bölüm 8

915 47 25
                                    

İkisi de birbirine bakıyordur. Sessizliği bozan Ömer olmuştur.
Ö: gelsene senin için hazırladım.

Kıvılcım masaya bakar Ömer kahvaltı hazırlamıştır Kıvılcım'ın en sevdiği omletten de yapmıştır.
K: Ömer sen ne yaşadığımızın farkında mısın. Bir de hiçbir şey olmamış gibi oturup kahvaltı mı yapicaz.

Ömer mahçup bir şekilde Kıvılcım' a bakar.
Ö: tamam biliyorum. dün çok kötüydün en azından gel otur bir şeyler ye.
Kıvılcım alay eder gibi güler.
K: niye kötüydüm acaba. Benim telefonum eşyalarım nerede?
Ö: içerde hepsi. merak etme Aleve haber verdim annene onda kalacağını söyledi.

Kıvılcım bir kendine bir Ömer'e bakar. Ömer'in de üstü çıplaktır.
K: Ömer.
Ö: efendim
K: gece ne oldu.
Ö: hatırlamıyor musun?
K: en son arabadaydık sonrası yok.

Ömer gülümser Kıvılcım' ın neyi öğrenmeye çalıştığını anlamıştır.
Ö: Merak etme sevişmedik.
Kıvılcım utancından kırmızının tüm tonlarına bürünür.
K: onu mu sordum. Neyse ben üstümü değişeyim.

Kıvılcım eşyalarını alır yatak odasına geçer. Üstünden Ömer'in tişörtünü çıkarır yatağa bırakır. Giyinip eline telefonunu alır. Alevden bir sürü arama gelmiştir. Telefonunu çantasına koyar daha sonra konuşacaktir alevle.

Mutfağa Ömer'in yanına gelir. Ömer çayları dolduruyordur.
K: ben gitsem iyi olucak.
Ö: lütfen. Bak bu kadar hazırladım bir şeyler ye öyle gidersin.

Kıvılcım başta tereddüt eder sonra sandalyeyi çeker oturur. Ömer hemen tabağına bir şeyler koyar. Kıvılcım gülümser.
K: bunların hepsini bitiremem ki.
Ömer de gülümser.
İkisi de olanları unutmuş bir şekilde kahvaltı yapmaya başlarlar. Eski günlerdeki gibi.

Ö: omlet ister misin ?
Kıvılcım bir an duraksar ne yapıyorum ben diye düşünür. Hemen ciddileşir.
K: istemiyorum. Bu arada boşanma işlemelerini sen mi başlatırsın ben mi.
Ömer'in yüzü düşer.
Ö: Ben hallederim.

Kıvılcım duyduğu koku ile midesi bulanır. Masadaki yiyeceklere bakar. Yumurta kokusundan çok rahatsız olmuştur. Yüzünü ekşitir. Ömer iyi olmadığını anlar.

Ö: iyi misin?
Kıvılcım daha fazla dayanamaz. Eliyle ağzını tutar banyoya doğru koşar adımlarla gider. Ömer şaşırır peşinden gider.
Kıvılcım kendini banyoya attığı gibi yediği her şeyi çıkarır.
Ömer kapıya gelir çalar.
Ö: Kıvılcım iyi misin ?
Kıvılcım ses etmez hala öğürüyordur. Kapıyı kilitlemiştir, Ömer içeri de giremiyodur.
Kıvılcım elini yüzünü yıkar, banyodan çıkar.
Ömer endişeli gözlerle bakıyordur.
K: iyiyim yok bir şey dün gece fazla kaçırdım sanırım.

Ömer Kıvılcım'a bakar yüzü çok soluk duruyordur.
Ö: bir hastaneye gidelim baktıralım istersen.
K: gerek yok. Ben gideyim artık.
Ö: bırakıyım seni.
K: kendim giderim.

Kıvılcım eşyalarını alıp evden çıkar. Asansöre biner ,aynadan kendine bakar.
K: nasıl bu hale geldik.
Gözleri dolar. Eliyle yüzünü yeller.
K: hayır ağlamak yok. Bunu da atlaticaksin Kıvılcım.

Ömer Kıvılcım gittikten sonra koltuğa çöker bir süre düşünür bütün olanları. Kıvılcım' ın hali gözünün önüne geldikçe daha çok kızar kendine ve bu işi hemen bitirmesi gerektiğini anlar. Avukatını arayıp boşanma işlemelerini başlatmasını söyler. Daha sonra odasına geçer yatağın üstünde kıvılcım'ın giydiği tişörtü görür. Eline alır burnuna götürür uzun uzun koklar. Kıvılcım' ın kokusu sinmiştir üstüne. Komidinin üstünde gördüğü şeyle şaşırır Ömer. Kıvılcım yüzüklerini bırakmıştır. Ömer eline alır avucunun içini kapatıp kalbine götürür.

KıvMer Ayrılık Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin