12.BÖLÜM ~ OKUL part-2

25 3 4
                                    

Emir arkalarından gittiği çocukların markete girdiklerini kola falan alıp parkta oturduklarini görünce hayal kırıklığına uğramıştı oysaki ruyasindaki siluet olarak görülen o iki erkeğin bunlar olacağından emindi ama beklediği sonucu alamamıştı ve ayrıca okulda geçkalmıştı ilk dersin bitmesine 15dk falan vardı emir yine eli cebinde yerebakıp ayaklarını yere sürtüp yürüyordu.

15dkyururukten sonra okulun kapısına gelmişti güvenliğin ordan kimlik kartını okutup geçeceği anda arkasından sabah çarpmış olduğu kız soluk soluğa gelip konuşmuştu ^Ben kimlik kartımı düşürdüm de acaba seninkiler ikimiz geçsek olurmu^ dedi emir sasirmisti sabahki ve şimdiki kız arasında fark vardı sabah sinirli konuşmuş şimdi ise kibarca yardim istiyordu. Emir kızın dediğini yapıp kartı bastı ve ikiside içeri girdi kız yine samimi bir sesle ^Teşekürler ederim ^ dedi, emirde daha fazla dayanamayıp konuştu "Pardon ama sormadan duramayacağım..." dedi, kız emirin bu sözüne kafası karışmış bir şekilde bakıp söyleyeceği şeyi bekliyordu ve emirde devam etti "...sabah bana carptiniz aceleniz vardir diye birsey demedim ama bi özür dileye bilir yada koşarak nereye gittiğinizi söyleye bilirsiniz" dedi, kızda sinirlenip ^Sen ne diyorsun ya ,bide sana hesapmi vericem Pardon ama kimsiniz ve bana bu soruyu sorma hakkini nerden aldınız , kim bilir siz beni birde takipte etmişsinizdir^ dedi, aslında kız haklıydı kızı olmasada kızın peşinden gittiğini zanneden iki erkeği takip etmişti ve asıl takip etmek istediği ise kızın ta kendisiydi, kötü anlamda değildi gördüğü haberci rüya yüzündendir, emir birsey demeyince kız yine aynı sinirli ses tonunda ^Bir kimlik kartı bastı diye ,bunlar niye böyle allahım bir akillisida beni bulmazki yarabbim" diyerek yürüyerek uzaklaştı ve okula gitti.
Emir ise olduğu yerde durup ne yapacağını bilmeden okulun yolunu tuttu.

Perşembe günü ilmiyenin evinden saat 06.50:

İlmiye geniş bir aileye sahipti ve ayrıca neşeli ve mutlu bir aileydi ,iki kız iki erkek olmak üzere dört kardeşleri ve hepsi ilmiyeden küçüktü, herkesi kaldırıp okula hazırlamak ve onlara kahvaltı yapmak ona kalıyordu. Annesi ve babası işten geç gelip erken gittikleri için böyleydi ama her akşam hep birlikte oturup oyunlar oynayıp sohbet etmelik zaman ayırıyorlardı.

Her sabah olduğu gibi yine ilmiye herkesten önce kalkıp kahvaltı hazırlamıştı, ve okula gitmeden önce ailenin en küçük üyesinden başlayarak sırayla herkes uyandırdı.
"Alperen ablacım hadi kalk" diyerek kapıyı tıklattı ,sonra sera yı uyandırmak için kendi oldalarına gitti ve onun direk yanına gitti yanağına öpücük kondurup "Ablacım hadi birtanem kalk yemek kahvaltıya" dedi kardeşi uyanır gibi olurken,en so ise mert in yanına gitti ama mert çoktan kalkmış ve üstünü giyinmisti sera ve Alperen aynı anda pijamalarıyla odalarından gözlerini ovarak çıktı ,osirada ilmiye merte dönüp "mert çocukların elini yüzünü kısa ve kahvaltıya indir bende annemle babamı uyandırayım" dedi , anne ve babasının yanına gittiğinde çoktan kalkıp gittiklerini gördü ve açmış olduğu kapıyı geri örttü ve aşağıya kardeşlerinin yanına indi .

Mert kardeşlerinin tabaklarını hazırlayıp önlerine koymuştu ve o siradada "Sakın tabaklarda kalmasın ,duydunuzmu " diyerek minik bir azar çekiyordu, o sirada ilmiye nin geldiğini görünce konuştu " yoksa ablanız size birdaha çikolata getirmezmiş"dedi, sera ve Alperen de bunu duyunca direkt çatalı elerine alıp yemeye başladılar ,ilmiyede yerine otururken sesizce merte bakıp "çocukları böyle kandırmasana, ne yemek istiyorlarsa onu yesinler" dedi, merte aynı şekilde ilmiyeye "çocukların gelişmesi için lazım olan şey sağlıklı beslenmek ama" dedi, ve ikiside önleri geri dönüp tabaklarını kahvaltiliklar koyup yemeye başladılar osirada mert "Hadi hızlanın biraz yoksa geç kalicaz" dedi , sonra Alperen konuştu "abi bugün bizi senmi alacaksın yoksa ablam mı" dedi , tam ilmiye konuşacağı sırada kapı çalmıştı ve ilmiye çocuklara bakıp " Ben kapıya bakayım" dedi ve masadan kalktı ,"Kim o" diyerek kapıyı açtı, kapıda Elif duruyordu ve soluk soluğa birazda üzgün duruyordu o sirada Elif konuştu
"ilmiye, sana anlatmam gereken çok önemli bir durum var, müsait misin"dedi ,ilmiyede elife bakıp "Tabiykide Elif içeri geç, bizde kahvaltı yapıyorduk, gel birlikte yapalım istersen "dedi ,elifte herkese yapmacık bir gülümsemeyle el sallayıp "merhaba " dedi ve ilmiyeye sessiz bir şekilde "Aslında yanliz konuşsak ,çok onemlide" dedi, osirada ilmiye merte baktı merte azindaki zeytinin çekirdeğini çıkarıp göz devirip çocuklara bakıp "Hadi çocuklar hazırlanın okula gidiyoruz sizi ben götüreceğim herhalde akşamda ben alırım" dedi ilmiyeye kinayeli bir bakış atarak, ilmiyede merte gülümseyip hafifçe kafa salladı ,osirada ise sera konuştu " ama abi daha tabağımız bitmediki" dedi ,sonra alperende "Evet bitmedi" dedi ,merte" olsun hadi siz kalkın" dedi, alperende " ama abi sen ger bitirmeden ablanız size birdaha çikolata almaz dedin" dedi, o sirada ilmiyede Alperen "ablam ben size alırım merak etme,siz şimdi abinizin dediğini yapın" dedi, ve masadan kalktılar mert çocukları yukarı çıkarırken ilmiyeye bakıp yukarı çıktı, hepsi yukarı çıkınca ilmiye elife döndü ve sordu" ee noldu" dedi ,elife koltuğa oturup konuştu "Taşınıyoruz, hemde cuma günü " dedi,ilmiyede şaşırmış bir şekilde elifin yanına oturdu.

EKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin