסרת.
״אל תשחקי איתי משחקים ג׳ולי, תורידי אותה עכשיו״ היא הסתכלה עלי מאוכזבת אך עשתה זאת.
״שבי עלי״ אמרתי לה בוחן אותה בלבנים הקטנים והאדומים שקנתה בשבילי בתחילת שנה.
היא התיישבה על רגלי, מתחילה ללטף את הזין שלי, בזמן הזה היא גם מזיזה את מותנה קדימה ואחורה על רגלי ומסתכלת לאישור אם להוריד את המכנס שלי, הנהנתי לה.
היא התחילה לגעת בעצמה, זקוקה לזה לזה נואשות.
״אל״ תפסתי בידה ביד אחת ובאחרת הורדתי את תחתוניה.
ליטפתי את ישבנה במעגלים עולה לדגדגן שלה ומשחק איתו קצת, מענג אותה.
״את רטובה כל כך ג'ול״ אמרתי , אוחז במותנה.
הכנסתי אצבע אחת לתוך הכוס שלה, דוחף אותה עד הסוף, חזק יותר ומהר יותר בכל פעם.
״אנ.. אני גו מרת ניק״ ג׳ולי אמרה בזמן שתפסה בזרועי בציפורניה, מנסה לעצור את האורגזמה שלא מיהרה להגיע.
״עוד לא בייב, לא לפני שאני נכנס לתוכך״ הוצאתי את אצבעי ממנה בבת אחת והורדתי אותה ממני.
״שבי על ארבע״ הוראתי לה וכך עשתה.
״אל תשים קונדום ניקי, תן לי להרגיש אותך עד הסוף, בבקשה״ התעלמתי מדבריה, מוציא את הקונדום ופותח את האריזה המזוינת.
״פאק ניק!״ היא צעקה בעונג.
״יותר חזק לעזאזל״ היא המשיכה מושכת בשערי בחוזקה.
״אני לא יכולה יותר ניק, אני צריכה לגמור, בבקשה, ניק״ נכנסתי עד הסוף, מרגיש את עורה נחתך מהזין שלי ורק אז יצאתי ממנה, נותן לה לגמור והצרחה לא איחרה להגיע.
היא גמרה, אבל אני עדיין לא והיא הבינה את זה.
ג׳ולי תפסה בזין שלי, הורידה את הקונדום והתחילה להכניס אותו לפיה לאט לאט.
הכנסתי אותו עמוק יותר.
שימלא את כולה.
היא ניחנקה לרגע אבל לאט לאט התחילה להבין את הקצב.
משכתי בשערה מושך את פיה להפנים יותר ויותר לא נותן לה זמן לנשום, עד שגמרתי והיא מצצה ובלעה את כל הזרע שלי וחייכה אליי.
השעה הייתה עשרה לשמונה כבר,
״אני מאחר״ אמרתי לה הרמתי את בגדי ויצאתי מחדרה.

נגיעה מתוקהWhere stories live. Discover now