Resim

126 9 23
                                    

Yürürken bir yandanda konuşuyorduk. İlk kez kendimi bu kadar mutlu hissediyordum. Onunla tanıştığımdan beri içimi anlamlandıramadıgim bir huzur kaplamıştı sanki. Sürekli onu merak ediyordum. Hep yanımda olsun istiyordum. Yürümeye devam ederken sordum.

+Bir dahaki maç ne zaman?

-Yarın. Geliyor musun, dedi büyük bir hevesle.

+Maalesef. Çok isterdim ama sergiye yetiştirmem gereken bir resim var.

-Hmm anladım.

Modu düşmüş gibiydi. Neden bu kadar gelmemi istiyordu ki.

+Maç kiminle?

- Hirvatistan

+Istiyorsan gelebilirim.

-Yok sen geri kalma sergiden. Ama internetten izleyeceğini söz verirsen belki fazla sayı alırım.

+Motive olurum diyordun yanii...

Heyecanla onaylarcasına kafasını olumlu yönde salladığında güldüm.

+Tamam, söz izleyeceğim maçı.

Konuşurken içeri girmiştik. Yemek salonuna geldiğimizde en kösede tek başına oturup bekleyen sashayı görmüştüm. O da kapı açıldığı için kafasını çevirdiğinde beni gördü ve fıratla beraber geldiğimi görünce imalı bir bakışa maruz kaldım.

Fıratta arkadaşlarını görmüş ve bana dönmüştü.

- Benim gitmem lazım. Tekrardan teşekkür ederim Barış.

+Rica ederim.

Dedim ve sahadan geldiğimizde beri onun taşıdığı çantamı kendi elime aldım. O ise bana zıt bir tarafa arkadaşlarının masasına doğru yürümeye başlamıştı. Bende sashanın yanına sandalyeye oturdum.

-Pişt

Sashanin seslenmesiyle ona döndüm ve ne var lan bakışı attım.

-Fıratla beraber gelmişsiniz. Hem fıratın yarası sahaya gittiğinde açıktı. Noluyor lan size. Benim bilmediğim bir şey mi var. Yazıklar olsun lan sana. O kadar dingil mingil ama iyi çocuk dedik bağrımıza bastık. Orrrrosssp-

+LAN sasha bir yavaş gel amk. Bir şey olmadı. Sadece yarası kötüydü yardım ettim. Ama bir görsen bir tatlıydı varya öpesim geldi resmen zor tuttum kendimi.

- Öyle diyorsun yani.

+Öyle diyorum sasha.

- Aranızda bir şey yok yanee

+He sasha yok birşey olacağını da düşünmüyorum zaten.

-Deme lan öyle. Bak den yakından göremiyorsun ama fıratın sana bakışlarından birsey var gibi. Tam emin değilim ama sana karşı daha kibar daha sakin. Bu adamda bir şeyler var baby.

+Uff ne olabilir sanki sasha.

-Aşk?

+İmkansız baby cidden imkansız.

Sashaya böyle desemde fıratın sahada bana olan bakışlarını ve davranışlarını farketmemiş değildim. Garipti. Bugün olanlar gerçekten önceden söylense götümden güleceğim türdendi.

Yemek salonu yavaş yavaş toplanmaya başlamıştı. Bizde sashayla yemeklerinizi bittiğinde toplanıp odaya geçtik. Çantamı yatağımın üzerine bıraktım. Sasha ise dolaptan kendine içecek bir şeyler almış bilgisayarına yönelmişti. Büyük ihtimalle film izleyecekti.

+Baby ben duşa gireceğim.bur şey olursa seslenirsin.

-Tamam tamam git sen.

Dolabımdan birkaç kıyafet çıkarttım ve banyonun kapısını açtım. Arkamdan kapıyı kapatıp kilitledim ve dudaklarının kapısına yöneldim. Suyu tam istediğim kıvama getirip kendimi suyun huzurlu kollarına bıraktım.

AŞK-FIRBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin