BURAĞIN ANLATIMI:
OF YINE MI TARIHHHHH !!!!! DUNYANIN EN SACMA DERSI OLABILIR. ABI ÖLMÜŞ INSANLARIN ARKASINDAN NIYE KONUSUYORUZ YA BABANNEM DUYSA GUNAH DERDI VALAHI ZATEN HOCA DA BI GARIP O DA TARIH OLMUS GIBI ADI BILE GARIP VAHAP TAMİNİ YAŞ 99 AMA GERÇEK YAŞI 59 MUŞ YALAN BENCE 99 DAN DA YASLI FATIH SULTAN MEHMETİ BILE GÖRMÜŞ OLABILIR.
"... Karlofça antlaşması Osmanlı Devletinin en çok devlet toprak kayıp ettiği antlaşmalardandır. Bu antlaşma ile Osmanlı Devleti taaruzdan savunmaya geçmiştir. Osmanlı devleti bu antlaşmadan sonra 'konjoktürel' ittifaklar dönemine girmiştir. Bu dönem ..."
Sıkıldım. Ben sıkıldıysam herkes sıkılmalıydı defterimin kenarından biraz kağıt koparıp top yapıp canın kafasına attım . Arkasını dönüp ne var gibisinden bana baktı. "Dostum sende sıkılmadın mı ?" dedim. can hayır gibisinden kafasını salladı ve kısık bir sesle "hayır" dedi.
Sıkılmasını beklemiyordum zaten, herkes ben değil öyle değil mi ? Dakikaları sayarken zaman geçmiyordu keşke zil çalsın derken bir anda bir mucize oldu ve zil çaldı .Direk ayağa fırladım ve ilk ayağa kalkmış kişi olarak göze batmış olduğumu fark edip aynı hızla yerime oturdum ve hocanın sınıfı terk etmesini bekledim hoca çıkar çıkmaz can bana dönüp 'ne oluyor sana' der gibi baktı bende "Hadi artık dışarıya çıkalım yeminle ceset kokmaya başladı burada artık YETER" dedim ve can "tamam hadi çıkıp hava alalım" dedi ve ayağa kalktı ve dışarıya çıktık.
BAHÇEDEN:
Dışarıda kavurucu yaz güneşinin altında herkes bir yerde durmuş ,ya gölgede duran bankta oturuyor ya da güneşi aldırmadan öylece ayakta durmuş sohbet ediyorlardı. Can ve burak okulun avlusunda gezerken burak'ın derini görüp ona el sallamasıyla burak candan ayrılıp derine yanına gitti, can aldırış etmeyerek havanın ve güneşin tadını çıkarmak istiyordu sonuçta üç ay boyunca dört duvar arasında uyumuştu ve dışarı çıkıp tadını çıkaramamıştı o güneşin ve havanın tadını çıkaracaktı ama kaderin başka planları vardı. Can olduğu yerde durup derin bir nefes alıp gözlerini kapattı tam o sırada okulun dışından bir kadın çığlık sesi geldi, avluda ki bütün öğrenciler sesin geldiği yere doğru bakıp durdu. Okulun demir parmaklıklı kapısından dışarısı görünüyordu, parmaklıklar o kadar uzundu ki ortalama bir kişiden üst üste iki tane koysanız demir parmaklıklı kapının boyuna anca yetişirdi gerçi atlamaya ne gerek vardı ki herkesin parmak izi ve okulun öğrencilere özel çıkarttığı kimlikler bile vardı üstelik bu kimliklerle sadece okula giriş çıkış değil okulun bütün aktivitelerine bu kimliklerle gire biliyordun sonuçta.
O sırada okul'un avlusundan biri parmaklıklardan zıplayıp dışarı atladı. Avluda bulunan bütün öğrenciler bir anda kapıya doğru yürüdü güvenlik her ne kadar öğrencileri tutmaya çalışsada o kadar öğrenciyi aynı anda tutamıyordu, dışarda bulunan nöbetçi öğretmen kapıya giden daha fazla öğrenci olmasın diye öğrencileri kapıdan uzak tutmaya çalışıyordu. Dışarıdan pek ses gelmeyince herkes durdu ve derin bir sesizlik oldu, ardından biri "BAKIN" diye bağırdı, tabi biz önlerinde oluşan kocaman insan barikatından hiç bir şey göremeyenler ne oluyor der gibi bakıyorduk, sonra güvenliğin olduğu kapıdan 12.sınıflardan olan hakan çıktı. O sırada herkes koşarak yanına giderken kalın bir erkek sesi "HAKAN ŞAHİN!" diye bağıran okulun kapısında duran kişiye baktık bu müdür dü herkes ona baktığında hakan nin önünden çekilip hakanin önünü actilar ve müdür ekledi "Hemen odama geliyorsun" dedi.
Müdür arkasını dönüp okula girdi hakan kalabalıktan sıyrılıp sakince müdürün arkasından okula girdi o sirada Burak koşarak canın yanına geldi ve
"Sanırım disiplinli oldu,sonuçta okul zamanında okuldan dışarı çıktı hem bi insan okulun bitmesine bir derk kalmışken neden dışarı çıkardı,hemde kapının üstünden atlıyarak" can duraksadı ve burağa "Bilmiyorum dostum ama hakan kapıdan atlamadan hemen once bir kadın çığlık atmıştı ve hakan o çığlığı duyar duymaz kapının üstünden atladı yani kadına yardım amaçlı dışarı çıkmışta olabilir, biz hocadan dolayı hiç bir şey görmedik o anda her şey olmuş olabilir" dedi can okulun kapısına bakarak can cümlesini bitirdikten hemen sonra zil çalışıiştı ve herkes içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİP
Novela JuvenilSiz RED'i hiç duydunuzmu Evet şimdi sizi red'le tanıştırayım İşte karşınızda ilk Türk süper kahraman Red ve EKIP'İ. Bir kaza'da güçlere kavuşan Türk bir genç ve bu sorumluluğu taşımaya çalı...