16 kapitola

58 9 0
                                    

Celou noc jsem se pořád budila a tak jsem to v 6 hodin vzdala a šla si dát sprchu. Vešla jsem do koupelny. Modrobila s velkou vanou a sprchovym koutem. Svlekla jsem se a šla se osprchovat. Když na mě začali dopadat teplé kapky, konečně jsem se aspoň trochu uvolnila. Po koupeli jsem si šla dát něco k jídlu a pak k televizi. Nechtěla jsem nikoho tak brzy vzbudit a tak jsem chodila potichu. Pustila jsem televizi a zrovna dávali ranní správy: ,, Dobré ráno. Přinášíme vám ty nejnovější informace ze světa i z New Yorku. Podlouhem pátrání jsme konečně zjistili koho má náš miliardář za dívku. Ano dami a pánové, mluvím o Alexandru Senglovi. S radosti vám můžeme říct kdo je ta šťastná. Pochází z Las Vegas, pracuje pro pana Sengla, její 18 a jmenuje se... Nina Hangová je ta vyvolená. Přejeme jim hodně štěstí.
Tak a teď k dopravě. Na dálnici.... " ,, Koukas na ranní noviny? " asi jsem vyskocila k stropu jak jsem se lekla. Otočila jsem se a tam Alex. ,, Nemohla jsem spát. " odpověděla jsem. ,, Tak to jo. " a šel ke mě. ,, Slyšel jsi to? " ptala jsem se. ,, To o mě a o tobě? Tak to jsem slyšel. " odmlčel se. ,, Včera mi volali ze by chtěli s námi natočit rozhovor. " ,, Jako i se mnou? " ,, Jako jo. Spíš tam chtějí tebe. Víš asi 2 roky jsem neměl žádnou holku, tak že to bude tedka všude. " řekl a dál mi pusu na čelo. Už se vidím jak dělám rozhovor. Já, která byla ráda že vůbec vlezla před třídu. ,, J-já... Já to asi nedám. " řekla jsem potichu. ,, Ale no tak Nino. Když jsi okouzlila mě tak i tohle musíš nějak okouzlit. A já vím, že to dáš. " řekl. Otočila jsem se na něj a začala ho líbat. Naše jazyky byli hnedka u sebe. Bylo to úžasný jako vždy. ,, Ehm... " odtrhla jsem se a koukla stranou. Tam stala Elga. ,, Ahoj. " začal. Alex chtěl něco říct, ale ona ho umlcela. ,, První já. Chci se vám omluvit. Byla jsem strašná. Promiň te. A za druhé vám chci poděkovat za to že tu můžu být... Jo a gratuluji k zasnoubeni. " řekla. Vstala jsem a šla k ní. Objala jsem ji. Když jsem ji pustila řekla jsem: ,, Budeš můj svědek? " ona vykulila oči. Chvilku byla zticha. ,, Ano.... Ano! Strašně ráda. " a začala ječet a tančit. Bylo to divné, ale co měla radost. A já vlastně taky. ,, Alexi, zítra uděláme rozhovor. " řekla jsem. Alex prikyvnul a šel do pracovny a já jela do práce. Elga zůstala doma, protože přijela policie kvůli tomu co se stalo...

Moc všem děkuju kdo to čte. :) Doufám, že se líbí. Já vím že to je kratší, ale příště to bude lepší :D Ještě jednou díky ;)

Život nebo smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat