bölüm 18

1.1K 49 14
                                    

Kıvılcım yerinde dikleşir.
K: Ömer sen ciddi misin?

Ömer maalesef dercesine kafasını iki yana sallar.

Kıvılcım' ın eli ağzına gider şok olmuştur.
K: n nasıl?
Ö: kaza sonrası beynimde bir baloncuk oluşmuş ve tehlikeli bir yerde doktor her şeye hazırlıklı olmam gerektiğini söyledi.

K: Ömer saçmalama ne baloncuğu ne hazırlığı...

Kıvılcım yerinden kalkar, gözleri dolmuştur. bir o yana bir bu yana gidiyordur.
K: hayır hayır bu bir şaka olmalı. Olmaz olamaz..

Ömer kalkar Kıvılcım'ın karşısına geçer. Omuzlarından tutar, gözlerinin içine bakar.
Ö: şaka falan değil. Evet biliyorum şuanda şoktasın ama sakin ol, bebeğimiz için.

Kıvılcım'ın gözlerinden yaşlar süzülür. Ömer'in boynuna atlar. Sıkı sıkı sarılır. Ömerde belinden tutar birbirlerine kenetlenirler.
K: beni bırakamazsın anladın mı. Bizi bırakıp hiçbir yere gidemezsin..

...

Kıvılcım biraz da olsa sakinleşmiştir. Koltuktaki yan yana oturmuşlardır. Kıvılcım Ömer'in elini tutmuştur.Ömer ona bütün olanları baştan anlatmıştır.

K: b ben ne diyeceğimi bilmiyorum Ömer. Yani ben sana çok kızgındım. Neden dedim hep kendi kendime. Neden beni bırakıp o kadına gitti. Ömer sen neden bana anlatmadın?

Ö: anlatamazdım. Gözlerinin önünde ölüp gidicektim bunu sana yaşatamazdım.

Kıvılcım parmağını Ömer'in dudağına getirir.
K: öyle deme ölmek yok. Bir daha duymak istemiyorum.
Ö: senden daha fazla uzakta yapamadım,dayanamadım. bebeğimizi de öğrenince..

Eli Kıvılcım'ın karnına gider, okşar.
Ö: o bana umut oldu.
Kıvılcım' in gözlerinden sicimle yaşlar akıyordur. Sevdiği adamın aylarca tek başına bununla savaşmış olması canını yakmıştır.

Birden ayağa kalkar.
K: hadi kalk gidiyoruz.
Ö: nereye?
K: doktora. Ömer gerçekten tek bir doktora mi göründün. Gerekirse doktor doktor gezeriz. Tedavisi vardır illa ki değil mi. Olmadı yurtdışına gideriz. Gideriz yani gidebildiğimiz yere kadar.

Ömer ellerinden tutar oturtur.
Ö: sevgilim. nereye gidersek gidelim bu gerçeği değiştiremeyiz. Lütfen bak beni anlattığıma pişman etme. Korkuyorum bir şey olacak diye.

Kıvılcım' in karnına bakar.
K: hala bizi düşünüyorsun. Olmaz bir şey merak etme. Keşke bana en başından anlatsaydın bak böyle daha iyi mi oldu birbirimizden uzak ikimiz de acı çektik.

Ö: biliyorum sevgilim biliyorum. Birbirimizden uzaktık ama her gecem her günüm sendin. Bir an olsun çıkmadın aklımdan. Şimdi sana bir şey daha söylicem ama kızmak yok.

Kıvılcım endişelenir.
K: kötü bir şey mi?
Ö: ben.. Kıvılcım aslında ben senin her anını biliyordum. Yani yanında değildim nerde ne yaptığını bilmiyordum en azından bunu bilmek için birini görevlendirdim.

Kıvılcım şok oldun.
K: inanmıyorum beni takip mi ettirdin.

Kafasına dank eder.
K: hiç biri tesadüf değildi. Parti gecesi, yemek.. Ömer ben seni o kadınla görünce mahfoldum sen ise bile bile bana acı mı çektirdin.

Ö: sevgilim lütfen böyle konuşma ben acı çekmeni ister miyim hiç. Benden nefret etmeni istiyordum. Benden nefret et ki kalbinde en ufak zerrem kalmasın. Sonra işte zaten o adam peşinden ayrılmıyordu öyle görünce sizi.

K: Ertuğruldan mı bahsediyorsun.
Ö: evet. Dibindeydi Kıvılcım ben delirmek üzereydim. tahmin etmiştim zaten de sonra kendi de itiraf etti aşıkmış sana.
K: Ömer ben sana hissettiğim şeyi kimseye hissedemem istesem de yapamam. Ertuğrul bana söylediğinde gereken şeyi ona söyledim. Zaten sonradan da görüşmemeye çalıştım onunla.
Ö: biliyorum sevgilim ve seni çok seviyorum.
K: bende seni çok seviyorum canım benim.

KıvMer Ayrılık Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin