פרק:7
איזבלהשעון המעורר צלצל וצלצל אבל לא הפסקתי אותו התענגתי על הרעש הכואב באוזניים, המשכתי לשים את הראש על הכרית עוד כמה שניות בחושך עצמתי עיניים ונשמתי עם עצמי.
הדלקתי את האור ועצמתי עיניים במהירות נבהלת מכמה שזה שורף לי בעיניים, לעזאזל עם המיגרנות האלה, הייתי צריכה ללכת לישון ברגע שהתחיל לי כאב ראש לא הייתי צריכה להישאר ערה ולרחם על חיי כל הלילה זה היה כזה מטומטם, לא שהייתי מצליחה לישון.
אני הולכת לכיוון המקלחת שלי, פושטת את הבגדים הקצרים פותחת את זרם המים החמים עוצמת עיניים ונותנת לזרם החם לשטוף את כולי.שמתי חזייה אדומה ותחתון סבתא שחור, 'זה לא שמישהו יראה את זה..' אמרתי לעצמי,לבשתי מעל חולצה לבנה עם הסמל של 'אקסטר' וחצאית קצרה בצבע לבן טיפקס גרביים ארוכות בצבע לבן ונעלי ג'ורדן בצבע ורוד בייבי. הלכתי למראה מסתכלת ואוהבת את מה שאני רואה טוב בערך.. יש לי כריות מטורפות מתחת לעיניים, הלכתי לשידת איפור שלי ושמתי קצת קונסילר מתחת לעיניים ושפתון שקוף שמבליט את השפתיים המלאות שלי.
לקחתי ספר מהספרייה שלי וירדתי למטה למטבח בגדול כדי לקחת קפה שאני יתעורר על החיים שלי.
לקחתי את המפתחות של האוטו השחור שלי ואת התיק צד בצבע שמנת שלי, יוצאת החוצה אבל לעזאזל לא ציפיתי לקור הזה, עשיתי אחורה פנה ועליתי במהירות לחדר ארונות שלי לקחתי פותר בצבע כחול של התיכון שלי שמתי על החולצה הלבנה, הסתכלתי במראה על הפותר הכחול עם החצאית הלבנה הקצרה שמבליטה את הקימורים ואת הרגליים שלי שנראות פתאום יותר ארוכות למרות הגובה הנמוך שלי וחייכתי לעצמי, 'אני נראית טוב' מילמלתי לעצמי ויצאתי לתיכון.החניתי את המכונית שלי מנמיכה את השיר "Don't Blame Me" של 'טיילור סוויפט' מלכתי.
עצמתי את עיני לכמה רגעים, פתחתי אותם ויצאתי מהאוטו לכיוון הבית ספר מרגישה טפטופים על הגוף שלי,אני מחייכת לעצמי, יורד גשם אולי היום הזה לא יהיה חרא למרות החוסר שעות שינה שלי.
התקדמתי לשער רואה את השומר כריס מחייך ואני באמת לא מבינה איך הוא יכול להיות כל כך שמח על הבוקר ועוד בזמן שהוא צריך לשמור על חבורת מתבגרים כל יום.
חייכתי אליו "בוקר טוב כריס" הוא חייך עלי בחזרה וענה לי בחיוך גדול "בוקר טוב בלה, איך את?" המשכתי לחייך אליו ועניתי לו "אני בסדר איך אתה איך מילו?" שאלתי בהתעניינות את השומר האהוב עליי,אליו ועל ביתו הקטנה "ברוך השם אנחנו בסדר" הוא ענה נראה מאושר "יופי" אמרתי והוא הנהן עלי נכנסתי לבית ספר, הולכת ללוקר להוציא את הספרים להיום.
הרגשתי רטט מהתיק שלי נעצרתי פתחתי את התיק והוצאתי את הטלפון רואה הודעה
מהמורה שלי בקבוצת כיתה על ביטול שעתיים ראשונות.
ברצינות? לא יכולתם להודיע על זה לפני שנכנסתי לפה?!?, אוף.
התחלתי לפנות לצד השני לכיוון הספרייה של הבית ספר, מה יש לי עוד לעשות פה חוץ מלשבת בספרייה ולקרוא ספר?התיישבתי על הכיסא בר שבתוך הספרייה פתחתי את ה 'ספוטיפיי' הפעלתי את הפלייליסט של טיילור באוזניות והתחלתי לקרוא.
——————————————————————-
אני יודעת שהפרקים ממש קצרים אבל כתבתי עוד פרק אני רק רוצה לשנות בו כמה דברים קטנים ואני יעלה אותו כבר מחר אני אשמח לכוכב אם אהבתן❤️
YOU ARE READING
נגיעה מתוקה
Romanceאיזבל/ בל סמית: הילדה הכי יפה בתיכון וגם הכי מנודה בגללו. עם פה גדול וחצופה שאין דברים כאלה עד שזה נוגע אל מבוגרים. המילה האהובה עליה היא לא. נשאר לה שנה וחצי לעבור בתיכון הזה. עברה כל כך הרבה בחיים שאיזה ביריון בתיכון לא יגרום לה לברוח ולנטוש את הת...