Chapter 23

57 11 0
                                    


Τίτλος επεισοδίου : The blonde girl

Vanessa's POV

Είχα φορέσει την ενδυμασία με την κουκούλα που ο Μιχάλης μου είχε προτείνει νωρίτερα. Ο οδηγός με άφησε ακριβώς έξω από την τεράστια καγκελόπορτα του σπιτιού, κάνοντας με να ονειροπολώ για το πως μπορεί να είναι εσωτερικά. Δεν μπορείς να διακρίνεις και πολλα πράγματα, διότι μεγάλοι πράσινοι θάμνοι κουρεμένοι στην εν τέλεια καλύπτουν ότι έχει απομείνει από το μεγάλο τείχος.

Αναρωτιόμουν τον λόγο που ο Μιχάλης με είχε αναγκάσει στο τηλέφωνο να φορεσω την κουκούλα και τότε το αντιλαμβάνομαι. Μερικά φλας πέφτουν επάνω μου και τρομαγμένη επιστρέφω πισω στο αυτοκίνητο. Κοιτάζω τον οδηγό, ο οποίος ανασηκώνει τους ώμους του και καλω γρήγορα τον αριθμό του Μιχάλη. Όταν ξανά μπαίνω στο αυτοκίνητο τα φλας σταματούν. Σηκώνει το τηλέφωνο και τον ακούω να γελάει.

"Τι βρίσκεις αστειο;" Ρωτάω επιθετικά.

"Κατάλαβες τον λόγο που σου είπα να φορέσεις κουκούλα;"

"Δεν βρέχει πάντως!" Ανακοινώνω. Ο οδηγός του αυτοκινήτου με κοιτάζει εξεταστικά από τον μπροστινό καθρέφτη του. Νομίζω πως θέλει να εξέλθω, αλλά φυσικά δεν το κάνω μέχρι να ανακαλύψω τι είναι αυτές οι αστραπές που πέφτουν επάνω μου.

"Βρέχει παπαράτσι." Σχολιάζει σαρκαστικά. Φυσικά και θα ήταν παπαράτσι στημένοι έξω από το σπίτι του. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να με προστατέψει αν και εχθές το βράδυ ήταν δίπλα μου και συνομιλούσαμε μέσα σε ένα κέντρο διασκέδασης γεμάτο κάμερες τηλεφώνων και μάρτυρες. Βέβαια δεν φαινόταν ερωτική η συνάντηση μας, αλλά εάν θέλουν τα κουτσομπολιά να μιλήσουν τότε θα το κάνουν.

"Πως θα βγω από το αυτοκινητό;" Ρωτάω ανυπόμονα.

"Δεν υπάρχει τρόπος." Εκείνος απαντάει. "Θα βάλεις την κουκούλα και θα βεβαιωθείς ότι καλύπτει πλήρως το πρόσωπο σου. Έπειτα θα τρέξεις και ο Emmanuel θα σου ανοίξει."

"Ο Emmanuel ;" Απορώ.

"Είναι ο φύλακας μου. Απλώς πρέπει να πας κοντά στην καγκελόπορτα για να σε πιάσει η κάμερα." Μου εξηγεί.

Νεύω θετικά γνωρίζοντας ότι δεν μπορεί να με διακρίνει μέσα από το τηλέφωνο και αφού χαιρετάω τον αμίλητο οδηγό, αισθάνομαι να πρωταγωνιστώ σε ταινία του χολιγουντ και να είμαι στην πρεμιέρα μου. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τρέχω γρήγορα προς την καγκελόπορτα. Τα φλας γίνονται ακόμη πιο δυνατά επάνω μου και ορκίζομαι ότι μπορώ να δω τον εαυτό μου σε αργή κίνηση. Όταν φτάνω κοντά στην είσοδο, πασχίζω να βρω την κάμερα. Φυσικά και δεν τα καταφέρνω, όμως η καγκελόπορτα ανοίγει και βουτάω σύντομα μέσα της.

The champion Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt