Olayların üstünden iki hafta geçmişti ve hersey yolunda gidiyordu tâki kimsenin bilmediği âni bir kararla okul müdürü değişen kadar.
Okul müdürü ne kadar sinirli biri olarak bilinsede ,özünde iyi ve kolay kolay çocuklara ceza vermemekteydi. Hakanın ve emirin okula devam etmesinde en önemli rol onundu.
Neyse dediğim gibi müdür âni bir kararla okulu bırakmış ve yerine yine erkek ama bir okadar sakin iyi kalpli ve anlayışlı biri gelmişti ve pazartesi okulun ilk günü yapılan sırada uzunca bir şekilde konuşma yapmıştı.
"Evet çocuklar ben yeni gelmiş olan müdürünüz tufan, öncelikle, şunu söyleyeyim ki benim iyi niyetimi kullanmaya çalışırsanız, bunun iki katını size yaparım, ve emin olun benimle aranızı bozmak hiç istemezsiniz, şimdilik diyeceklerim bukadar. Ha bide eğer bir sıkıntınız yada bir ihtiyacınız olursa hiç çekinmeden bana söyleye bilirsiniz emin olun ,birbirimize konuştukça kaynaşacağız, ve bir aile olacağız" dedi müdür içten bir sesle ,ilk baştaki uyarı her müdürün yaptığı klasik konuşmalardandı ama devamında yapmış olduğu konuşma kimsenin alışık olmadığı bir konuşmaydı ,ama insanların içinde o samimiyet tohumları yeşermişti, yani çoğumuzda.
"Müdür gereğinden fazla samimi değilmi, ne gerek var bu kadar samimiyete"
"Katılıyorum ,bencede fazla samimi"
"Kızlar çok abartıyorsunuz bence"
"Hiçte bile"
"Susun az, birazdan istiklal marşı okunacak"
"Rahat, hazır ol, dikkat"Demişti biri ve istiklal marşı başlamıştı,istiklal marşı bitmişve herkes sınıf sınıf okula girmişti ilk 12. Sınıflar sonra 11.siniflar, 10. Ve 9. Sınıflarda girmişti sırayla.
O sırada müdür yardımcısı Fadime Hoca Bütün herkesi durdurup konuştu
"durun bakalım hepiniz tek sıra haline geçiyorsunuz sırayı sakın bozmayın" dedi kalın ve sinirli bir sesle, Fadime Hoca okul kurallarına sıkı sıkıya bağlı bir hocadır hep bu genelde okuldaki insanların müdür değil de bu müdür yardımcısından korkmalarına sebep oluyor okul zaten herkese okul formasını ikişerli bir şekilde dağıtırken bazı akıllılar okul formasını giymemekte ısrar ediyor Tabii ki de Fadime Hoca da buna o kadar sinirleniyor ki her sabah isnisnasız yaz ya da kış Dolu bile yağsa sıra yapar ve okul kıyafeti giymeyenleri bir posta azar çeker Bu da o sabahlardan biri Hoca kravatı yan bağlamaya bile kızıyordu Örneğin canı kravatı yamuk diye tutmuştu
"Oğlum gel buraya bu üstünün başının hali ne" dedi ,canda şaşırarak " ne olmuş hocam üstüme" dedi şaşırarak, Fadime Hoca ise canım yakasını gösterip "kravatanı ters bağlamışsın bir daha görmeyeyim tutanağı yersin " demişti , Canda şaşırarak tekrar cevap vermişti " Hocam bu küçücük şey için mi tutanak yazacaksınız gerçekten sadece az bir şey yamuk " demişti, Tabii ki de Fadime Hoca direkt sinirlenip " Sen bana karşı mı geliyorsun hemen tutarak yazmaya Benim odama gel" Bunu gören ve duyan müdür tufan Hoca hemen Fadime Hoca'nın lafını kesip " hocam bir sorun mu vardı " dedi, Fadime Hoca da" Hocam bu çocuk okul kıyafetinin doğru düzgün giymemiş ve ayrıca bana karşı geliyor o yüzden ona tutanak yazacaktım " dedi, müdür Tufan Hoca ise " hocam okul forması gayet normal karşı gelmeside gayet normal çünkü çocuğun okul forması düzgünken Siz üstüne gidiyorsunuz Bence bu seferlik görmezden gelebiliriz " demişti, Fadime Hoca da tabii ki de müdür Tufan hocaya karşı gelemeyip kafa sallamıştı ve herkesin okula girmesine izin ver.Herkes okula girmiş merdivenden çıkarken konuşuyorlardı, Tufan hocayı sevmeyenler de Fadime hocanın bu yaptığı şeyin yanlış olduğunu söyleyip bir daha yapmamasını söylediği için, Tufan hocayı sevmeyen öğrencilerde bir anda sevmeye başlamış, yavaş yavaş herkes sınıflarına girmeye başlamıştı.
11/BSINIFIN'SA:
"Bu Fadime Hoca cidden delirdin Kravatın yamuk diye tutanak yazmak da nereden çıktı ya " demişti Can sırasına yürürken, Burak ise canın sırtına dokunup yerine yürürken konuşmuştu " Boş ver be dostum Fadime Hoca Her zamanki gibi ben asıl Tufan Hoca'nın bizi savunmasına şaşırdım adam Bence gayet iyi birine benziyor " demişti yerine oturarak, ama Bülent Burak'ın sözlerine kulak misafiri olmuş olacak ki konuşmaya başlamıştı "Gereksiz fazla samimi olması çok garip, bir tek bana mı böyle geldi bilmiyorum ama ,gerçekten garip " demişti Can gile bakarak,o sırada veis şükrü ilkay bağıra bağıra şarkı söyleyerek sınıfa girmişlerdir(şarkı gayayı gırcı dudtu ilvallım ilvallım ilvallım aman aman) herkes onlara bakarak gülmeye başlar o sırada içeri tarih öğretmeni Vahap hoca girmişti ve girergirmez sınıfa selam verip derse başlamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİP
Teen FictionSiz RED'i hiç duydunuzmu Evet şimdi sizi red'le tanıştırayım İşte karşınızda ilk Türk süper kahraman Red ve EKIP'İ. Bir kaza'da güçlere kavuşan Türk bir genç ve bu sorumluluğu taşımaya çalı...