לורן
המוזיקה הרועשת והריח הכבד של אלכוהול התגברו ככל שנכנסנו לתוך המועדון. נכנסתי עם סוזנה תופסות מקום על ספה בקצה המועדון מחכות לשג׳וש שיחנה את הרכב ויבוא.
האווירה הייתה נחמה לא יותר מזה. העפתי את מבטי בוחנת את החדר. כמות די גדולה של נשים שישבו על הבר וכמה גברים שברחבה שבחנו אותן כמו טרף קל שבעצם זה היה די נכון כי ישר ששמו לב שהם מסתכלים עליהן התחילו להוריד פיסת בגד.
המשכתי לבחון את הסביבה ומבטי נפל על בחור שרירי ,גבוה ,שחום. מבטי הצטלב עם שלו והרגשתי את נשימתי נעצרת. עיניו השחורות בחנו את גופי כאילו הייתי מוצגת בתצוגת אופנה מזויינת והעוצמה של העיניים האלה גרמו לי לסגור את רגליי.
״לו את מקשיבה לי??״ סוזנה קראה לי מעירה אותך מהחלום שאני נמצאת בו. העפתי את מבטי מהבחור ההוא והחזרתי אותו אליה בדיוק כשג׳וש הגיע יושב לידינו. ״מה אמרת לא שמעתי?״
״אמרתי אולי עדיף שנלך להשיג משהו לשתות״ היא צעקה מתוך המוזיקה הרועשת וג׳וש קם לפני שהספקתי לקום. ״אני אעשה את זה״ הוא אמר הולך לבר והחזרתי את הישבן שלי לכיסא.
״לו..שמת לב לבחור ההוא שלא מפסיק להסתכל עליך מפינת החדר? הוא לוהט!״ סוזנה אמרה ונאנחתי שמה את ידיי על השולחן. ׳אלוהים..׳. ״כן שמתי לב ותפסיקי להסתכל עליו!״ אמרתי במהירות והיא צחקה שמה את ידה על הכתף שלי.
״הגיע הזמן שתמצאי זיון שישכיח ממך את הכל״ היא אמרה ונאנחתי. ״גם אם הייתי רוצה..הבחור הזה הוא האפשרות האחרונה״ אמרתי והיא צחקה מעיפה את ראשה אחורנית. ״למה??״ ״לא יודעת..״ מלמלתי אבל ידעתי טוב מאוד למה.
סיבבתי את מבטי לאותו מקום שבו הבחור יושב ושוב פעם מבטינו הצטלבו. הרגשתי את הדופק שלי מתגבר והורדתי את עיניי לשפתיו שעלו טיפה מעלה וחיוך קטן נצץ בהן. ׳אוו לעזעזל..׳. ״על מה אתן מסתכלות בדיוק״
ג׳וש הגיע אומר מביט לאותו כיוון שהבטתי בו ועיניו נפקחו בהלם. ״זה ראקס!״ הוא אמר וכיווצתי את גבותיי. ״אתה מכיר אותו?״ ״הוא אולי המתאגרף בין הטובים טוב שיש״ הוא אמר וישב בכיסא לידי. ״מתאגרף?״ שאלתי לא מוכנה להחזיר את מבטי לעיניים השחורות האלה שקודחות חור בגבי.
״כן! אתן לא מכירות אותו?״ ג׳וש שאל והנהנו לשלילה. ״אוקי מוזרות בואו נשתה״ הוא אמר והרמנו את השתיה שלנו באוויר שותים במהירות את כל הנוזל החם ששרף לי בגרון. השתעלתי וסוזנה צחקה בזמן שג׳וש דופק לי על הגב.
״לעזעזל לורי תרגעי!״ הוא אמר וצחקתי מצטרפת לסוזנה ולקחתי עוד שוט מורידה אותו בגרוני. ״משוגעות..״ ג׳וש מלמל אך שמעתי אותו וקרצתי לכיוונו קמה ביחד עם סוזנה מהשולחן. ״בואי נרקוד קצת..״ היא מלמלה לוקחת אותי איתה לרחבה.
שמתי את ידיי על המותניים שלה והיא על כתפיי והזזנו את הגוף שלנו מצד לצד מסתובבות גב אל גב. מבטים הופנו אלינו אבל זה לא היה משהו שמפריע לנו. המשכנו לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל. איזה בחור בלונדיני שם את ידו על מותניה של סוזנה מרחיק אותה ממני.
במבט אחד שלו איתה היא סיבבה אליי את מבטה וסימנה עם שפתיה. ׳חתיך..׳ צחקתי מסמנת עם ידי לאישור בלייק והיא קרצה לי מסתובבת לכיוונו. הלכתי לכיוון המושבים שלנו רואה את ג׳וש מדבר עם איזו מישהי שהתיישבה לידו. לפי מבטה ולפי צורת הישיבה שלו לא רק סוזנה תקבל זיון היום.
הראש שלי הסתחרר מכל האלכוהול שהכנסתי לגרוני והלכתי לכיוון השירותים מזיזה את כל מי שבדרכי. ״לעזעזל..״ מלמלתי נכנסת לתוך השירותים שוטפת את פניי. החזקתי בכיור מסתכלת על עצמי במראה. ׳האיפור נהרס..׳.
נאנחתי יוצאת מהשירותים נתקלת בחומה קשה בצורת בן אדם. ״מצטערת״ אמרתי מרימה את ראשי נתקלת בעיניו של הבחור ממקודם שלא הפסיק להסתכל עליי..״ראקס..״ מלמלתי ושפתיו עלו טיפה מעלה וחיוך קטן צץ.
״מכירה אותי?״ הוא שאל ולא הפסקתי להביט בעיניו מרותקת אליהן. ״חבר שלי מכיר אותך״ אמרתי והוא הרים גבה. ״חבר?״ ״חבר טוב שלי״ תיקנתי והוא הנהן לאט בוחן את גופי פעם נוספת כמו הפעם הקודמת.
הרגשתי את כל גופי בוער תחת מבטו וזרמים קטנים עברו בין רגליי. ״מה שמך״ הוא אמר וכיווצתי את עיניי מחייכת. ״לורן״ אמרתי והוא הנהן. ״לורן..״ הוא אמר את שמי בקולו והזרמים התחזקו איך מישהו יכול לומר את השם הזה כל כך מושך?
״החברים שלך נטשו אותך אני מבין?״ ״עקבת אחרי אני מבינה?״ החזרתי באותה תשובה והוא גיחך נשען על הקיר לידי. ״את שיכורה?״ הוא שאל ״לא״ מלמלתי אבל הנהנתי לחיוב. ׳סתומה׳. הוא צחק צחוק קצר ועיניו חדרו לתוכי.
הוא ליקק את שפתיו והרגשתי את הצורך להצמיד את גופי אליו ולנשוך את השפתיים האלה. האלכוהול השפיע עליי יותר מידי כי כשהוא פתח את פיו לדבר זה היה בדיוק מה שעשיתי. שפתיי נסגרו עם שפתיו ואנחה עמוקה יצאה מפי.
ראקס נאנח מעקל את הרגע ומצמיד את גבי לתוך הקיר מנשק אותי בתשוקה חזקה. רגליי הורמו באוויר סביב מותניו ושמתי את ידיי סביב ראשו מחזיקה אותו קרוב אליי. ״פאק..אולי נזוז מכאן?״ שאל והנהנתי לאט מסכימה איתו.
עצרתי את ג׳וש בשיחה שלו מודיעה לו שאני עוזבת והוא הנהן בוחן את ראקס שיצא אחריי. הוא הכניס אותי למכונית שלו מתחיל בנסיעה ובינתיים לא יכולתי להפסיק להרגיש את העקצוצים שבין רגליי. ׳את באמת עושה את זה?׳
שאלתי את עצמי מביטה במראה בעוצמת המבט של ראקס שהיה על הכביש. ׳אני רוצה את זה.׳ חשבתי ולאחר כמה דקות הוא חנה את הרכב הולך לצד השני פותח לי את הדלת. יצאתי והוא הניח את ידו על שיפולי גבי לוקח אותי לכיוון ביתו
(:(
YOU ARE READING
The night we met
Romanceראקס מתארגף מפורסם בן 23 ולורן בחורה רגילה בת 21 שפותחת דף חדש במקום חדש. שני אנשים שמהרגע הראשון שעיניהם נפגשו יכלו להרגיש את המתח בניהם. לילה אחד חלקו ביחד מבלי לדאוג שיראו זה את זה מתישהו. מה יקרה אם במקרה לורן תתחיל לעבוד במכון איגרוף שראקס מלמד...