24

109 3 1
                                    

Nezuko Kamado x fem Reader
★★★

Czym właściwie jest pierwsza miłość?

Czy to podrygiwanie serca na widok ukochanej osoby? Czy to sekretne uśmiechy kierowane do drugiej połówki? Czy to trzymanie się za ręce?

Nezuko nie wiedziała. Bardzo chciała o tym z kimś porozmawiać, ale jak miałaby to zrobić? Jej brat nie nadawał się do takich rozmów. Nie była pewna czy Tanjiro by ją zrozumiał.

Była jeszcze Reader. Ona zawsze rozumiała Nezuko. Młodsza Kamado bardzo przywiązała się do dziewczyny. Były sobie bliższe na ten inny sposób. Posyłały sobie spojrzenia, w których kryła się obietnica, a reszta osób tego nie zauważała bądź nie rozumiała.

Teraz obie dziewczyny siedziały na werandzie domu w wiosce kowali. Wyszły z zamiarem patrzenia w księżyc. Skończyło się jednak na wpatrywaniu się w siebie. Z każdą chwilą obie przybliżały się do siebie.

Usta Reader dotknęły bambusa Nezuko. Oczy demonicy błyszczały.

Nezuko wiedziała już czym była pierwsza miłość.

★★★

Nezuko rozglądała się po łąkach. Skończyli walkę, a jej udało się przetrwać promienie słoneczne. Teraz stała w świetle dnia i rozglądała się.

Tanjiro stał dwa metry od niej i nie dowierzał własnym oczom. Poderwał się z ziemi i chciał przytulić Nezuko, ale ona szybko odsunęła się. Starszy Kamado zmarszczył brwi.

-"...R-reader...?"- wydukała Nezuko.

Nigdzie nie było jej ukochanej. Nezuko poczuła ukłucie zmartwienia w sercu. W wirze bitwy straciła Reader z oczu. Rozejrzała się niepewnie. Gdzie była Reader?

Wiedziała, że dziewczyna została z panią Kanroji, ale i tak się martwiła. Tym razem pozwoliła się objąć Tanjiro.

-"Nezuko Reader jest z panią Kanroji"- tyle wiedziała sama Nezuko.

Podeszli do nich kowale, Kotetsu i Muichiro. Nigdzie nie było widać Mitsuri i Reader.

Ku radości Nezuko na horyzoncie pojawiła się sylwetka Mitsuri. Coś jednak zaniepokoiło demonice.

Mitsuri dźwigała na rękach czyjeś ciało. To była chyba Reader. Nezuko ogarnął strach.

Mitsuri prędko do nich dobiegła. Oczy miała zaszklone.

-"Reader.. najukochańsza Reader...ona nie przeżyła tej walki..."- położyła ciało na ziemi i zalała się łzami.

Nezuko padła na kolana przy Reader. Dotknęła jej policzka. Serce boleśnie ją zakłuło. Ból nasilał się z każdą sekundą.

Tanjiro spojrzał na wyraz twarzy siostry. W jej oczach dostrzegł odbicie złamanego serca.

Tak szybko jak Nezuko poznała czym jest pierwsza miłość tak szybko poznała czym jest złamane serce...

/Zawieszone/Deszcz/Demon Slayer one shots/( Zamówienia otwarte)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz