Kıvılcım ne yapacağını bilemez. Ömer yarı baygın haldedir, ateşi çok yüksektir. Böyle devam ederse havale geçirecektir. Kıvılcım Ömer'e seslenir.
K: Ömer gözünü aç yanıyorsun.
Ö: Kıvılcım..Ömer hala sayıklıyordur. Kıvılcım yanağına dokunur okşar. Kendine getirmeye çalışıyordur ama nafile.
K: Ömer hadi lütfen doğrul biraz, üstünü çıkarıyım.
Ömer hafiften gözünü aralar.
Ö: ne oldu.
K: ateşin var, ben hastalanmıyım diye kendini hasta ettin.Ömer Kıvılcım'dan destek alarak yerinde doğrulur. Kıvılcım Ömer'in tişörtüne uzanır, çıkarır. Göz göze gelirler. Kıvılcım Ömer'i ne kadar çok özlediğini anlamıştır. Onu öpmek istiyordur.
K: Kıvılcım hayır. Ah bu hormonlar..
Diye sessiz sessiz homurdanır.Eliyle alnına vurur.
K: tamam şimdi sen burda uzan ben geliyorum hemen.
Kıvılcım Ömer'i yerine yatırır. Tam gidecekken Ömer bileğinden tutar.
Ö: Gitme..
K: gelicem hemen merak etme.Kıvılcım mutfağa geçer. Elini kalbine koyar.
K: kalbimden silmeye çalıştıkça daha fazla yer ediniyorsun.Mutfakta aradığı şeyleri bulur. Bir kabın içine su koyar içine de biraz sirke ilave eder. Bir bez alıp Ömer'in yanına gider.
Sehpanın üzerine koyduğu kabı Ömer'in yattığı koltuğun önüne getirir, kendi de koltuğun köşesine Ömer'in bel boşluğunun bitişiğine oturur.
K: umarım düşer ateşin.
Kabın içine bezi daldırır hafif sıkar. Ömer'in alnına koyar. Ömer soğukluğu hisseder.
Ö: hii! Soğuk.
K: ateşin var Ömer yapmak zorundayım.Ömer'in üstü çıplaktır. Kıvılcım aynı şekil bezi alır bu defa Ömer'in boynunda ve göğüsünde gezdirir. Ömer hissettiği soğuklukla elini gezdirir. Kıvılcım' ın bacağına getirir. Çıplak bacağını hafif sıkar. Kıvılcım bakar. Yerinden kalkar. Ömer'in eli boşluğa düşer.
Sehpadaki eşyaları alır.
K: üstünü örtme, bunları bırakıp geliyorum.
Mutfağa bıraktıktan sonra tekrar Ömer'in yanına geçer. Ömer ellerini iki bacağı arasına almış titriyordur.
K: hay Allah. Düşmedi mi acaba.
Yanına geçer eski yerine oturur. eğilir, dudağını Ömer'in alnına değdirir ateşi hala çok yüksektir.
K: bu böyle olmayacak. Ömer hadi kalk.
Ömer'i doğrultur. Kolunun altına girip ona destek olur.
Ö: nereye.
K: banyoya.Beraber banyoya geçerler. Kıvılcım Ömer'in pantolonun düğmesine uzanır, bacaklarından sıyırır. Ömer boxer ile kalmıştır. Ömer'i duşa kabinin içine yerleştirir. Ömer sırtını duvara yaslayıp yere çöker, ayağını uzatır. Kıvılcım eline duş başlığını alır. Ne sıcak ne de soğuk olacak şekilde ayarlar. Ömer'in bacakları arasına dizlerinin üzerinde yerleşir. ikisinin de çıplak bacakları birbine değiyordur.Ömer'in Omuzlarından başlayarak her tarafını suyla yıkar. Ömer tepkisiz bir şekilde Kıvılcım'ı izliyordur. Konuşacak hali yoktur. Kıvılcım eliyle Ömer'in yüzüne gelen suları siler. Ömer gözünü açar Kıvılcım ın gözlerinin içine bakar.