Τίτλος κεφαλαίου : ConversationVanessa's POV
"Και η ξανθιά;"
"Η ξανθιά τι;" Μασάει προκλητικά το ποπ κορν μπροστά μου. Το δεξί το φρύδι είναι σηκωμένο, περιμένοντας την απάντηση μου.
"Η κοπέλα σου λέω. Δεν ήταν η πιο όμορφη του μαγαζιού;" Αφήνει το κύπελλο με τα ποπ κορν στο τραπεζάκι και χαλαρώνει τους μυς του , βολεύοντας το κορμυ του καλύτερα στον καναπέ. Η έκφραση του σοβαρεύει.
"Δεν είναι η κοπέλα μου." Ξεκαθαρίζει. "Είναι αρκετά μεγάλη ιστορία, όμως θα χαρώ να την μοιραστώ εφόσον μοιραστείς και εσύ την δίκη σου."
"Συγνώμη;" Γελάω.
"Το αγόρι που σε αγκάλιαζε εχθές. Δεν σου ήταν κάτι .. εμ.. παραπάνω;" Η θύμηση του γρήγορη μου προκαλεί ναυτία.
"Ο Γρηγόρης δεν .." Τραυλιζω ελάχιστα. "Δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι."
Αρπάζει ένα ποπ κορν από το κύπελλο και κοιτάζει άλλου. "Μου το έχουν ξαναπεί αυτό"
"Όχι." Πάω κοντά του. "Δεν είναι έτσι. Με τον γρήγορη έχουμε ένα απαίσιο παρελθόν." Μουρμουρίζω. Ο Μιχάλης πλησίαζει και εκείνος προς το μέρος μου. Τείνει το κύπελλο με το ποπ κορν και αρπάζω μια χούφτα. Όταν ένα μου πέφτει κατω, γελάμε και οι δυο ταυτοχρόνως.
"Θα ήταν ευχάριστη μου να ακούσω αυτή την ιστορία." Με προτρέπει όμως κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά. Δεν θα ήθελα να περάσω τον χρόνο μου , σπαταλώντας τον, για την ιστορία του Γρηγόρη. Έδωσα αρκετή αξία τόσα χρόνια και τώρα πήρα την απόφαση μου να το ξεχάσω.
Βολεύεται καλύτερα στον καναπέ κοντά μου και όταν τελειώνω την χούφτα μου με τα ποπ κορν , βάζει το κύπελλο ανάμεσα μας. "Η ξανθιά ονομάζεται Μπιάνκα." Ξεκινάει. "Βγαίνουμε περίπου ένα χρόνο αλλά μην βιάζεσαι." Βάζει το χέρι του μπροστά μου όταν παρακολουθεί πως η αντίδραση μου σε αυτή την είδηση ήταν νευρική. "Μόνο υπό την επιτήρηση των μάνατζερ μας. Η φήμη μου ειδικά στην Αγγλία χειροτέρεψε όταν έφυγα από την ομάδα και ήρθα εδώ. Προσπαθούμε να κρατήσουμε κάποιες συνεργασίες μας , και η Μπιάνκα ήταν η κατάλληλη."
"Το ξέρω ότι την λένε έτσι." Αναφέρω μασουλώντας το σνακ από το κύπελλο. Εκείνος εκπλήσσεται ελάχιστα ομως με κοιτάζει πονηρά.
"Το έψαξα απλώς όταν μου έστειλες." Ανασηκώνω τους ώμους μου. "Δεν σου στέλνει κάθε μέρα ένας ποδοσφαιριστής." Παραδέχομαι.
YOU ARE READING
The champion
RomanceΑναρωτήθηκες ποτέ στην ζωή σου εάν θα ηταν εφικτο να διαγράψεις το παρελθόν σου; Και όταν έφτασες στο συμπέρασμα πως δεν μπορείς, σκέφτηκες ότι το παρελθόν σου δημιούργησε αυτο που εισαι σήμερα; Και εάν δεν σου αρέσει αυτό που είσαι, προσπάθησες να...