dört

808 24 3
                                    

murda - geri ver

-

Kaskımı sağ elime alıp okulun bahçesine baktım. İnsanları izlemeyi bazen severdim, izlemekten kastım gözlemlemekti sanırım. Daha dün birine sapık demiştim değil mi? Ama benim gözlemlerim bir kişiye özel değildi.

İzlenme hissiyle kafamı yavaşça sağa doğru çevirdim. Adını bilmediğim esmer, kısa boylu bir kız dik dik bana bakarken kaşlarımı kaldırıp gülümsedim. Kim olduğuna dair en ufak bir fikrim bile yoktu ama bakışları sinirlerimi bozmaya yetmişti. Kıza bakmaya devam ederken telefonum titremesi ile kızla olan göz temasımı kesip telefonuma baktım.

0532**: Selam.

0532**: Selam ne amk (bu mesaj silindi)

0532**: Şey, ben dün engellediğin ve sapık olduğunu söylediğin şahıs.

0532**: Tekrar engellemeden söylemek isterim ki,

0532**: ben sapık falan değilim Doğa.

0532**: Sadece seni seviyorum ve ister istemez gittiğim her yerde gözlerim seni arıyor.

0532**: Okula her girdiğimde acaba minik kırmızı kafa nerde diye düşünmeden edemiyorum ve seni arıyorum.

Doğa yazıyor...

Doğa çevrim içi

0532**: Şimdi bir şey söyleme lütfen.

0532**: Dışarıdan bakıldığında hem çok sert duruyorsun hem de şekeri alınmış küçük bir çocuk gibi.

0532**: Ne kadar tatlı ve güzel gözüktüğünün farkında değilsin biliyorum.

0532**: İnsanların sana karşı olan düşüncelerini umursamıyormuş gibi yapıp kafana taktığını biliyorum.

0532**: Okulda herhangi bir şeyden dolayı adın çıksa hiçbir şey olmamış gibi geleceğini ve çıkışta yurda yakın olan parktaki kedileri besleyeceğini sonra her şeyi onlara anlatacağını biliyorum mesela.

0532**: Geç saatlere kadar ders çalışıp kafanı bundanlardan uzak tutmaya çalıştığını hemen ardından miden bulanana kadar sigara içtiğini...

0532**: Herkes isim olarak biliyor ama kimsenin gerçek senden haberi yok.

0532**: Bunları sadece benim bildiğime eminim. Gerçek Doğa'yı tanıyorum çünkü.

Doğa: Ne zamandır?

0532**: Bilmiyorum, bir süredir.

Doğa: Anladım.

Doğa: Kimsin diye sormam gerekiyordu sanırım.

Doğa: Ama bu kadar şeyi söyleyip de kim olduğunu söylememen biraz garip gelmedi değil.

Doğa: Seni tanıyor muyum?

0532**: Muhtemelen görmüşsündür ama tanışmadık daha önce.

0532**: Kim olduğumu sormadığın için teşekkür ederim.

0532**: Sanırım bunu söylemeyecektim zaten.

Doğa: Hiçbir zaman mı?

0532**: Beni sevmeni, yanımda olmanı, sevdiğin şeyleri yapmayı, derdin olduğunda veya kafana takılan bir şey olduğunda ilk bana söylemeni, birlikte kedilere mama verip onlarla konuşalım istiyorum.

0532**: Galiba biraz çok şey istiyorum.

0532**: Ama beni seversen bunların hepsi olacak zaten.

Doğa: Sanırım biraz çok şey istiyorsun bilinmeyen?

Doğa: 1 yıldır beni izliyorsun ve etrafımda hep insanları görüyorsun.

Doğa: Bu seni rahatsız etmiyor mu?

Doğa: Neden onlar gibi karşıma çıkmıyorsun?

0532**: Dedim ya, beni sev istiyorum.

0532**: Dış görünüşümü değil.

Doğa: Seni görsem kesin aşık olurum yani.

0532**: AFĞAÖFNWPXMRVSOVMWBSP

Doğa: ??

0532**: Bilmem, oluyorlar genelde.

Attığı mesajla gülümsedim ve telefonu kapatıp cebime koydum. 1 saattir olduğum yerde dikildiğim aklıma gelince elimle alnıma vurup "Salak." diye mırıldandım. Okula doğru giderken telefonumun titremesini umursamadan yürümeye devam ettim.

-

Yoruldum yahu. Bence uzun bir bölümdü🙆‍♀️🙆‍♀️

Bilinmeyenin egosu????

minik kırmızı'm | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin