Okul tam dağılmadan burak in telefonu çalmıştı ve burak kapatmıştı. Kaan ve can, burak a ters bakmaya başlamışlardı burak ise "zaten birazdan eve gidicem" demişti bu konuşmaya kulak misafiri olan derin merakla sormuştu "ne oluyor burak ,yoksa manitan mı" demişti ,burak hemen hızlı bir sesle "Hayır benim sevgilim yok,hiç olmadı" demişti hızla, derin hafif gülümseyerek "zaten şaka yaptım" demişti ve cümlesine devam etmişti "eee sorun ne, biliyorsun bana herzaman söyleye bilirsin" demişti, burak ise derin bir nefes vermişti tam agazini açıp söyleyeceği anda can burak a "geliyormusun burak " demişti, burak ise" sen git ben gelirim" demişti.
Derin burak a bakıp konuşmuştu "Eğer durum özelse, anlatmana gerek yok seni zorlamam" demişti ,burak ise olayı kısa bir şekilde özet geçmişti, derin ise burak a "anlıyorum, bu durum çok zor olmalı ,ama merak etme burda ben varım ,sana yardım ederim hatta..." derken burak in yine telefonu çalmıştı, burak telefonun kilidini açıp arama geçmişine baktığında 56 cevapsız arama olduğunu görmüştü, ama o sirada derin burak in elinden telefonu çekip almıştı ve eklemişti "buraya kendi numaramı ekliyorum beni ne zaman istersen araya bilirsin ben her zaman müsaittim,ama saat akşam 1'den sonra olmasın yada sabah 10'dan önce ,o saat te uyuyor oluyorum genelde ,birde yatma sebebim ise babam polis olduğu için eve biraz geç gelir, bu bilgiyi neden verdim bilmiyorum ,neyse ben geç olmadan eve gideyim anneme akşam yemeğinde yardım edecegime söz vermiştim neyse görüşürüz kendine iyi bak" diyerek telefonu burak a verip yürürken arkasına selam verip gitmişti, burak ta bekletmeden yürüyerek evinin yolunu tutmuştu
Burak gilin evinde:
Burak eve girmişti ama o sırada babası o içeri girer girmez bağırarak "Nerdeydin" dedi.
Burak şaşırmış ve birazda olsun babasının kalın sesinden korkmustu onun ilk defa bağırdığını görmüştü ,genelde babası burak a bagirmazdi ,ama bu sefer neden bukadar sinirli olduğunu anlamamisti.Burak korkmuş olsada bunu babasını belli etmeyerek, kaşlarını catip sinirle babasına bakmaya başlamıştı ve sinirli bir sesle sormuştu "okuldaydım, tabi sen gitmemi istemiyorsun ama olsun" demişti, babası yine kalın sesiyle sinirli olduğu her cümlesinden belli bir şekilde konuşmuştu "bugün cuma,bugün benimle toplantıda olman gerekiyordu,ama sen gelmedin, toplantıyı yapamadığımız için adamlar bizle çalışmayacaklarini söylediler, senin yüzünden büyük bir fırsatı elimizden kaçırdık,birkere olsun DEDIGIMI YAP ARTIK" diyerek burak a sinirle bakarak, son kısımda ise bagirmisti, ama burak babasından göz temasını kesmeyerek bu cümleleri aldırış etmeyerek konuştu "Niye, sekreterin yokmu" demişti babası ise ,yine bağırarak ama bu sefer burak a karşı sert bir adım atarak "BİR KERE OLSUN CİDDİ OLUP BABANIN SÖZÜNÜ DİNLE" dedi, burak sinirle dişlerini sıkıp başını eğmiş ve sırt çantasının kulbunu tutup sıkıştı, babası yine konuşmuştu "bir dahaki hafta okula falanda gitmeyeceksin, şimdi odana git" diyerek eliyle merdivenleri göstermişti, burak sırtından çantasını yere atıp ,babasına sinirle bakıp " Bu yaşıma kadar senin dediğin herseyi yaptım ama artık yeter ,birkere, birkere olsun, bana ne istediğimi sorsan,belki böyle olmazdı ,ama olmuyor senin işlerini yapmak istemiyorum, ben kendi yolumu çizmek istiyorum ama boşa laf anlatiyorum ,zaten kendi bildiğini okuyacaksın" diyerek kapıyı hızla açıp sert bir şekilde kapatıp boş yollarda yürümeye başladı.
Etrafına bakmadı. Kafası yerde eleri cebinde öylece yürüdü.
Saat on olmuştu burak boş boş gezmek yerine, biryere gitmek zorunda olduğunun farkındaydı, bütün günü, soğuk ve karanlık olan dışarıda geciremezdi, aklına canın yanına gitmek gelmişti, hem canın evine çok yakin bir sokaktaydı.
Canın yanında:
"Lara, bize bugün saat 2-3 civarı dövüştüğümüz adamın dövüş kaydını açar mısın" dedi can lara ya ,lara onun savaştaki ,hızını, kalp atışını, vücut ısısını, vebenzeri bir sürü şeyini can söylemeden yapıyordu buna dovusun kayitlarida dahildir.
Lara canın dediği gibi yapıp evin bütün perdelerini otomatik olarak kapatmış ve akıllı saatin üst kısmından duvara yansitmısti can izlerken adamın kaybolduğu yere gelmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİP
JugendliteraturSiz RED'i hiç duydunuzmu Evet şimdi sizi red'le tanıştırayım İşte karşınızda ilk Türk süper kahraman Red ve EKIP'İ. Bir kaza'da güçlere kavuşan Türk bir genç ve bu sorumluluğu taşımaya çalı...