+Sasha
-Efendim
+Koltukların numarası kaçtı?
-Seninki 20 bende 16dayım. Yakınız baya.
+Sasha ben çok heyecanlıyım ya. Daha konuşmadık bile yani karşılaşmadık bile ama şimdi yan yana oturacağız.
-Offff sakin ol Barış dünyanın sonu değil ya.
Konuşurlarken otobüsün önüne gelmişlerdi. İçeride şuanlık sanat bölümünden arkadaşları vardı. İkiside kendi koltuklarına oturup eşyalarını yerleştirdiğinde yavaş yavaş basketbol takımı oyuncuları da geliyordu ve bu barışı daha da heyecanlandırıyordu. Onu ilk defa bu kadar yakından göreceğinin stresini yaşıyorken buna Fırat'ın otobüse gülerek girmesi de dahil oldu.
《Barıştan》
Ben stresten burada geberiyorum o otobüse gülerek giriyo amk. Gülüşü çok güzel ama davarın orası ayrı tabi. Allahım kafayı yicem şimdi. Birde bu otobüs niye böyle sıcak amk cehennemde miyiz.Barış kafasını eğmiş oturuyorken firat kendi koltuğunu bulmak için uğraşıyordu. 21 numarayı görünce yanında oturan barışa baktı. Onu tanıyordu. Büfede birkaç kere kendisine bakarken farketmişti onu. Hatta göz göze geldiklerinde Barış kafasını yere eğmiş birkaç dakika öyle kalmıştı.
-Selam
Barış sonunda kafasını kaldırdığında firatı farketti. Siyah bir tişört ve siyah eşofman giymişti. Ayrıca ona elini uzatmıştı. Uzattığı elini tuttum ve arkadaşça sıktım.
- Fırat ben.
+Barış.
Ortamda kısa süreli bir sessizlik oluştu sonrasında ise Fırat yerine geçti. Şuan ben cam kenarında Fırat'sa koridor tarafında oturuyordu.
Otobüs tamamen dolup hareket edene kadar hiçbirimiz konuşmadık. Tabi ben ağzımı akşamda ses çıkacağını düşünmüyordum. Şuan aşık olduğum adam yanımda oturuyordu ve her şeyden habersiz telefonuyla uğraşıyordu. Bende çantamdan telefonumu çıkardım. Birkaç saatimiz böyle geçmişti. Sonrasında otobüs durmuş ve yarım saatlik bir mola verilmişti. Otobüsten indiğimde direkt sasha'nın yanına koştum. Birlikte otobüse yakın bankalardan birine oturduk.
-Eee nasıl geçti, konuştunuz mu hiç?
+BABY BANA ELİNİ UZATTI.
- Nasıl lan?
+Bildiğin tanışmak için. İlk defa dokundum lan adama. İçim bir garip oldu.
-E hadi hayırlısı bakalım. Neyse şurdan bir şeyler alalım mı?
+Tamam hadi gidelim.
Banktan kalkıp karşıdaki marketlerden birine girdik. Sasha hala ne alacağına karar vermemişler bende saate baktım. ANANISKIM.
+LAN SASHAAA. Hadi olm otobüs kalkacak 3 dk var.
-Geldim geldim bekle.
Aldıklarımı kasada ödeyip marketten çıktık. Koşa koşa otobüse girdik. Fırat çoktan gelmişti. Beni görünce cam kenarında oturduğum için kalkıp yol verdi. NAZIK BEYFENDIM BENIM. Onunda elinde bir şeyler vardı. Ben oturduğumda o da oturdu. Elimdeki büskivilerden birini ona gösterdim.
+İstermisin
-İsterim ama maalesef yemem yasak.
+Sizde buda sıkıntı değil mi unutmuşum pardon.
-Yo sorun değil. Zaten normaldede pek sevmem.
+Sen ne yiyeceksin. Otobüse bindiğinde beri yemedin bir şey.
Elindeki şişeyi gösterdi. İçerisinde katı kıvamda bir şeyler vardı.
-Bu tok tutuyo. Uzun yollarda genelde bunları içiyoruz.
+Hm anladım.
Kısa süreliğine sessizliği Fırat hiç beklemediğim bir soru sorarak bozdu.
-Yarın maç var. Gelmek ister misin.
+Çok isterim. Zaten sashayla olan planlarimizdan biriydi.
-Sasha? Az önceki sarı saçlı kızmı?
+Evet arkadaşım.
-Bekliyorum o zaman ikinizi de. Önlerden yer ayarlayabilirim. İster misin?
+Zahmet etmene gerek yo-
-Bir şey olmaz be ne zahmeti.Yarın maça muhakkak bekliyorum.
+Teşekkür ederim.
-Ne demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-FIRBAR
FanfictieAşk tanımsız bir kavramdır. Ne zaman oldu, nasıl oldu bilemezsin.