Probudila jsem se celá zpocená. Koukla jsem se na budík, bylo za deset minut 10 hod. Doháje nestihnu práci. Vyskočila jsem na nohy, začala se mě motat hlava a bolelo mě břicho. Běžela jsem na záchod a začala jsem zvracet. Jen co to ustalo vyčistila jsem si zuby a běžela se převlíknout. Když jsem byla hotová šla jsem dolů si udělat něco k snídani. Na barové stoličce seděla Elga. ,, Ahoj. " řekla. ,, Nazdar. " štěkla jsem. ,, Tak ty jsi maminka jo? " bylo slyšet jak mě má ráda. Nic jsem ji neřekla a radši šla do pokoje. Mrcha jedna. Koukla jsem si na mobil. 20 zameškaných hovoru od Rebeci, mamky, tatky, Kesidy a Petra. A smsky. Koukla jsem se na jednu od Petra:
Ahoj, strašně se ti omlouvám. Chci aby ses vrátila. Miluju tě. Petr.
Teď si bude hrát na zamilovanýho? Tak to ne!:
Nikdy se už nevratim!
Ostatním jsem napsala ze jsem v pořádku. Pak jsem si šla dát sprchu. Po sprše jsem koukala na televizi. Než přišel Alexandr. ,, Jsem doma. " zaječel. Elga přiběhla a vrhla se mu okolo krku. Chtěla ho libnout na čelo, ale on se odtrhl a šel ke mě. ,, Tak jak pak jsme se měli? " řekl. ,, Dobrý. " a obrátila jsem se na televizi.
Z pohledu Alexandra:
V práci jsem na nic jiného nemyslel, jen na to jak bych toho bastarda Petra zmlátil. Jak ji mohl opustit? Zrovna ji? Když jsem jel domů, chtěl jsem zajet k tomu debilovi abych ho zabil, ale radši jsem jel k sobě domů. Dvě ženský který se nenávidí. To není dobrý nechat je osamotě. Byl jsem před domem a přál si aby Roba tam nebyla. Nemám ji rád, ale před tím než umřela její mamka, musel jsem ji slíbit, že budu Elgu chránit. No a teď ji mám na krku. Otevřel jsem. Napadlo mě že na sebe upozorním. ,, Jsem doma. " hned ke mě přiběhla Elga. Omotala ty svoje pracky kolem mého krku. Kouknul jsem se na Nina. Dívala se na nás. Elga mi chtěla dát pusu na čelo, ale já se odtrhl a šel k Nině. ,, Tak jak pak jsme se měli? " chtěl jsem být milí, když musela vidět to divadlo. ,, Dobře. " ach jo. A koukala se dal na televizi. Odešel jsem a vzal si Elgu s sebou, abych ji řekl že bude bydlet u kámoše.
Z pohledu Niny:
Šel někam s Elgou. Co tam asi dělají? Možná... Ne na to nemysli. Asi po 20 minutách vyšla Elga s kufrem a odcházela pryč. Potom vyšel Alex. ,, Kam jde? " optala jsem se. Jen mávl rukou, že to mam nechat. ,, Tak co chceš dělat? " ptal se mě. ,, Koukat na televizi. " řekla jsem. Tak si sedl vedl mě. Zrovna dávali Londýnský oko. To jsem vždycky chtěla vidět. ,, Líbí? " ptal se mě. Asi jsem zářila jako vánoční stromeček. ,, Vždycky jsem tam chtěla jet, ale teď... " koukal jsem se na břicho. ,, Bez spát. " řekl rázně. Cože? Teď? Ale nic jsem neřekla a odešla. Položila jsem se na postel a usnula.
Vzbudila jsem se a uviděla na zemi listecky od růže. Vstala jsem vzala si župan a šla podle cesty. Došla jsem až k barovymu pultu kde byl papírek:
Chceš mě vidět? Jestli jo, tak na co čekáš. Dneska se můžeš kouknout do světa. :)
Začala jsem brečet. ,, Tak co jedeme? " otočila jsem se a tam Alex. ,, Jo. " řekla jsem a šla se převlíknout. Dneska si splnim sny. Konečně. Pojedu kam budu chtít...Konečně zase něco. Díky všem ;)
ČTEŠ
Život nebo smrt
AdventureNina je 17 letá divka, která je středem šikany. Z které se ovšem dostane, teda pokud najde pomoc, ale její život ji nastraží další překážky. Na konci však najde konečně to co hledala. Bude to život nebo smrt nebo něco jineho? Čti a dozvíš se!