-Baarış
Sasha'ın ısrarlı seslenişleriyle gözlerimi bu kusursuz adamdan ona çevirdim...------------------------------☆-----------------------------
Üniversite büfesindeki küçük mor puflardan en köşedekini gözüme kestirdim. Kitabimla ve az önce aldığım birkaç atıştırmalıkla gidip pufa oturdum. Sasha da birazdan gelirdi. Yani ben sınıftan çıkarken"sen git ben geleceğim" demişti bana.
-Barış
Adımın seslendiğini duyduğumda bana doğru koşan nefes nefese kalmış Sashaya baktım. O da gelip yanıma kurulduğunda ne olduğunu sordum.+Noluyo Sasha arkandan atlı kovaliyomuş gibi niye koşuyorsun yine
O ise bana bir şey demeden onun için aldığım ve masaya koyduğum gazozlardan birini açıp içmişti. Sonra nefes nefese konuşmaya girdi.
- Barış bizim müzik festivalleri bu sene Manisa'daydı ya hani
+Eeeee
- Eeeesi basketbol takımıyla aynı otobusteymişiz yani onların maçlarında bu sene çoğunlukla Manisada olacakmış.
O bunları anlatınca biraz duraksadım. Sasha bir şey söylemediğini görünce tekrar konuşmaya başladı.
-Ayrıca otobüste oturacağımız yerlerde belli bizim katın girişine asiliydi. Önündeki kalabalık yüzünden zor baktım. İzbandut gibi herifler dikilmişti zar zor sıvıştim aradan.
+Bayb nolur otobüste yan yana oturuyoruz de nolur.
- Maalesef bayb üstelik..
+Üstelik ne sasha
-Sen Fırat'la yan yana olacakmışsın.Sashanın tek nefesle böyle birsey söylemesiyle gözlerim açıldı. Şaşkınlıktan bayılmadığıma dua edin. Sashaya ilk ona aşık olduğumu söylediğim günü hatırladım.
《flashback》
-Barış nereye bakiyodun öyle bin kere seslendim sana sanki hiç duymamış gibiydin.
+Bir şey yok baby ya dalmışım öyle işte.
Sashayı geliştirmeye çalışsamda o anlamış bana inanmamış gibiydi.
-Ben kime baktığını biliyorum sanki hmm
+Kime derken? Ben birine mi bakıyor muşum?
-Atma ziya atma hiç inanmadım. Birkaç gün öncede böyle oldu sana seslendim ama beni farketmedin yine aynı kişiye bakiyordun.
+Eeee kime bakiyormuşum ben?
-Şu basketbol takımındaki çocuk. Yeni gelmiş herhalde buralarda ilk gibi duruyor.
+Sanki biz buranın yerlisiyizde. Sasha üniversiteye geleli 1 ay oldu.
-Ne var be kuzma AAAAAA. Hem adını şanını bilmediği bir adamı dikilecek ben miyim sanki.
+Sashaa!
-Tamam tamam dur bir. Niye bakiyodun lan adama öyle. Yiycekmiş gibi.
Sashanın dediklerinde kendimi sorgulamıştım cidden o kadar mı anlaşılıyor.
- Adı Fıratmiş herhalde.
+kimin
-Babaannemin Barış. Kimin olacak şu uzun olanı diyorum. Mavi gözlü olana bakıyordum değil mi?
Sashaya utana sıkıla cevap verebilmiştim.
+evet.
-hm. Birkaç kere yanındakilerin firat diye seslendiğini duymuştum. Ama tam emin değilim. Barış doğruyu söyle hoşlanıyorsun değil mi?
+Yaniii biraz olabilir. Pek emin değilim.
-Tamam zorlamiycam ama hep böyle yapıyorsun Barış ya üzülürsen sonra bak kendini üzecek kadar sevme yeter benim için.
+Sasha annem gibi konuşmayı bırakır mısın. Daha ne hissettiğim bile belli değil.
-Tabe canım tabe
《flashback son》
-Barış iyi misin?
+Bayb ben onla nasıl yan yana oturacağım? Daha yüzüne bile bakamıyorum.
-Bayb dayanıksız biraz nolacak?
+Sasha bilmiyormuş gibi konuşma nolursun tüm sene boyunca değişmiyor o yerler. Eminsin değil mi? Şaka yapmıyorsun.
-Eminim, eminim hatta emin olmak için beş kere baktım. Ama değişen hiç bir şey yok işte.
+Offff,offf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-FIRBAR
FanfictionAşk tanımsız bir kavramdır. Ne zaman oldu, nasıl oldu bilemezsin.