Kıvılcım gözlerini Ömer'in kollarında açmıştır. Ömer'e bakar gülümser. Ömer Kıvılcım'ı izliyordur.
K: Günaydın hayatım.
Ö: günaydın aşkım.
Kıvılcım Ömer'in yanağını okşar gamzesiyle oynar. Ömer'in hoşuna gidiyordur.
K: Ne zamandan beri uyanıksın.
Ömer Kıvılcım'ın çıplak kollarını okşuyordur.
Ö: yüzünün her santimetrekaresini inceleyip hafızama kazıyacak kadar oldu.
Kıvılcım' ın gözlerinin içi parlar, hafif kızarır.
K: yaa Ömer utandırmasana beni.
Ömer Kıvılcım'ın saçlarını öper.
Ö: Seni çok seviyorum.
Kıvılcım hafif doğrulur Ömer'e bakar dudağına bir öpücük kondurur.
K: bende seni çok seviyorum aşkım.
Tekrar başını Ömer'in göğsüne koyar.
Ömer kafasını kaldırır kaşlarını çatar.
Ö: bu kadar mıydı?
Kıvılcım kahkaha atar.
K: ne bu kadar mıydı?
Ö: günaydın öpücüğüm. Bununla yetinmiyeceğimi bilmeniz lazım Kıvılcım hanım.
Ömer bir anda kıvılcım' ın üstüne çıkar.
K: delirdin iyice sen.
Ö: evet delirdim. Beni sen delirttin.
Kıvılcım'ın dudaklarına yapışır. Tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlarlar. Ömerin bir eli kıvılcım'ın geceliğinin altına sızar. Beline doğru gelir okşamaya başlar.
Kıvılcım dudaklarını ayırır 'ömer' diye fısıldar.
Ö: ne oldu.
K: hayatım dur devam edemeyiz işe geç kalıcam.
Ö: Çekim bugün müydü.
K: evet ve kalkmazsak geç kalıcam.
Ömer Kıvılcım'ın dudaklarına bakarak iç çeker
Ö: hmm peki ne kadar zamanın var.
Ömer hala kıvılcım'ın üstündedir.
Kıvılcım elleriyle Ömer'in çıplak omuzlarına dokunur ve duvarda asılı saate bakar. Saat 8.20 geçiyordur.
K: çekim 10 da başlıyacak.
Ömer sırıtır. Kıvılcım'ın üstüne çullanır.
Ö: ben seni yetiştiririm. Şimdi kaldığımız yerden devam edebiliriz.
K: anlamıyorum ki yetmedi mi gece
Kıvılcım gülümser.
Ö: sence, sana doyamıyorum aşk sarhoşu ettin beni.
Kıvılcım' ın dudaklarına yapışır. Nefessiz kalana kadar öpüşürler. Ömer Kıvılcım'ın dudaklarından çenesine ordanda boynuna geçer öpmeden bakar. Boynunda akşamdan kalma morluklar vardır. Ömer dudağını ısırır, yenilerini eklemek için gömülür boynuna. Islak öpücükler bırakır boynuna. Kıvılcım Ömer'in dilini boynunda hissedince dudakları arasından tiz bit inilti çıkar.
Ömer'in hoşuna gider kendinden geçer.
Bir eliyle Kıvılcım'ın bacağını okşarken bir eliyle de geceliğinin askısını indirir.
Geceliği üstünden sıyırıp kenara atar. Kıvılcım'ın vücudu karşısında kendinden geçer. Dudaklarının yeni rotası bellidir.
Ö: zaman dursa da hep bu anda kalsak.
Kıvılcım gülümser ömer'le göz göze gelirler. Ömer Kıvılcım'ın göğsünü ağzına alır emmeye başlar. Kıvılcım'ın beli yay gibi gerilir kendini iyice omere yaslar. Ömer resmen ağzıyla işkence eder gibi kıvılcım'ın memesine ısırıklar bırakır. Kıvılcım da kendinden geçmiştir.
Ömer Kıvılcım'ın karnına gelir öpücükler bırakır. Bir an kıvılcım'ın hamile olma hayalini düşünür. Karnına öpücükler kondurur. Ve sevdiği kadının dudaklarına geri döner. Dudakları ayrılınca Ömer Kıvılcım'ın gözlerinin içine bakar. Kıvılcım gözlerini onaylar şekilde kapatır. Ömer Kıvılcım'ın bacakları arasında yerini alır ve bir anda kendini iter. Birbiri için yanıp tutuşan iki beden kavuşur. Kıvılcım'ın elleri Ömer'in sırtındadır. Ömer'in eli ise Kıvılcım'ın bacaklarında, bedenleri birbirine yapışık bir şekildedir. Ömer yavaştan hareket etmeye başlar ve git gide hızlanır.
K: ahh, ömer.
Ömer dudaklarıyla Kıvılcımı susturur.
Kıvılcım tırnaklarını Ömer'in sırtına geçirir. Bir süre sonra ikisi de birbirinin titremesini hisseder.(Bu kısmı yazarken biraz utanmış olabilirim. Ama ne yapalım senaristlerden fayda gelmeyince kıvmeri şeviştirmek bize kalıyor😅)
🔥Ömer duştan çıkmış giyiniyordur. Kıvılcım ise duştadır. Ömer gömleğinin düğmelerini iliklerken başına bir ağrı girer ve başı dönmeye başlar. Yatağa geçer oturur, geçmesini bekler. O sırada Kıvılcım söylene söylene duştan çıkar. Bir elinde havluyla saçlarını kuruluyordur üstünde bornozu vardır.
K: kesin geç kalıcam kesin.
Elindeki havluyu köşedeki pufun üstüne atar kıyafet dolabının kapağını açar ne giyeceğine karar vermek için bakınır.
K: ne giysem acaba?
Kıyafetlerinin arasından siyah kısa bir elbise çıkarır. Ömer'e döner.
K: aşkım nasıl sence bu çekim için güzel olur dimi?
Ömer ayağa kalkar Kıvılcıma doğru yürür. Belinden sarılır, kokusunu içine çeker.
Ö: mis kokulum benim.
Kıvılcım Ömer'in elinin üstüne elini koyar başını Ömer'e yaslar.
Ömer' in gözünün önüne geçen çekimdeki mikrofon takılma anı gelir kaşlarını çatarak elbiseye bakar.
Ö: hmm, bide ben bakayım.
Ömer Kıvılcım'ın kıyafetlerine bakinmaya başlar. Gömlekleri arasından mavi saten bir gömlek alır eline (şu meşhur gömlekler😅) birde kumaş bir pantolon alır.
Ö: bu renk sana çok yakışıyor. Bence bunu giymelisin.
Kıvılcım Ömer'in yanağına bir öpücük kondurur, elinden kıyafetleri alır.
K: o zaman ben giyineyim hemen.
Ö: yardım edebilirim.
Ömer sırıtır.
K: hı hı sonrada hiç çıkamayalım odadan değil mi ?
Ö: evet çıkmayalım, çok güzel olur.
Kıvılcım gülümser giyinmeye başlar. Ömer' de onu izliyordur. Kıvılcım makyaj masasına oturur makyaj yapmaya başlar. En son eline kırmızı bir ruj alır ve sürer. Ömer Kıvılcım'ın dudaklarına bakar suratı düşer.
Ö: hayatım ne gerek var böyle şeylere, sen zaten güzelsin.
K: aa olmaz Ömer ekrana çıkıyorum ben yapmam lazım.
Ömer bir şey demez. Kıvılcım ayağa kalkar.
K: hazırım, çıkabiliriz.
Ömer Kıvılcım'a yaklaşır ellerini tutar.
Ö: bir şey unuttun sanki.
Gözüyle Kıvılcım'ın boynunu gösterir.
Ö: boynun.
Kıvılcım aynanın karşısına geçer, boynundaki çürüklere bakar.
K: hiii! İnanmıyorum. Ne yapıcam ben. Böyle ekrana çıkamam.
Ömer'e döner. Ömer bir kahkaha atar
Ö: Ne var canım kocamla ateşli bir gece geçirdim dersin.
İkisi de güler. Kıvılcım gözlerini kısar.
K: Çok kötüsün.
Ö: ne yapıyım. Çok güzeldi.
Kıvılcım utanır önüne döner.eline kapatıcı alır.
K: inşallah bununla kapatabilirim.
Boynunu kapatıcıyla kapatır.
K: bunu da hallettiğimize göre çıkabiliriz.
Kıvmer el ele odadan çıkar.Salona geçerler kahvaltı kurulmuş Alev, Sönmez ve Çimen kahvaltı yapıyorlardir
Ö-K: günaydın
S-A-Ç: günaydın
A: sonunda çıkabildiniz odanızdan. Sizsiz başladık kahvaltıya ama yeni evlisiniz diye çağırıp rahatsız etmek istemedik.
Alev kıvmere bakıp 'anladınız siz' der.
Ömer Kıvılcım'ma bakar dişlerini göstererek sırıtır.
K: Alev!!
A: tamam tamam sustum.
Eliyle ağzına fermuar işareti yapar.
S: hadi çocuklar gelin sizde çaylar soğumadan.
K: annecim bizim çıkmamız lazım yoksa geç kalıcaz.
S: aa cekim bugündü değil mi?
Kıvılcım başıyla onaylar.
K: hadi biz çıktık afiyet olsun size.
Ç: günün güzel geçsin annecim.
Kıvılcım çimene uzaktan öpücük yollar
K: sağol çimencim.
Evden çıkarlar.Bu benim ilk hiyakem umarım beğenirsiniz. Aslında bu bölüm 4 bin kelimelik uzun bir bölümdü ama acemilik herhalde bölümü yayınlayayım derken silmişim.🤦🏻♀️ Şimdilik bu kadarını bırakayım size. en kısa zamanda devamı gelicek. İki gündür yazıp uğraştığım bölüm bir anda silinince çok üzüldüm. Yazdığın şeyi tekrar yazınca biraz sıkıcı olabiliyor.😅 Bir dahaki bölüm daha uzun olucak. Yorumlarınızı bekliyorum 🙏