cem karaca - bu son olsun
-
Nisa çingenesinin bağırmasıyla yatakta dönüp duymamış gibi yaptım. Telefonuma gelen bildirimlerle oflayıp yastığıma sarıldım. Kalkmak istemiyordum! Gece geç saatlere kadar ders çalışmıştım. Sonra birde bilinmeyenle konuşmuştum. 3 haftadır sürekli konuşuyorduk. İster istemez alışıyordum ona. İstemediğim bir şeydi bu ama kendime engel olamıyordum, belki de istemiyordum. Bilmiyorum.
Doğa: Günaydın. (07.15)
Telefonumda biraz daha oyalandıktan sonra lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Bugün ev bakmaya gidecektim. Babam bu sene eve çıkmam için yardımcı olacağını söylemişti. Sözlerine güvenemiyordum ama kötü de düşünmeyecektim. Motorun başında Nisa'yı beklerken fotoğraf çekilip instagram'a girdim.
dogaa: Günaydın gençler! Plakalar katlandı mııı?
17k beğeni + 99 yorumPostu atıp kaskımı taktım. Nisa geldiğinde kahvaltı yapacağımız yere doğru sürmeye başladım. Kahvaltımızı yaptıktan sonra mavişi okulun önünde bırakıp her zamanki konuşmamı yaptım. "İyi dersler güzelim. Bir şey olursa ararsın." Masumca kafasını salladığında gülümseyip öpücük attım ve önceden konuşmuş olduğum emlakçıya doğru yol aldım.
Bu geldiğim kaçıncı evdi inanın hiç bilmiyorum. Arkamı dönüp "Zeki abi, aradığımız evin kriterleri iki katlı ve apartmanda olmamasıydı sanırım. Burası hem apartman hem de tek katlı. Allah aşkına yürümekten yoruldum ya!" diye söylendim.
"Kusura bakma Doğa kızım. Vallahi ben de sizin aradığınız şekilde ev çok baktım ama bulamıyoruz ki." diyip duraksadı.
"Zeki abi ayaklarıma kara sular indi." dedim üzgünce.
"Son bir adres kaldı. İstersen oraya da bakalım. Beğenmezsen de ben bi arkadaşlara ulaşayım. Varsa istediğin gibi bir ev onunla anlaşırsın. Olur mu kızım?"
"Olur abi. Hadi gidelim!"
Sonuncu eve geldiğimizde fazlasıyla beğenmiştim. Nisa'nın da beğeneceğini umuyordum. Zeki abiden anahtarı alıp okula doğru sürmeye başladım. Kıvırcığı alıp evi göstermem lazımdı. Okulun önüne geldiğimde sabahtan beri bakmadığım telefonumu açtım. Ondan birkaç mesaj vardı ve şaşırtmayan bir şekilde başka kimseden yoktu. Nisa'yı arayıp bekledim.
"Güzelim okulun önündeyim ben."
"Doğaa, arka bahçeye gelsene. Bizimkiler de burda."
"Bizimkiler kim Nisa?"
"Yemektekiler işte Doğa. Hadi!" diyip telefonu suratıma kapatınca şaşkınlıkla telefona baktım. Yanına gitmeden bilinmeyenin mesajlarına girdim.
0532**: Günaydın minik kırmızıımm. (09.30)
0532**: Okula da gelmemişsin bugün niye o kadar erken kalktın ki?
0532**: İnstaya attığın o posttt nneeee??!?? (11.56)
0532**: Of bunu da kıskanma amk.
0532**: Yani hesap sormuyorum yanlış anlama.
0532**: Bir an şey oldu yani.
0532**: Okulda yoksun ve sabahın köründe günaydın mesajı🤔🤔 (13.33)
0532**: Kız aldatıyor musun yoksa sen benii
Doğa yazıyor...
0532**: İnstaya attığın o posttt nneeee??!?? (11.56)
Doğa: Bebeğim ve ben.0532**: Okulda yoksun ve sabahın köründe günaydın mesajı🤔🤔
Doğa: Ev bakmaya gittim.Doğa: Sanırım buldum da!
Doğa: Ben çok beğendim. Umarım kıvırcığım da beğenir.
0532**: Sen beğendiysen o da beğenir merak etme.
Doğa: Bebeğim ve ben.
0532**: Çok güzelsiniz. Yerim sizi.0532**: Yani yerim derken,
0532**: Hay elimi sikeyim ua
0532**: Neyse ben gideyim en iyisi.
0532**: Görüşürüz.
Görüldü (14.13)
-
Canım sıkıldı dedim bari taşınsınlar👩🚒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minik kırmızı'm | yarı texting
ChickLitDoğa: 1 yıldır beni izliyorsun ve etrafımda hep insanları görüyorsun. Doğa: Bu seni rahatsız etmiyor mu? Doğa: Neden onlar gibi karşıma çıkmıyorsun? 0532**: Dedim ya, beni sev istiyorum. 0532**: Dış görünüşümü değil. Doğa: Seni görsem kesin aşık...