לורן
״את נראת..וואו״ סוזנה אמרה כשנכנסה לחדר שלי וחייכתי עושה סיבוב קטן עם השמלה החדשה שלי. קצרה , בצבע ורוד בייבי עם איקס בגב. ״אהבת?״ שאלתי עושה לה עוד הצגה קטנה והיא הנהנה במהירות. ״מאוד!״
היא אמרה מושיבה אותי על הכיסא ליד שידת האיפור שלי מוציאה את הבייביליס מהמגירה שלי. ״תתחילי לעשות לעצמי!״ היא אמרה וחייכתי. ״נו סוז! אני תמיד שורפת את עצמי״ אמרתי והיא לא הגיבה מפעילה אותו מסדרת את שיערי.
אחרי כמה דקות צפירות נשמעו מחוץ לבית וקמתי מהכיסא מביטה במראה. ״תודה סוז״ אמרתי מחבקת אותה והיא חייכה מסדרת דבר אחרון בשיער שלי. ״תשגעי אותו! הוא יתעלף ישר שיראה אותך״
היא אמרה וחייכתי מהנהנת. ״אעשה את זה״.שמתי את הנעליי עקב שלי שמתאימות לשמלה ולקחתי את הדברים שלי. ״אני נשארת יש לך משהו לאכול?״ ״תבדקי במקרר הכנתי פסטה״ היא חייכה מהנהנת יוצאת מהחדר ואני אחריה יוצאת מהבית.
ראקס עמד שם מול הרכב שלו נראה טוב יותר מתמיד. חליפה שחורה צמודה הייתה עליו מדגישה את שריריו החזקים ושיערו היה מסודר אחורה וטיפת שיער מקדימה זזה נותנת לו לוק שובב. התקדמתי לכיוונו וכשקלט שאני לידו בהה בי בוחן אותי מעלה ומטה.
״או אלוהים״ הוא מלמל וחייכתי חיוך קטן מרגישה את פניי מתחממות. ״את מהממת״ הוא אמר מביט בעיניי והבעה לוהטת עלתה על שלו. הוא פתח לי את הדלת נותן לי להיכנס נכנס מהצד השני.
הוא התחיל בנסיעה והעברתי את מבטי עליו טוב יותר בוחנת אותו. ׳הוא עוצר נשימה׳ חשבתי בולעת את רוקי וחיוך קטן עלה על שפתיו. ״תפסיקי את זה״ הוא אמר וכיווצתי את גבותיי. ״להפסיק מה?״ ״להביט בי ככה..יהיו לזה השלכות״ הוא אמר בטון חסר נשימה ונשמתי עמוק.
״ומה אם אני רוצה לעשות את זה בכוונה?״ שאלתי כשחנה את המכונית ליד המסיבה והבטתי מהחלון רואה כמות די גדולה של אנשים נכנסים. ״מממ תנסי תראי מה יקרה״ הוא אמר גורם לי להצמיד את רגליי.
״שנצא?״ שאל והנהנתי לאט. הוא יצא פותח את הדלת מהצד שלי שולח את ידו להחזיק בידי מוציא אותי מהרכב. ״נכנסים״ הוא לחש משלב את ידינו והבטתי בהם מרגישה את פניי מתחממות.
ישר שנכנסנו בחור גבוה עם שיער שטני ניגש אליו. ׳נראה נחמד׳. ״אחי הגעת!״ הוא אמר מחבק אותו מביט בי לאחר מכן. ״ומי זאת?״ הוא שאל קורץ לי מקבל אגרוף ליד מראקס. ״בן תרגע!״ הוא אמר לו ובן צחק. ״תרגע עצבן״ הוא אמר מביט בי.
״נעים מאוד בן החבר הכי טוב של הנודניק הזה״ הוא אמר ולחצתי את ידו בחיוך. ״נעים להכיר לורן״ אמרתי והוא הנהן עוזב אותנו כדי לומר שלום לאיזו בחורה. ״הוא נחמד״ אמרתי וראקס לחץ על ידי בחוזקה. ״אתה מכאיב לי..״ שיקרתי והוא גיחך מתקרב לאוזניי.
YOU ARE READING
The night we met
Romanceראקס מתארגף מפורסם בן 23 ולורן בחורה רגילה בת 21 שפותחת דף חדש במקום חדש. שני אנשים שמהרגע הראשון שעיניהם נפגשו יכלו להרגיש את המתח בניהם. לילה אחד חלקו ביחד מבלי לדאוג שיראו זה את זה מתישהו. מה יקרה אם במקרה לורן תתחיל לעבוד במכון איגרוף שראקס מלמד...