22

1.2K 49 1
                                    

לורן

״אני בסדר..״ מלמלתי והדלת נפתחה. ראקס נכנס מתקרב לכיווני במהירות. ״אני אשאיר אתכם לבד״ בן אמר וחייכתי לכיוונו מהנהנת. הוא יצא סוגר את הדלת וראקס התכופף לכיווני שם את ידיו על כתפיי.

״הוא פגע בך?״ הוא שאל בוחן את גופי בהיסטריה. ״היי תרגע..״ מלמלתי נוגעת בפניו והוא נאנח אנחה עמוקה. ״אני פחדתי כל כך״ הוא מלמל וחייכתי חיוך קטן קמה ממקומי נכנסת בין זרועותיו.

״אני בסדר״ מלמלתי מחבקת אותו והוא עטף את זרועותיו סביבי. ״אמא שלך איך היא?״ שאלתי מביטה בעיניו. ״היא תהיה בסדר״ אמר והנהנתי.

הדלת נפתחה מפריעה לרגע ובן הציץ מהדלת מחייך חיוך קטן. ״אני לוקח את קלי לבית שלה תנעלו את הדלת״ הוא אמר והנהנו. קמנו מהרצפה מחזיקים ידיים יוצאים מהחדר.

״איך את מותק?״ קלי שאלה אותי מחבקת אותי ישר וחייכתי מהנהנת. ״אני בסדר״ אמרתי מחזיקה את ידו של ראקס. ״יופי מתוקה הוא לא יפריע לכם יותר״ היא אמרה והנהנתי.

״איך את אמא? לגבי מה שהיה עכשיו״ ראקס שאל אותה והיא ליטפה את כתפו. ״אני בסדר מתוק שלי אף בן אדם לא יפגע בילדים שלי ולא יצא בזה בלי עונש״ היא אמרה והיה סבב חיבוקים אחרון ופתחנו את הדלת.

״ביי אמא״ ראקס אמר וקלי חייכה קורצת לכיווני. ״תשמור על לורני ראקס״ היא אמרה וחייכתי לכיוונה. הם יצאו מהדלת ונעלנו אותה מתיישבים על הספה.

״אני מתה על אמא שלך״ אמרתי והוא חייך. ״גם אני״. ״רוצה לראות סרט?״ שאלתי עם חיוך מתוק והוא חייך קם מהספה. ״תבחרי סרט אני אכין את הנישנושים״ הוא אמר וזה מה שעשיתי.

בחרתי בסוף בסרט מפוצלים שרציתי לראות אותו מלא זמן. (בכלל לא בגלל פור ;) ראקס חזר מתיישב לידי מניח קערת פופקורן בנינו ומביא לי את הכוס שוקו שלי.

״תודה״ אמרתי שותה. ״איזה סרט בחרת?״ הוא שאל והפעלתי גורמת לו לצחוק ישר שהשם הופיע על המסך. ״מעניין למה שמת את הסרט הזה. ״הוא מעניין!״ ״כן מאוד״ ״אל תאמין..״

מלמלתי והוא חייך מצמיד אותי לגופו שגבי לכיוון החזה שלו. עברו כמה דקות והגענו לחלק שאומרים לאנשים לקפוץ מאיזה גג וברור טריס תקפוץ ראשונה. היא נפלה למטה על רשת שאחרי כמה שניות הפילה אותה לצד ו...

פור. ״פאק..״ מלמלתי מקבלת צביטה קטנה על מותניי. ״אחח..״ מלמלתי בכאבים וראקס התקרב לאוזני. ״את המילה הזאת את יכולה לומר רק איתי במיטה..״ הוא לחש והרגשתי את ידו נכנסת לתוך המכנסים שלי. נשמתי עמוק מרגישה את גופי מתחמם.

״קנאי..״ לחשתי חסרת נשימה כשהוא הכניס את האצבע שלו לתוכי. ״איך קראת לי?״ ״הסרט..״ ״תעני לי״ ״קנאי״ הוא צחק מוסיף עוד אצבע. ״פאק..״ לחשתי והוא נישק את אוזני נושך אותה טיפה.

״יופי..״ לחש מגביר קצב. ״כן..״ לחשתי. ״כן?״ ״כן..״ חזרתי אחריו מרימה את ראשי מעלה מביטה בעיניו שנחפרו אל תוך עיניי. ״כל כך טוב..״ לחשתי והוא נשך את שפתיו מגביר קצב.

שכחנו כבר מהקיום של הסרט מתעסקים זה בזה. ״אני קרובה..״ אמרתי והוא עצר. ״מה אתה עושה..״ נאנחתי והוא הפך אותי משכיב אותי על הספה מוריד לי את המכנס והתחתון.

״פאק..״ נאנחתי מרגישה את הפה שלו עליי. הוא העלה את הרגליים שלי על הכתפיים השריריות שלו והמשיך לרדת לי. כשהרגשתי שאני קרובה אפילו בלי לומר ניסיתי להתרחק אך הוא תפס את הירכיים שלי מכריח אותי להישאר שם.

״ראקס..״ מלמלתי ״גומרת..״ הוספתי גומרת בחוזקה. הוא המשיך ללקק אותי לא נותן לי לזוז. אחרי כמה רעידות קטנות גופי נרגע. ראקס הרים את ראשו מתקרב אל שפתיי מנשק אותי.

״את רוצה להמשיך את הסרט?״ הוא שאל מחזיק אותי בזרועותיו. הנהנתי לשלילה והוא צחק מכבה את הטלוויזיה מרים אותי. ״אתה עשית את זה בכוונה..״ מלמלתי חובטת בחזו גורמת לצחוק אמיתי לצאת מפיו.

(:(

The night we metWhere stories live. Discover now