8 Nisan 2024 tarihinde yazilmiştır
Herkes ramaza bitmiş ve bayramın mutluluğunu yaşıyordu, börekler çörekler her masada ve her sofradaydı. Sokakta koşturan çocuklar, masadan gizlice yemek aşırmaya çalışan minik afacanlar ,bir okadarda birbirlerini bekleyen büyükler.
Bayram birlik ve bereket ,mutluluk ve sevinç demektir, küslerin barıştığı uzun zamandır göremediğimiz insanları tekrardan görmemizdir ama bukadar mutluluğun içinde tabiykide sevmediğimiz insanları görmemiz kaçınılmaz oluyor tabiykide.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Can ,hadi seni bekliyoruz" demişti burak canın kapısının önünde ,can odasının penceresinden kafasını çıkarıp ,burak kadar neşeli bir sesle "Geliyorum" dedi ,dışarıda ata,ahi,kaan ve tabiykide burak duruyordu ,elerinde tepsiler ve porsalenler tabaklar duruyordu.
Can evin içinde:
Can üstünü giyinmiş en güzel parfumlerinden birini sıkmış ve aşağıya inmişti ,iner inmez neşeli bir sesle "Bayramın mübarek olsun lara" demişti larada "sağol can, seninde" demişti, Miray canın arkasından yaklaşıp, çekingen ama mutlu bir sesle "Can kahvaltin hazır" demişti ,can da " sağol Miray ama bu gün mahallecek ve arkadaşlarla yemek yiyeceğiz evin önünde yani teşekürler" dedi mirayda utanarak ve çekinerek "üzgünüm, sana yapmış olduğum sarmalar masada" demişti, canda miraya "Hadi ama miray,sıkıntı yok üzülme" dedi ve eline masadaki sarma yı alıp ,lara ve miraya "ozaman akşam görüşürüz" diyip kapıdan çıkmıştı.
Can kapıyı arkasından kapatmıştı mahallede boydan boya kurulmuş bir masa vardı, mahalleden çok fazla araba geçmiyordu o yüzden mahallenin kapatılması pek sıkıntı yaratmamisti.
Okuldaki öğretmen öğrenciler ve hatta çalışanları bile gelmişti, okulun kızları ve mahallenin kadınları masayı düzenliyordu gelen yeni yemekleri yerleştiriyor sandalyeler koyuyorlardı, erkekler ise semaverde çay demliyorlar ,alınması gereken malzemeleri yada eksik olan malzemeleri alıyorlardı.
Can ,burak ,ata,ahi ve kaan la konuşmaya başladı ,tabi hâlendaha ellerindeki yemekler dururken
"Ee burak sen ne yaptın" dedi ata, burak a ,burak ise
"Aslında ben yapmadım, ben yapmaya çalıştım ama olmadı ,mutfak bayağı battı beni ve mutfağı o halde gören aycil abla bana yardım etti" dedi burak ,can da ekledi "Yani aycil abla yaptı" dedi ,burakta "Senin kinide Miray yaptı öyle degilmi can, en azından ben uğraştım" dedi hafif sinirli bir sesle ,canda "Sakin ol şampiyon, birsey demedik hemen sinirlenme" dedi, kaan ise" aycil abla çok hamarat o yaptıysa kötü olmaz, kesin garanti güzeldir" demişti, ata ise kaan a sasirarak baktı ve konuştu "hayret kaan sen birini övermiydin, hele de bir kadını" dedi ,kaan ise "Hakkı olana hakkını veririm " dedi, ahi ise aniden donuk bir şekilde "aycil abla ,burak in ablasımı" demişti sakin ve duygusuz bir sesle ,herkes ahi ye garip garip bakarken burak gülerek konuştu "Hayır tabiykide, aycil abla bizim çalışanımız, ama ablam gibidir onu çok seviyorum" demişti gülümseyerek, ata elini ahi nin omzuna atıp "Bazen senin robot olduğunu düşünüyorum" demişti, herkes ata nin bu sözünden sonra "Kesinlikle" demişti ve herkes birbirine bakıp gülmeye başlamıştı ahi ise ne olduğunu yine anlamayarak "komik birseymi oldu" dedi ve herkes bian durup gülmeye tekrar devam etti.Kızlardan:
Kumsal, ebru,Ayşegül, Elif, ilmiye ve derin boydan boya açılmış masayı düzenliyorlar yeni gelen yemekleri yerleştiriyorlardı, tabi dediğim gibi bayramda iyi kötü herkes olur bizim kilerede okullarından en gıcık iki kişi musallat olmuştu melis ve sudem. Bizimkiler bayram olduğu için onları gülümseyerek karşılıyorlardı ve baslarda hersey iyi gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİP
Teen FictionSiz RED'i hiç duydunuzmu Evet şimdi sizi red'le tanıştırayım İşte karşınızda ilk Türk süper kahraman Red ve EKIP'İ. Bir kaza'da güçlere kavuşan Türk bir genç ve bu sorumluluğu taşımaya çalı...