נ.מ זאק
"וואו" הבטתי סביב. "הכל פה כל כך... ענק!" התפעלתי והתהלכתי בצעדים קטנים לאורך כל החלל. "וזו רק הקומה הראשונה" קרצה חברת המועצה ביאנה. זה הולך להיות החדר שלי, קומה שלמה רק לעצמי. קפצתי על המיטה כמו ילד קטן ועיניה של חברת המועצה ביאנה נצצו מהתרגשות. חיבקתי אותם ורק כשעזבתי קלטתי את המבוכה שנוצרה לכולנו מזה. נחלצתי מהחיבוק באי נעימות, אבל טאם וביאנה חייכו אליי. טאם חיבק את ביאנה באושר ואני צפיתי בהם. מראשי נשלף מידע ונזכרתי שחברי המועצה לא יכולים להיות במערכת יחסים, להתחתן או להביא ילדים. הייתי מבולבל. "איך אתם..?" טאם הבין. "כל האלפים קיבלו החלטה בפה אחד אחרי מה שקרה עם הנסתרים על הצריכים להיות חברי המועצה, והסכימו לתנאים שלנו, ולא נצטרך לוותר על אהבה וילדים".
כאב פילח את החזה שלי והתיישבתי על המיטה במהירות. הנסתרים. מה זה הנסתרים? למה הכאב בחזה שלי מתגבר? לא הצלחתי לנשום מרוב חשש. רגע... פוסטר זו חברת מועצה, לא? סופי פוסטר. הראש שלי הסתחרר. "אתה בסדר?" נשקפו על שניהם מבטים מודאגים.
הלוואי שהייתי יכול לספר להם. "פוסטר" לחשתי והשתגעתי מכאבים. "פוסטר, חברת המועצה?" שאל טאם במבט מבולבל. ידעתי שצדקתי! אבל זה רק הגביר את הכאבים.
טאם החזיק בידיי ונשמתי נשימות עמוקות, מה שעזר במעט.
"אני חושבת שכדאי לקרוא לחברי המועצה לפני שנצא לפוקספייר. קיף בטח ידע להרגיע אותו, סופי תוכל לגרום תחושות טובות" סופי. סופי. סופי. ביאנה נעלמה שוב ואחרי כמה דקות חזרה עם עשרה אלפים נוספים. כתריהם סימלו לי שגם הם חברי מועצה. סקרתי אחד אחד בעיניי. מרוקה צ'בוטה. מארלה רדק. סטינה הקס. דקס דיזני. פיץ וואקר. לין סונג. וילי אנדל. גלימר. קיף סנסן. ראשי זרק את השמות מבלי לחשוב. ואחרונה, סופי. סופי פוסטר. רק למבט עיניה החומות והעדינות הכאב שרף.
הידיים שלי בערו עד שהייתי חייב לבדוק שהן לא עולות באש. הראש שלי התחמם, הרגליים שלי רעדו, אך בעיקר הרגשתי את הלב, דפק עד שיצא ממקומו. לא יכלתי להחזיק את זה יותר. החזה שלי התפוצץ, וכל הכאבים נחלצו מגופי בשנייה. נשמתי וחייכתי ואז ראיתי.חברת המועצה סופי היה שכובה על הרצפה, סובלת מכאבים. כולם היו מאוד מבולבלים והקיפו את סופי. קיבלתי כמה מבטים לא מאוד מרוצים ממארלה ומרוקה. "הוא מסוכן" שמעתי לחישות. הידיים שלי עדיין רעדו. ושמיכה רכה עטפה אותי. זו הייתה ביאנה. "הכל בסדר" היא לחשה לי. למקום הגיע אלף בעל משקפיים עגולות, וטאם סיפר לי שזה אלווין. שניהם צחקו שהוא הרופא הקבוע של סופי, כשהשתחל אל ערמת חברי המועצה המבוהלים. שוב סופי. בהפתעה גמורה הלב שלי החל להירגע במקום להתחמם. תחושה נעימה הקיפה אותי. זה היה חבר המועצה קיף סנסן. הוא קרץ אליי ורץ במהירות לאזור ההתקהלות. אפילו לא שאלתי איפה הכתר שלו, או החליפה המגונדרת. לא היה נראה שהוא הטיפוס הכי מגונדר בעולם, אולי חוץ מהשיער שלו. "מה קרה לי?" ניסיתי לשאול אך יצאה לי לחישה חלושה אחרי שכולם יצאו. "אנחנו לא בטוחים. כשאלווין יסיים לטפל בסו" היא נעצרה למבטי המפוחד "בחברת המועצה, הוא יגיע לבדוק אותך. אני וטאם חייבים ללכת לנאום את נאום פתיחת הלימודים בפוקספייר. אני חושבת שכדאי שלא תגיע היום" "גם אין לך תלבושת של שלדג" טאם גיחך. "תחפושת של שלדג?" "אתה בן שתיים עשרה, נכון?" המילה חדרה לראשי עד שמצאתי את התשובה הנכונה. "כן" אישרתי. "כל מי שבן שתים עשרה עולה לרמה ה2, והסמל המסמל אותה הוא שלדג מעופף כחול. בכל שנה רמה אחת רוקדת ריקוד לפי סדר רנדומלי. השנה הרמה השנייה היא הרוקדת, בתחפושות של שלדגים" "איזה מנהג מגוחך" חייכתי. "בזה אני יכול להסכים איתך. למזלי אף פעם לא הייתי צריך לרקוד כי בחלק מהזמן הייתי באקסליום" "היית באקסליום?" הופתעתי. אולי להיות באקסליום זה לא כל כך נורא. "זה סיפור ארוך" הוא הרכין את ראשו.
"אז אנחנו נלך" ניסתה ביאנה להעביר את הנושא. "נחזור תוך פחות משעה. תשתדל לנוח" "אני לא יכול להירדם בלי שרקי" הודיתי. "שרקי?" "בובת השרקן שלי" הובכתי. לא האמנתי שבכלל סיפרתי להם. "אתה מתכוון לזו?" טאם שלף מכיסו את שרקי. "כן!" חיבקתי אותה ומיד הנחתי אותה. "היא רק למזל" הודעתי ושניהם גיחכו. "אתם לא תספרו" איימתי. "מבטיחים" צחקו שניהם והשתגרו משם. חיבקתי את שרקי חזק. המיטה הייתה כל כך רכה ונעימה. הרבה יותר טובה מהספסל ברחוב, או מהמיטה הדקיקה במעבדה. נרדמתי בתוך שניות אחדות, עד שאור סנוור את עיניי. פקחתי את עיניי במצמוצים רבים, ובמקום לראות את השמש חודרת דרך חלון חדרי, מישהו כיוון לעיניי אורות כפנסים. איפה אני? ניסיתי להתרומם אך יד מנעה ממני וחזרתי לשכב. מה קורה פה? רגע... אלווין? "אני חושב שאני יודע מה הבעיה".
שלוםםםםםם
אני פשוט לא מאמינה
ביקשתי מכם מטרה של 5 כוכבים כדי להעלות את הפרק הבא, ובפחות מ24 שעות הגענו ללא פחות מ9 כוכבים!!!
זה מטורף וממש מרגש, אז תודה ענקית💕
רציתי לפרגן לאחת החברות הכי טובות שלייייייי NEVILLUNA, שפתחה וואטפאד (✨️בזכותי✨️) ושעוד כמה ימים מעלה פאנפיק מושלםםםםם על הארי פוטר (שאני עוזרת לה לעשות בו בטא), אז רוצו לקרוא🤩מטרת הכוכבים שלנו היא 6🤩
וניפגש בפרק הבא😍
YOU ARE READING
התאומות קיפוסטר (שומרת הערים האבודות)
Fanfic**נכתב לפני עלילות ספר 9** אז היי, אנחנו התאומות קיפוסטר😎 למען האמת, שם המשפחה שלנו הוא פוסטר, אבל קיפוסטר מסמל באמת את מי שאנחנו. הבנות של קיף וסופי. חוץ מזה, אבא לא רצה שום קשר לשם המשפחה הקודם שלו סנסן, ואחרי מה שהוא סיפר לנו עליהם, אנחנו לגמרי...