ראקס
״אמא..״ מלמלתי נכנס לתוך החדר ומבטה עזב את הרופאה ששאלה אותה שאלות ועיניה הביטו בי בוחנות אותי מעלה ומטה. ״אוו ראקס..״ היא מלמלה ודמעות ירדו מעיניה. ״אמא״ אמרתי והרגשתי את פניי נרטבות גם.
״בוא אלי בן שלי״ היא אמרה והתקדמתי במהירות עוטף את זרועותיי סביבה. ״שש שנים?״ היא שאלה בבכי ועצמתי את עיניי שוקע בחיבוק. ״שש שנים בלעדיי״ היא אמרה והרמתי את ראשי מלטף את פניה.
״אני בסדר אמא״ ״ואבא שלך..איפה הוא?״ היא שאלה וקפאתי. ״הוא לא כאן״ אמרתי והיא כיווצה את עיניה בבלבול. ״הוא במעצר״ הפלתי עליה את זה משום מקום והפה שלה נפתח בהלם. ״אני מצטער אמא-״ ״הוא פגע בך?״ היא קטעה אותי וכיווצתי את עיניי.
״איך את-״ ״אני מכירה את המזג החם שלו..מה הוא עשה לך יפה שלי?״ היא שאלה מלטפת את פניי ונשמתי עמוק לא רוצה להתפרק לא מולה. ״תספר לי״ היא אמרה אחרי כמה זמן שהייתי בשקט. ״הוא התעלל בי, היכה אותי, האשים אותי בתאונה״
אמרתי והדמעות המשיכו לרדת מעיניה וניקיתי אותן. ״בבקשה אל תבכי..״ מלמלתי והיא הצמידה אותי לחזה שלה פעם נוספת מחבקת אותי חזק. ״אוו ילד שלי..אני כל כך מצטערת״ היא אמרה והנהנתי לשלילה. ״זה לא באשמתך״ אמרתי והיא חייכה חיוך קטן מביטה בעיניי.
״הפכת לגבר..״ היא לחשה וחייכתי. ״ונהיית מפורסם״ היא אמרה והפנתי את מבטי לכיוון הטלוויזיה רואה את הקרב האחרון שלי. צחקתי מחזיר את מבטי אליה. ״הייתי צריך להגן על עצמי״ אמרתי יודע שהיא לא אוהבת אלימות והיא הנהנה.
״אני יודעת יפה שלי..ואני גאה בך כל כך״ היא אמרה וישבתי על הכיסא לידה מחזיק בידה. ״התגעגעתי אליך כל כך..כל יום, ביקרתי אותך פה כמעט כל יום היית חסרה לי״ אמרתי מלטף את ידה שהייתה בידי והיא חייכה.
״אני לא הולכת לעזוב אותך שוב״ היא אמרה וחייכתי. ״אני מבטיחה אוקי?״ ״אוקי״ אמרתי קם מנשק את הלחי שלה. ״או אלוהים הילד שלי בן 23״ היא אמרה וצחקתי מהנהן. ״יש מישהי בחיים שלך?״
היא שאלה והבטתי ברצפה מחייך. ״אוו אתה מסתיר משהו ממ?״ היא שאלה בערמומיות. ״מי זאת?״ היא הוסיפה ונשענתי על הכיסא. ״קוראים לה לורן״ אמרתי והיא חייכה. ״ואיך היא?״ ״היא מושלמת..היא בן אדם טוב אמא, אנחנו לא ביחד אבל..״ עצרתי לא יודע מה לומר לה.
״אתה אוהב אותה״ היא אמרה והרמתי את מבטי אל עיניה המחייכות. ״היא עושה לי דברים שאני אפילו לא יכול לתאר אותם אמא״ אמרתי והיא צחקה. ״אני שמחה בשבילך..שמצאת מישהי שגורמת לך להרגיש ככה, אני רוצה לראות אותה מתישהו-״
דבריה נקטעו ודלת החדר נפתחה. בן ולורן נכנסנו לתוך החדר עם חיוך על הפנים. ״היי קלי״ בן אמר ואמא שלי וחייכה חיוך ענקי צוחקת. ״מי זה אם לא לורנזו השובב״ היא אמרה ובן צחק מחבק אותה חיבוק גדול. ״אני לא מאמינה ששניכם שטותניקים עדיין חברים״ היא צחקה ומבטה עבר אל הבן אדם האחרון בחדר. ׳לורן׳.
״שלום חמודה ומי את?״ היא שאלה ולורן חייכה חיוך קטן משחקת בקצה שיערה מה שאומר שהיא לחוצה. ״לורן נעים מאוד״ היא אמרה מתקדמת לכיוונה. אמא חייכה שולחת את מבטה לכיווני עם חיוך ענקי על פניה. ׳זאת היא׳. הנהנתי עם ראשי עונה למחשבותיה והיא החזיקה בידה.
״אוו מתוקה בואי שבי לידי״ היא סימנה על המיטה וזה מה שלורן עשתה מרימה את גופה הקטן מעלה. ״אני מבקשת ממך לשרוד את הבן שלי..אני יודעת שהוא לפעמים נודניק לא קטן אבל-״ ״אמא!״ קטעתי אותה וכולם צחקו. ״את מאוד יפה חמודה״ היא אמרה ולורן כמובן הסמיקה מחייכת. ״תודה״
היא אמרה ובן קם מהכיסא. ״הבאנו גלידות״ הוא אמר מביא לראקס ולי. ״הרופאה אמרה שאני יכולה לאכול״ אמא אמרה וישר בן הביא לה גם גלידה. ישבנו איתה ודיברנו ולא הפסקתי להסתכל על לורן שהחיוך לא עזב את פניה. ׳תדבר איתה על זה׳.
חשבתי נאנח. אמא תפסה את מבטי והיא חייכה. ״היא מוצאת חן בעיניי״ עשתה עם שפתיה וחייכתי מהנהן יודע שהיא תאהב אותה. לורן היא חברותית מאוד קל לאהוב אותה.
״לורן״ קראתי לה והיא סיבבה את פניה לכיווני. ״כן ראקס?״ שאלה וקמתי מהכיסא. ״אני יכול לדבר איתך כמה דקות?״ שאלתי והיא הנהנה קמה. ״בטח״ אמרה יוצאת מהחדר ובן ואמא שלי הרימו הגודלים מאחלים לי בהצלחה. צחקתי יוצא גם כן מהחדר נושם עמוק.
היא הביטה בעיניי לא מבינה לאן ללכת והצבעתי לכיוון הקומה העליונה. ׳יש מזג אוויר היום הגג נשמע כמו רעיון מצויין׳ חשבתי והיא הנהנה בחיוך הולכת והלכתי אחריה מרגיש לחץ בכל גופי.
(:(
YOU ARE READING
The night we met
Romanceראקס מתארגף מפורסם בן 23 ולורן בחורה רגילה בת 21 שפותחת דף חדש במקום חדש. שני אנשים שמהרגע הראשון שעיניהם נפגשו יכלו להרגיש את המתח בניהם. לילה אחד חלקו ביחד מבלי לדאוג שיראו זה את זה מתישהו. מה יקרה אם במקרה לורן תתחיל לעבוד במכון איגרוף שראקס מלמד...