לורן
סיימנו לפזר את כל הארגזים שלי בביתו של ראקס ונשכבתי על הספה נאנחת. ׳אני לא מאמינה שאנחנו גרים ביחד עכשיו.׳ ״כבר התעייפת..״ ראקס מלמל מושך את גופי לישיבה עליו.
״כן..״ לחשתי חופרת את פניי בחזה השרירי שלו. ״את רוצה לבוא איתי לאימון?״ הוא שאל ועיניי נפקחו. ״אתה לוקח אותי לאימון איגרוף שלך??״ שאלתי בהתלהבות והוא צחק. ״אם את רוצה..״
הוא מלמל והנהנתי במהירות קופצת מהתרגשות. ״כן!״ צעקתי קמה במהירות מהספה. ״תשימי בגדי ספורט״ בלי לומר דבר עליתי במדרגות לעבר החדר שלנו ׳שלנו׳. פתחתי את הארון לוקחת את החליפה האהובה עליי בצבע אפור ׳נתאים עם ראקס שבדוק ילבש משהו אפור׳.
החלפתי את הבגדים מסתכלת על עצמי במראה. חייכתי יוצאת מהחדר רצה במדרגות. ׳שיט.׳ חשבתי מפספסת מדרגה נופלת קדימה בדיוק על המדרגה האחרונה בבום חזק.
״שיט..מפגרת״ לחשתי נאנחת מכאבים. ״מה זה היה״ צעקה נשמעה מכיוון השירותים וניסיתי לקום במהירות לפני שראקס יגיע אבל זה היה מאוחר מידי. ״לורן!״ הוא אמר תופס במותניי מעמיד אותי.
״אחח לא!״ צעקתי נאנחת מכאבים. הוא החזיק בי בחוזקה מרים אותי על ידיו לכיוון הספה. ״איך זה קרה?״ הוא שאל וסיבבתי את מבטי לכיוון המדרגות. הוא נאנח מסמן לי להרים את הגוף מעלה.
הוא הוריד את המכנס ספורט שלי משאיר אותי עם תחתונים. ״פאק..״ הוא לחש נוגע ברגליי. ״לא..״ לחשתי בכאבים תופסת חזק את הספה. ״לעזעזל למה רצת״ הוא לחש עושה משאז לרגליי. ״בבקשה לא..״ לחשתי עוצמת את עיניי בחוזקה.
״לא לזוז״ הוא אמר קם מהספה הולך לכיוון השירותים. ״מפגרת אחת..״ מלמלתי מעיפה את ראשי אחורה. ״תסתמי״ ראקס ששמע אותי אמר יושב לידי שם את הרגל הפצועה עליו. ״אתה תאחר לאימון״ אמרתי והוא לא הגיב שם משחה קפואה על הרגל שלי.
״ראקס..״ ״האימון יחכה״ הוא אמר גורם לפניי להתחמם. ״רציתי לבוא איתך ממש״ אמרתי מרוכזת ביד שלו מורחת את המשחה וכשהוא עצר הרמתי את עיניי לעיניו קולטת את מבטו עליי.
״את תבואי בפעם אחרת, בואי ניתן קצת לרגל לנוח״ הוא אמר חובש לי את הרגל וחייכתי. ״אתה מגזים זאת רק נפילה״ אמרתי והוא לחץ על משהו שגרם לי לצרוח.
״למה זה היה טוב!״ ״רק נפילה?״ הוא אמר ונשכתי את שפתיי. ׳עלה עלייך׳. ״תלך לאימון ראקס..אני אסתדר״ אמרתי והוא ליטף את פניי. ״אני נשאר איתך״ הוא אמר וכיווצתי את עיניי.
״מה לא!״ אמרתי קמה במהירות משחררת אנחת כאב מפי. ׳סתמי כבר!׳. ביקשתי מעצמי מרימה את מבטי לעיניו שאומרות לי כבר שהוא לא זז מפה.
״זה לא אימון חשוב?״ ״לא..זה כמו כל אימון״ הוא אמר והנהנתי. הוא הוציא את הטלפון שלו מחייג למישהו. ״בן אתה יכול לומר למקס שאני לא בא היום?״ ״אדבר איתך על זה אחר כך״ ״ביי״.
״איך העניינים מתחממים עם בן וסוזנה?״ שאלתי והוא הניח את הטלפון על הספה מרוכז בי. ״הם שכבו״ הוא אמר ועיניי נפקחו בהלם. ״הם מה!״ צעקתי והוא צחק. ״מה חשבת שיקרה אחרי אותו יום שהם נדבקו אחד על השניה״ הוא אמר והוצאתי את הטלפון.
״סוזנה לא אמרה לי כלום!״ צעקתי והטלפון נחטף מידי. ״תרגעי זה קרה אתמול היא עוד תדבר איתך על זה״ הוא אמר והנהנתי משעינה את ראשי אחורה מסתכלת על התקרה. ״הרגל כואבת ממש?״ ראקס שאל והנהנתי לאט.
הוא ליטף את רגליי עולה עם ידו מעלה לכיוון הירך שלי ומשם מעלה יותר נוגע בתחתון שלי גורם לעיניי לרדת אליו. ״מה אתה עושה..״ לחשתי והוא הביט בעיניי ויכולתי להרגיש את האנרגיה שזורמת ממנו.
הוא הכניס את ידו לתוך התחתונים מכניס לתוכי אצבע. ״ראקס..״ לחשתי תופסת בחוזקה בספה והעיניים שלו היו עליי לא עוזבות את שלי בזמן שהגביר קצב.
הטלפון שלי צלצל וזה לא גרם לו לעצור. ״ראקס..״ ״תראי מי זה״ הוא אמר והרמתי את הטלפון רואה את שמה של אמא שלי במסך״. ״תעני״ ״תעצור..״ לחשתי שולחת את ידי אל ידו והוא תפס אותה לא נותן לי לעצור אותו.
״הלו אמא״ ״לורניייי איך את מותק״ ״אני בסדר איך אתם?״ שאלתי מרגישה את האורגזמה מתקרבת ושלחתי לכיוון ראקס מבט מתחנן אך הוא הגביר את הקצב.
״אה!״ צעקתי סותמת את הפה ואמא נבהלה. ״מתוקה הכל בסדר??״היא שאלה ונשכתי את שפתיי. ״כןכן אמא הכל טוב משהו חשוב?״ ״אוו לא ידעתי שאת עסוקה בובה תתקשרי אליי כשתוכלי בסדר?״ ״בסדר אמא ביי״ אמרתי מנתקת במהירות בדיוק שהאורגזמה עלתה והעפתי את ראשי אחורנית גומרת בחוזקה.
״פאק..״ לחשתי תופסת בידו והוא הוציא אותה מתוכי מתקרב לנשק את שפתיי. ״זה הדליק אותך לעשות את זה בשיחה״ אמרתי קובעת עובדה והוא חייך. ״אממ אולי״ ״שום אולי חרמן שכמותך״.
(:(
YOU ARE READING
The night we met
Romanceראקס מתארגף מפורסם בן 23 ולורן בחורה רגילה בת 21 שפותחת דף חדש במקום חדש. שני אנשים שמהרגע הראשון שעיניהם נפגשו יכלו להרגיש את המתח בניהם. לילה אחד חלקו ביחד מבלי לדאוג שיראו זה את זה מתישהו. מה יקרה אם במקרה לורן תתחיל לעבוד במכון איגרוף שראקס מלמד...