Kıvılcım başının altına koyduğu elinden destek alarak Ömer'e taraf dönmüş onu izliyordur. Üstünde yorgan vardır. Bir eliyle üstünü kapatıyordur. Ömer uykuya dalalı epey olmuş ama Kıvılcım bir türlü uyuyamıyordur.
Olanları düşünür. Ömer'in hastalığını, bebeklerini, ayrı kaldıkları zamanı, Ömer'in sırf kendisi üzülmesin diye söylediği şeyleri, olanları ailesine nasıl anlatacağını..
Kendi kendine ya gerçekten Ömer'i kaybedersem ya hastalığı yenemezse diye düşünür, gözleri dolar. Eli karnına gider.
K: Allah'ım ne olur onu alma benden ne olur.
Ömer'e yaklaşır saçlarını, yüzünü okşar. Ömer'e sokulur, göğsüne uzanır elini beline sarar. Kıvılcım'ın sıcaklığını hisseden Ömer onu kendine çeker bacağını Kıvılcım'ın bacağına dolar.
...
Sabah Ömer Kıvılcım'dan önce uyanmış, karısını izliyordur. Kıvılcım dudağını büzmüş uyuyordur. Ömer saçından bir tutam alır Kıvılcım'ın burnuna sürer. Kıvılcım huylanır yerinde kıpraşır, uyumaya devam eder. Ömer aynısını tekrar eder. Kıvılcım bu defa eliyle iter. Ömer gülümser pes etmez tekrar yapar.
K: yaa Ömer yapmaa.
Arkasını döner. Ömer bakakalır.
Ö: a aa uyumaya devam ediyor. Seni uykucu.Ömer taktik değiştirmeye karar verir. Kıvılcım'ın arkasından yaklaşır elini beline atar ordanda karnına getirir gıdıklar. Kıvılcım gözü kapalı gülümser.
Ömer biraz doğrulur omzundan öper, uzanır koluna doğru tek tek öpücükler bırakır.Ö: bakıyorum çok hoşuna gitti.
Ömer bu defa boynuna gelir uzun uzun öper.
Kıvılcım hafif bir kahkaha atar. Ömer'e döner.K: tamam anlaşıldı uyutmayacaksın beni.
Ö: Günaydın aşkım benimm. İşte şimdi doğdu güneşim.İkiside birbirine dönüktür. Ömer elini Kıvılcım' ın beline atmış. Kıvılcım ise Ömer'in sakalıyla oynuyordur.
K: günaydın sevgilim.
Ö: özlemişim.. gözlerimi açar açmaz ilk seni görmeyi.
K: bende bana olan iltifatlarını.Ömer uzanır Kıvılcım'ın dudağına bir öpücük bırakır.
Ö: işte şimdi oldu. Sen bu kadar uykucu değildin hayırdır?
K: bilmiyorum hamilelikten herhalde sabahları gözümü açamıyorum.Ömer gülümser.
Ö: Kıvılcım biliyor musun? Bazen çok tuhaf oluyorum böyle hamilelik bebek falan diyince.
K: a aa o niye ?
Ö: yani düşünsene ikimizden bir parça, karnında taşıyorsun. Bizim bebeğimiz.. mucizevi değil mi gerçekten?
K: Ömer..
Ö: efendim çocuğumun anası.
K: ahaha yaa Ömer güldürme beni. Ne dicem. Bakıyorum da sen bu bebeği benden çok istiyorsun. Yani tabiki bende çok istiyorum sonuçta sevdiğim adamın bebeğini taşıyorum ama sende farklı bir şey var böyle gözlerinin içi parlıyor.Ömer Kıvılcım'ın alnından öper.
Ö: sana açık olucam. Metehan doğduğunda tabiki çok mutluydum, onu ilk gördüğüm an tamam dedim bu benim oğlum ama öncesinde bu duyguyu hiç tatmamıştım Kıvılcım. Leman hamileyken tek düşüncem kardeşimin çocuğuna sahip çıkmaktı sadece. Biyolojik olarak babası değildim ve ona karşı şuan hissettiğim duyguları hissetmedim. Tabi doğduktan sonra bir gün olsun kardeşimin oğlu diye düşünmedim benim dedim benim oğlum. Şimdi ise..Yorganın üstünden Kıvılcım'ın karnını okşar.
Ö: şimdi ise bizim diyebiliyorum. Çok farklıymış gerçekten ve sanırım beni ona bağlayan en büyük şeyde sensin. Annesinin sen olması. Hayatımda olan en güzel şey sizsiniz ve iyiki varsınız.