❤Capitolul 11❤

480 35 1
                                    

-Lasă-mă.

-Sam, cat ma bucur ca te-ai trezit.

-Cum te bucuri Harry? Stand cu Claire?

-Uite, nu înțelegi s-a întâmplă ceva ciudat.

-Ceva ciudat?

-Un vis. Un vis în care erai tu. Uite, nu m-am miscat de lângă tine nici o secunda. Am stat aici pana când te-ai trezit.

-Dar nu erai lângă mine.

-Pentru ca m-au trimis băieții la culcare. Îmi pare rău pentru tot ce ti s-a întâmplat. Acum o sa ma duc sa iti fac bagajele. Te întorci la familia ta.

-Dar, Harry, zic eu cu lacrimi în ochi.

-Îngerul meu, eu nu te merit, și câteva lacrimi curg pe obrazul lui, dar le șterge repede cu podul palmei.

-Nu ma pune sa fac asta, suspin eu.

-Dacă stai aici cu mine, o sa ti se întâmple multe chestii rele. Nu o sa  pot sa te apar. Ești mult prea inocenta, pentru inima mea întunecata. Îmi pare rău că te-am adus aici. Îmi pare rău că te-am făcut să suferii. Îmi pare rău pentru tot.

-Iubitule, nu iti mai cere scuze. Dacă nu voiam sa stau aici, plecam de mult. Eu vreau sa fac parte din inima aia întunecat. Vreau sa o cunosc mai bine. Vreau sa o luminez.

-Îmi pare rău, dar tu vei pleca. Perrie ti-a făcut bagajele. Te întorci la familia ta.

-Harry, nu vreau. Acolo nimeni nu ma iubește.

-Greșit. Părintii tai te iubesc, și cred că sunt tare îngrijorati. Te aștept jos.

Și atunci, a ieșit pe ușă trandind-o. Nu vreau sa îl părăsesc. Nu vreau sa ma întorc la familia mea. Acum ei sunt familia mea. Nu pot pur și simplu să plec. Îl iubesc. Am început să plâng în hohote, aproape ca nu mai aveam aer.

Harry povesteste:

Am ieșit repede din dormitor, și am coborât în sufragerie unde erau băieții.

-Ce a zis, ma întreabă Perrie.

-A zis ca nu vrea sa plece. Dar va trebui sa plece, din cauza mea nu va mai putea face copii. Sunt un criminal. Sa îi spuneți sa vina la mașină.

Și apoi am ieșit din casa. Am urcat la volan, și am început să plâng. Nici eu nu vreau sa plece. Nu pot sa o las,dar nu pot nici sa o tin. E asa firavă, iar eu sunt băgat în niște chestii periculoase. Cum o sa pot sa trăiesc fără ea? Oare cum pot sa îi spun ca nu mai poate avea un copil? Cum pot sa îi spun toate astea?

Sam povesteste:

Am coborât scările și i-am salutat pe toti. Era un rămas bun? Am luat bagajele și am ieșit pe ușă. Am băgat bagajele în portbagaj și am urcat în fata lângă Harry.

-De ce îmi faci asta, zic eu printre plânsete.

-E mai bine asa.

-E mai bine pe dracu. Ști și tu și știu și eu că nu e mai bine pentru nici unul dintre noi.

-Sam, taci.

-Harry, eu te iubesc. Nu ma interesează dacă mă iubești sau nu, dar sentimentul meu rămâne neschimbat.

-Nu mai poti sta în casă cu noi.

-De ce?

-Pentru ca e periculos.

-Pana acum nu a fost periculos?

-Pana acum, nu aveai probleme.

-Poftim? Ce probleme am?

In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum