Araba

85 5 7
                                    

Birkaç dakika sonra kapının çalmasıyla heyecanla yataktan kalktım. Gidip kapıyı açtığımda nefes nefese kalmış olan fıratı gördüm. Nereye gitti de bu kadar yoruldu. İçeri girdiğinde bende kapıyı kapattım.

+Nereye gittin?

-Boşver. Ee sen hazır değilsin.

+Seni bekledim. Nereye gidiyoruz.

-Sen o işi sevgiline bırak.

+Sevgilime bırakayım öyle mi?

-Öyle. Hadi hazırlan. Bekliyorum seni.

Gitmeden önce son kez fırata yaklaşıp dudağının tam kenarından öptüm. Onun ise anında gözleri kapanmıştı. Titreyen göz kapaklarına bakıp gülümseyerek yavaşça geri çekildim. O hala bıraktığım yerde nefes dahi almadan öylece duruyorken odadan çıktım. Çok mu etkilendi lan acaba. Gerçi bende ondan farksız sayılmam da neyse.

Bizim odanın önüne geldiğimde anahtarla kapıyı açtım. Sasha çalışma masasına oturmuş bir şeyler karalıyordu. Kulaklık taktığından geldiğimden habersizdi. Hiç ses çıkarmadan arkasından yaklaştım. Bir anda bağırmamla sıçrayarak arkasını dönmüştü. Dönmüştü dönmesine ama döndüğü anda karnıma yediğim tekmeyle bende yere serildim.

+AHH. SASHA NAPIYORSUN.

-NE ARKAMDAN CIKIYORSUN YA CİN GIBI. AKLIM GÖTÜME GIRDI KORKUDAN.

+HAY BEN SENIN KORKUNA.

-Iyi misin lan?

Kolumdan tutarak yavaşça ayağı kaldırdı beni. Sonrasında ise sashanın yanındaki sandalyeye oturdum.  O nasıl tekme amk ya. Böbreklerim çıktı.

+İyiyim iyiyim.

-Ee neden geldin?

+Nasıl neden geldin? Sashacım hani burası benimde odam ya.

-Pardon ya unutmuşum. Sen o sırıkla takıldığından beri odaya girmediğini için.

+Ne alaka baby ya. Senin o sırık hastaydı ona bakıyordum. Yoksa seni hiç yalnız bırakır mıyım.

-Tabi tabi. Hem sen ne diye bakıyorsun o sırığa bebek bakıcısı gibi. Kaç yaşında adam.

+Kaç yaşında adam?! Baby fırattan bahsettiğine emin misin? Çünkü o daha çok 3 yaşında gibi de.

-Uf tamam tamam. Sırık düşkünü seni.

+Ya geç kalacağım sasha çok konuştuk.

Sashayla konuşmak için oturduğum sandalyeden kalkıp dolabımın yanına gittim. Sasha ise oturduğu yerden doğrulmuş merakla beni izliyordu.

-Noldu Barış nereye geç kalacaksın?

Kollarını bağlayıp bana baktığında söyleyecek bir sey bulamamış öylece kalmıştım. Gülmeye başlayip ayağa kalktığında ne olduğunu anlayamamistim. Ben hala sorgularken yanıma geldi.

-Şaka şaka. Gel sana giyecek bir şeyler seçelim.

Dolaptaki giysilere bakarken ben de onu bekliyordum. Bu konularda her zaman sashaya güvenirdim. En iyi kıyafetleri seçecegine eminim.

Sasha eline aldığı kiyafetlerden iki tanesini bana gösterdi. Biri gri bir kazak diğeri ise beyaz bir atletti. Karar vermemi bekliyor gibiydi. Biraz düşünüyormuş gibi yapıp sonra sashanın elindeki beyaz atleti aldım.

-Hava soğuk ama üstüne ayarlarız bir şeyler. Altına bu uygun mu?

Gösterdiği siyah kot pantolonu onaylayarak elinden aldım. Ne dar ne de bol düz bir pantolondu. Çoğu kıyafetim İstanbul'daki evimde kaldıgi için bir bunlar vardı.

AŞK-FIRBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin