לורן
גופי נחת על המיטה הנוחה וגופו של ראקס עלה מעליי מצמיד אותי יותר לתוך המזרן. שפתיו נחתו על שלי מוציאות ממני גניחות חלושות. ״פאק..״ לחש מכניס את ידיו מתחת לשמלה שלי מרים אותה מעלה.
היא נחתה קרוב למיטה וישר לאחר מכן שפתיו הורגשו על צווארי בזמן שידיו עברו על החזה שלי תופסות את הפטמה שלי דרך החזיה השקופה. נאנחתי עמוקות מנסה להגיע לחיכוך עם איברו מתחננת לזה.
חיוך קטן הופיע בזוית פיו והוא הקריב את אצבעותיו לשפתיי מכניס אותם לתוך פי. ״תמצצי..״ הוא לחש מוריד לי את החזיה ביד השניה זורק אותה לצד. שפתיו עטפו את הפיטמה שלי והוא נשך אותה מעביר את לשונו עליה.
״מממ״ נאנחתי מוצצת את אצבעותיו במהירות והוא הביט בעיניי במבט אפל מוציא את האצבעות שלו מפי מוריד אותן למטה..מכניס אותן מתחת לחוטיני שלבשתי וזרמים נעימים הופיעו במהירות כשאצבעותיו נכנסו לתוכי.
גניחה חלושה יצאה מתוך פי והוא הגביר את קצב אצבעותיו מזיין אותי במהירות. ״פאק!״ צעקתי ושפתיו קטעו את הגניחות שלי לא נותנות לי זמן לנשום. ״כל כך יפה..״ הוא מלמל מלטף את פניי והגניחות התעצמו והרגשתי שאני כבר קרובה כל כך..
כששם לב ראקס עצר את מה שעשה מוציא מתוכי את אצבעותיו. ״לא עכשיו..״ מלמל קם מהמיטה מוריד את בגדיו האפורים וברגע שהוריד את הבוקסר בלעתי את רוקי רוצה אותו כל כך.
הוא תפס את מותניי הופך אותי על הבטן מרים את ישבני אחורה. ״תישארי ככה..״ הוא מלמל מתמקם בין רגליי. ״בבקשה..״ נאנחתי מרגישה אותו נכנס לתוכי וגופי רעד ושיחררתי גניחה עמוקה מחזיקה חזק במצעים.
״פאק כל כך טוב..״ הוא נאנח מגביר קצב דוחק את עצמו לתוכי. ״מממ..״ נאנחתי מרגישה את ידו תופסת את שיערי מושכת אותו אחורה. ״בבקשה..״ נאנחתי והעוצמת משיכה התחזקה והראש שלי הורם מעלה.
היד השניה שלו עברה לצוואר שלי מצמידה את גבי אל חזו. הוא הגביר את קצב החדירות ושפתיו עברו על צווארי מסמנות אותי. ״אני קרובה..״ נאנחתי והוא נשך את הנקודה הרגישה שלי מאחורי האוזן גורם לזרמים להתעצם.
״תגמרי..״ הוא לחש מגביר קצב והאחיזה התגברה על שיערי והקולות שיצאו מפיו סימנו לי שהוא קרוב. ״את לוקחת גלולות?״ הוא שאל ורק אז שמתי לב שאנחנו בלי קונדום. ״כן..״ נאנחתי כשרעד תקף אותי וגמרתי בחוזקה גונחת גניחה עמוקה וככה גם ראקס שיחרר את הנוזל החם לתוכי נופל על הגוף שלי צמוד למיטה.
״פאק..״ הוא מלמל נופל לידי ועיניי התחילו להיסגר לאט לאט אפילו בלי לחשוב שאני צריכה ללכת ושאני קמה מוקדם. עצמתי את עיניי ונרדמתי.
-
רעש המים זורמים העירו אותי והבטתי מסביבי לא מזהה את המקום. יצאתי למועדון עם סוזנה וג׳וש, שתינו, רקדנו...יצאתי מהמועדון עם מתאגרף מפורסם. חשבתי מסתכלת לצד השני של המיטה מחפשת את ראקס.
קמתי במהירות לובשת את הבגדים שלי עושה את זה מהר כדי לא להיתקל בו. כאב הורגש בין רגליי ונאנחתי נזכרת באתמול. ׳הוא היה חיה..׳ נאנחתי מרגישה את פניי מתחממות. הרמתי את
הטלפון מסתכלת בשעה ועיניי נפקחו בבהלה. רבע לשבע.סיימתי להתלבש ולשים נעליים. לקחתי את הטלפון איתי מזמינה במהירות מונית יוצאת מהבית בשקט בלי שישים לב. אני אף פעם לא נשארתי לישון אחרי סקס. חשבתי לא יודעת מה קרה לי. לאחר עשר דקות המונית הגיעה ונכנסתי לבתוך נותנת לנהג את הכתובת שלי.
נאנחתי נשענת אחורנית מעבירה יד בשיערי נזכרת באיך שראקס תפס אותו חזק אתמול בזמן שגמר. גופי רתח ורציתי כל כך להגיע כבר הביתה. לאחר עשרים דקות הגעתי משלמת לנהג ומודה לו רצה במהירות לבית.
בבקשה שאני לא עומדת לאחר על היום הראשון. לקחתי מהארון במטבח גלולה שותה אותה לא מאמינה שלא השתמשנו בקונדום. התקלחתי במהירות שמה את החצאית האהובה עליי וחולצה נוחה מעליה. שמתי נעליים מסתדרת גם את השיער מביטה במראה מתאפרת במהירות.
״אוקי..אני מוכנה״ מלמלתי יוצאת מהבית מכינה לעצמי קפה לפני שיעזור לי טיפה עם העייפות. התחלתי בנסיעה שומעת את השיר שאני אוהבת ׳day light׳ מתחילה לשיר בקולי קולות. הטלפון שלי צלצל ושמה של סוזנה הופיע בו.
״הלו״ ״הלו? זה מה שיש לך לומר לי?? את יצאת אתמול מהמועדון עם פאקינג מתאגרף לוהט ואת לא הולכת להשמיט פרטים!״ היא צעקה וצחקתי. ידעתי שזה יקרה מתישהו.
״מה את רוצה לדעת?״ ״הכל! איך הוא היה במיטה..הוא אגרסיבי? אני בטוחה בזה הוא-״ ״אני אגיד לך רק תפסיקי!״ אמרתי בחיוך והיא שתקה מחכה. ״הוא היה טוב..ממש טוב״
אמרתי וקולות של ׳אוו׳ נשמעו ברקע. ״אני אפילו נרדמתי אצלו בלי לשים לב״ אמרתי והיא התלהבה יותר מחכה שאמשיך. ״עד שברחתי מהבית שלו בבוקר״
אמרתי והיא צחקה כל כך חזק שאני בטוחה ששומעים אותה עד לונדון. ״תפסיקי!״ ״להפסיק?? את פאקינג ברחת לבן אדם מהבית בלי לומר כלום! אוי לו את רעה״ היא אמרה ופתאום התחלתי להרגיש רע עם מה שעשיתי.
״לא הייתי צריכה לעשות את זה?״ שאלתי והיא צחקה. ״אוו לאלא במקומך הייתי נשארת ונותנת לו לזיין אותי כל הבוקר״ היא אמרה וגיחכתי. כמה מתאים לה.
״יש לי עבודה סוז״ אמרתי מזכירה לה. ״נכון נכון שכחתי..אז עשית עבודה טובה לו רק תקווי שלא תראי אותו יותר״ היא אמרה וחייכתי. ״אל תדאגי אין סיכוי שאראה אותו שוב״ אמרתי בטוחה בזה כמו שאני בטוחה שאני יכולה לשמור על דג חי יום שלם.
״לעזעזל יש לי הרגשה רעה לגבי זה..״ היא אמרה ונאנחתי. ״ברוכה באה למועדון סוז״.
(:(
YOU ARE READING
The night we met
Romanceראקס מתארגף מפורסם בן 23 ולורן בחורה רגילה בת 21 שפותחת דף חדש במקום חדש. שני אנשים שמהרגע הראשון שעיניהם נפגשו יכלו להרגיש את המתח בניהם. לילה אחד חלקו ביחד מבלי לדאוג שיראו זה את זה מתישהו. מה יקרה אם במקרה לורן תתחיל לעבוד במכון איגרוף שראקס מלמד...