Kıvmer kahvaltı için kafeye gelir. Kıvılcım'ın kokudan rahatsız olmaması için kahvaltıyı terasa ister Ömer.
Kahvaltılarını yaparlar. Kıvılcım iştahsızdır elinde çayı içiyordur.
Ö: böyle olmaz ama hiçbir şey yemiyorsun.
K: canım istemiyor Ömer.
Ömer Kıvılcım'ın tabağına yeşilliklerden koyar.
Ö: hadi bari bunlardan ye. Folik asit alman lazım.
Kıvılcım Ömer'in bunları bilmesine şaşırmıştır.K: sen.. nerden biliyorsun folik asitin iyi olduğunu.
Ö: yani. Birazcık araştırmış olabilirim.
Kıvılcım kendine hakim olamaz Ömer'in bu hallerine gülümser. Ömer de güler.
Ö: sence kız mı olur erkek mi?
K: Ömer kaç defa söyledim bu bebek doğ-
Ö: tamam biliyorum.Ömer'in yüzünün düştüğünü gören kıvılcım.
K: bilmem hiç düşünmedim. Sen ne olsun isterdin. Kız mı erkek mi? Gerçi sizde erkek çocuk düşkünlüğü vardı dimi.
Ö: ı ıı ben kız olsun isterdim. Senin gibi güzel gözleri olan..K: Ömer.
Ö: efendim.
K: sen bu bebeği çok mu istiyorsun.
Ö: tahmin edemeyeceğin kadar çok.
K: niye
Ö: nasıl niye. Senden bir çocuğumun olması.. daha ne isteyebilirim ki Allah'tan.
Kıvılcım'ın kaşları çatılır.
K: Ömer ben senin ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum. Karşıma geçtin bir başkasına aşık oldum dedin. Şimdi ise söylediklerin.. bebek için değil mi.
Ö: asla. Kıvılcım sana anlatmam gereken çok şey var ama şimdi değil. Ben başkasına falan aşık olmadım, olamamda. Gözüm senden başka kimseyi görmez benim. Seni çok seviyorum.Kıvılcım' ın kalbi hızla atmaya başlar.
K: o zaman neden böyle bir şey yaptın. Mantıklı bir açıklaması yok mu.
Ö: var tabiki ama şimdi değil şimdi anlatamam.
K: Ömer bana anlatamayacağın kadar ne olmuş olabilir.Ömer cevap veremez. Ömer'in suskunluğunu gören Kıvılcım yerinden kalkar çantasını alır.
K: sen böyle sustukça hayal ettiğin hiçbir şey olmayacak ve ben dediğimi yapıcam.
Döner gider. Ömer arkasından bakakalır.
Ö: Kıvılcım.
Kıvılcım bakmaz taksiye atlar.Kıvılcım avukatın yanına gelmiştir.
K: yani bu şartlar altında boşanma olmaz diyorsunuz.
Av: dediğim gibi karşı taraf istemezse çekişmeliye döner. En az 2 3 duruşma sonrasında boşanabilirsiniz.
K: benim o kadar vaktim yok.Ömer şirkete gelmiştir. Mehmet'ten Kıvılcım'ın avukatla görüştüğünü öğrenmiştir.
Ö: bu inadın yok mu bu inadın.
Ömer ne yapması gerektiğini düşünür.
Kıvılcım'a olanları hastalığını anlatırsa bebeğe bir şey olmasından korkar. Anlatmaz ise Kıvılcım'ın onu affetmeyeceğini bilir.Kıvılcım eve geçmiştir. Alev arayıp ona geleceğini söylemiştir.
K: alev ne yapıcam ben boşanmıcam diye tutturdu.
A: sen onu bunu bırakta. O kadın yalanmıymış.
K: bilmiyorum öyle dedi.
A: ben söylemiştim. Kıvılcım affetsen eskiye dönseniz. Bak hem bebeğiniz olucak
K: şş annem duyacak.
A: ne yalan mı. Kızım bak bu adam takmış kafaya zaten az bir süren kaldı mecbur doğuracaksın zaten.Kırılma sesi gelir. Döner bakarlar. Sönmez' in elindeki bardak düşmüş olanları duymuştur.
S: Kıvılcım hamile misin.
Kıvılcım bir annesine bir Alev'e bakar. Eliyle alnını sıvazlar.
K: gel anne otur.Sönmezin tansiyonu yükselmiş. Başında toplanmışlardır.
S: ben başıma gelecekleri biliyordum ben. Allah'ım neyle sınıyorsun bizi.
A: anne abartma üçüncü torun geliyor işte.Sönmez kafasını kaldırır ters ters Alev'e bakar.
S: ey benim aklı gidik kızım. Bunlar boşanıyor ya bir yandan boşanma bir yandan bebek. Ay fena oluyorum. Sevilayyy.