12 kapitola

57 11 0
                                    

Z pohledu Alexandra:

Už jsem to nevydržel se od ní držet dál a omylem jsem jí pohladil. Taky jsem za to dostal facku, kterou jsem si zasloužil. Když odešla, vešla do mé kanceláře Elga. ,, Co tu děláš?! " zaječel jsem na ni. Lekla se mě, ale i přesto šla ke mě. ,, Proč jsi mě vyhodil? Kvůli té Nině?! " a kurva, už to ví. ,, Už vím co se tam stalo. To ty můžeš za to že odešla a má přítele! " zaječel jsem. ,, No a? Stejně se k tobě nehodí. Nech ji plavat. " a začala mě líbat. Má pravdu už mě nechce tak ji nechám za sebou.

Z pohledu Niny:

Vydala jsem se ven. A tam jsem ji potkala... Elgu. Když jsi mě všimla nahodila nos nahoru jako primadona a šla dovnitř. Ona a on... tak proč po mě vyjel když má holku?! Zavolala jsem si taxík a jela domů. Petr byl pořád v práci a tak jsem se najedla a šla se dívat na televizi.

3 týdny to chodilo že jsem v 7 vstala, nasnídala a do 4 byla v práci, pak domů a čekat na Petra a pak postel. To bylo vše co jsem za ty dny dělala. Po tom všem co jsem prožila tak tohle bylo nejhorší. Šla jsem za svoji doktorkou na prohlídku. Jmenovala se Hanka Faerová. Byla samí vtip a zábava. Měla oříškové vlasy a modré oči. byla o pár centimetrů vyšší než já. Čekala jsem asi 5 min. než mě vzala dovnitř. ,, Dobrý den Nino. " řekla se svým úsměvem. ,, Dobrý Hano. " a pak jsem si chvilku povídali o životě a co dělám atd. Pak mi udělala testy na těhotenství. Petr a já jsme si řekli že dítě až ve 20. Přišla jsem k ní a dala ji vzorek něco zkoumala a pak se na mě usmála. ,, Tak jak na to koukám jste těhotná. " přitěch slovech jsem omdlela. Vzbudila jsem se na židli. Hanka mi podávala vodu a já jsem ji s úsměvem ( falešným ) přijala. ,, T-tak ž-že jsem... " zkusila jsem vykoktat. Jen kývla hlavou a vyprovodila mě ven. Když jsem si zavolala taxík a nadiktovala kde bydlím. Už jsem přemýšlela o potratu a adopci. Bála jsem se co na to Petr a taky jsem měla proč. Když jsem přijela a řekla mu to tak se mohl zbláznit. Nechtěl být tátou i když já taky nechtěla být mamou. Ale on mi zbalil věci a vyhodil mě ven i s kufrem. ,, Nechci tě tu už nikdy vidět ty.... " a zavřel mi před nosem. Proč? Začala jsem brečet a šla pryč. Uviděla jsem auto jak mi zastavuje a tam seděl Alexandr. Proč zase on mi pomáhá? ,, Chceš vzít Nino? " v jeho hlasu jsem slyšela starost. Jeli jsme k němu a já mu řekla o všem. Že jsem těhotná a že mě vyhodil. Přijeli jsme k němu a když jsme vešli přišla nám naproti Elga. ,, Bude tu bydlet s námi. " řekl Alexandr a když chtěla něco říct ona umlčel ji. Vzal mi kufr a odvedl do pokoje. Tam mi dal kufr a odešel. Svalila jsem se na postel a začala brečet. Proč zase já? To vážně nevím, ale co vím je že jsem unavená a tak jsem usnula. Zdálo se mi jak se mi narodil chlapeček s černými vlasy a modrými oči. Byl k sežrání, ale pak mi ho někdo zabil. Začala jsem ječet, ale nepomohlo to a tak jsem brečela a brečela...

Po dlouhé době další část. Nina je těhotná a co hůř její přítel ji vyhodil. Co se s nimi stane?       

Život nebo smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat