bölüm 13

957 48 23
                                    

Ömer kapıda durmuş karşısındaki manzaranın güzelliğine tutulmuştur. Kıvılcım' ın eline bebek ne kadarda yakışmıştır. Hayal eder Ömer bebekleri doğmuş Kıvılcım'ın kucağında o da onlara aşkla bakıyordur. Düşündükçe çok hoşuna gidiyor ve bu fikri benimsiyordur. Sonra gözleri sevdiği kadının karnına gider,yutkunur. Ordadır, ikisinden bir parça, bebeği, umudu.

Kıvılcım Ömer'i görünce donar kalır. Ne kadar çok özlediğini farkeder. O gece yemekte olan adamla şimdi gözlerinin içine bakan adam arasında çok fark görüyordür. İkisi de birbirini deli gibi özlemiştir. Ordakiler de farkındadır aralarındaki çekimin.

Apo: Ömer gelsene kaldın kapıda.
Ömer odaya girer gözünü Kıvılcım dan ayırmıyordur. Bir ona bir kucağındaki minik apoya bakıyordur.
N: amca tebrik etmiyecek misin bizi.
Ömer silkelenir kendine gelmeye çalışır.
Ö: tebrikler. Allah analı babalı büyütsün inşallah.
Kıvılcım jr. Apoyu Nilay'a doğru uzatır, alması için.
N: Kıvılcım hanım bana değil amcama verin oda baksın veliahtıma.
Kıvılcım ve Ömer göz göze gelir. Ömer yaklaşır Kıvılcım bebeği Ömer'e uzatır.
Ömer derin bir nefes alır.
Ö: nasıl tutucam çok küçük.
Kıvılcım Ömer'e nasıl tutacağını gösterir. Kucağına yerleştirir.
K: kafasına dikkat et.
Ömer'in kucağında bebek hemen yanında Kıvılcım tablo gibidirler.
(Yazarken eridim bittim resmen. Aynısı olsun diye neler verirdim neler😢)

N: bence sizde boşanmadan vazgeçip yapmalısınız bir tane. Darısı size.
Ömer Kıvılcım'a bakar. Kıvılcım ise başını önüne eğmiştir.

P: nilay!
N: Ne anne yalan mi baksana ne kadar yakıştı bebek ellerine.
K: Amcan sevgilisiyle evlendiğinde yapar Nilaycım.
Kıvılcım annesiyle ve Alevin yanına geçer.
Ömer sesini etmez. Kafasında kurduğu başka bir şey vardır. Kıvılcım' ın hamileliğini bilmezden gelir.

K: Biz kalkalım artık hasta ziyaretinin kısası makbuldür. Tekrar tebrik ederim.
Nilay ve Mustafa' ya bakarak.

Annesi ve Alevle odadan ayrılırlar.
Alev Kıvılcım'a yaklaşır.
A: Bu Ömer bir şeyler biliyor olmasın.
K: anlamadım.
Kıvılcım' ın karnını gösterir.
A: bebeği diyorum.
Kıvılcım gözlerini devirir.
K: nerden bilecek Alev.
A: ne bileyim sana bakışları hali tavrı.
Kıvılcım üstünde durmaz.

Hastaneden çıkar eve doğru yol alırlar.

Ömer hastanedekilerle vedalaşıp çıkar. Bahçeye çıktığı gibi kafasını kaldırır gökyüzüne bakıp derin bir nefes alır.
Ö: Allah'ım çok teşekkür ederim.
İçi içine sığmıyordur. Haberi aldığından beri hastalığını unutmuş sadece Kıvılcım ve bebeğine odaklanmıştır.

Arabasına biner eve gider. Yüzünde güller açıyordur. Eve vardığında metahan salondadır. Oda babasının yüzündeki mutluluğu görmüş ve şaşırmıştır. Kıvılcımla ayrıldığından beri onu ilk defa böyle görüyordur.
M: baba neyin var.
Ö: neyim varmış.
M: bilmem yüzünde güller açıyor.
Ömer otuz iki diş güler.
Ö: çok sevineceğim bir şey öğrendim.
M: allah Allah neymiş bize de söyle.
Ö: söylicem ama şimdi değil.

Ömer ıslık çala çala odasına gider. Kendini sırtüstü yatağına atar.
Ö: baba oluyorum. Baba
Kendi kendine sürekli tekrar eder içi içine sığmıyordur.

Kıvılcımda o sıra odasına geçmiş. Bu akşam olanları düşünüyordur. Nilay' ın söyledikleri.. Ömer'in bakışları.. kollarıyla karnını sarar. Yarınki mahkeme gelir aklına. Boğazı düğümlenir gibi olur. Uğruna herkesi karşısına aldığı adamdan yarın boşanacaktır.
K: keşke böyle olmasaydı.
Bebeğine sarılır. Aynı bedende geçirecekleri son iki günleri kalmıştır.

Sabah olur. Kıvılcım mahkeme için hazırlanmıştır. Alev ve kızları onunla gitmek istemiş ama Kıvılcım yanında kimseyi istememiştir. Ertuğrul Kıvılcım'ı aramış Ömer'le konuşup konuşmadığını sormuş. Kıvılcım akşam hastanede karşılaştık şimdi de mahkemeye gidiyoruz demiştir. Ertuğrul Ömer'in Kıvılcımla konuşmadığını anlamıştır.
Kendi kendine bu adam ne yapıyor demiştir.

KıvMer Ayrılık Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin