15 kapitola

57 9 0
                                    

Dala jsem mu facku. Ano facku. ,, Za co? " zeptal se. ,, Za všechno před tím. " chytla jsem mu hlavu a dala dlouhou pusu. ,, Znamená to jo? " ptal se. Kyvla jsem na to. Koukla jsem se do jeho oči a vydela naději, nový začátek a lásku. Lásku ke mě. Vzal mě za ruku a odvedl do ložnice.
Po bouřlivém a vášnivém sexu, jsem mela hlad a tak jsem si omotala zupan o kolo sebe a šla si něco udělat. Alex byl asi pořádně utahnutej a usnul. Otevřela jsem dveře a přede mnou stala Elga. ,, Ahoj. " řekla jsem a viděla na ni jak je nasrana. ,, Co si to tam dělala? " ptala se. Nic jsem neřekla a jen se zachychotala. Presla jsem k pultu a začala dělat sendvič. ,, Ale já a on. My se máme rádi. " začala. Teď mi ji opravdu přišlo líto. ,, Požádal mě o ruku. " tohle na ni bylo asi moc. Hodila taškou a odešla. Chudinka. Vzala jsem dva sendviče a džus a šla do ložnice. Alex už byl vzhůru. ,, Ahoj. " šeptla jsem. ,, Ahoj zlato. " řekl a natáhl se pro mě. Sedla jsem si vedle něj. Vzal si ode mě sendvič a jedl. ,, Viděla mě Elga. " začala jsem. Alex se zakuckal. ,, Řekla jsem ji, že jsi mě požádal o ruku. " ,, Co udělala? " ,, Utekla. " ,, Hmmm... Tak to je jí podobné. " a napil se. Když jsme dojedli šli jsme se vykoupat. Potom jsme čekali na Elgu. Ale nic. A tak jsem usla na Alexandrove rameni v obýváku.
Probudila jsem se v 10. Alex byl už pryč. Šla jsem ho tedy hledat. Byl u sebe v pracovně. Zatukala jsem a vešla. ,, Kde je?! ... Co že?! ... Dělej te! " zrovna telefonoval. Když mě spatřil uklidnil se. Teda aspoň trochu. ,, Tak dělej te. Nashle. " a ukončil hovor. ,, Co se děje? " ptala jsem se mírně. ,, Elga je pohřešovaná. " ,, Jak to? " ,, Našli její tašku u vody. " za to můžu jenom já. To ne. Spadla jsem na zem, moje nohy byli najednou těžké. ,, Nino, to je dobré. " řekl když ke mě přiběhl. Začala jsem totiž brečet. ,, J-já za t-to... " ,, Ne! Ty za to nemůžeš. To já jsem ji měl říct že ji nechci. " seděli jsme tam na zemi a poslouchali jak nám bušejí srdce.
Uběhli asi 2 hodiny. Elga zátím nikde. Najednou začal zvonit zvonek. Alex šel otevřít a za nimi Elga. Mokrá a vystrasena. ,, Co se stalo? " ptal se Alex. ,, Někdo mě sledoval a pak mě chtěl... znásilnit. Bránila jsem se, ale moje kabelka mi spadla do vody. Skočila jsem pro ni a on zatím utekl. Kabelka uplavala a já šla nějak domů. " řekla. Alex ji vzal a odvedl do pokoje kde jsem byla dřív já. Asi za 10 minut se vrátil. ,, Poznala toho chlapa. Je to ten co ti tenkrát chtěl ukrást kabelku. " ,, To ne! To je můj nevlastní táta. " řekla jsem. ,, Aha. " řekl a šel ke mě. ,, Elga tu zatím musí zůstat. " řekl a já prikyvla. V tomhle stavu nesmi nikam jít. Sedli jsme si na gauč a pustili televizi. ,, Mladý, slavný miliardář Alexandr Sengl je zadaný. Ano. Viděli jsme ho s mladou, krásnou a atraktivní ženou. Zatím nevíme jak se jmenuje, ale neboj te se zjistíme. Ale teď k nejnovějšímu úlovku. Jeho kamarádka Elga Stanovská byla pohresovana. Prý už se ocitla doma. A to vše o panu Senglu. " hlásali v televizi. Co to? Mladá, krásná a atraktivní žena. Ach jo. ,, Na to si zvyknes. " řekl Alexandr. Radši jsem šla spát. Alex přišel hned za mnou. Dneska byl asi nejvíc poblazneny den na světě...

Život nebo smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat