Ateş yerde acılar içinde kıvranıyordur. Kıvılcım şok içinde bir Ömer'e bir Ateş'e bakıyordur.
Ateş ayağa kalkar.
A: sen kimsin be.
Ömer'e yumruk atmak için hamle yapar, Ömer kolunu çevirir. Ateş duyduğu acı ile yüzünü buruşturur.Ö: Ben kim miyim? Az önce sarkıntılık yaptığın kadının kocasıyım ve seni bir daha karımın yanında görürsem kendimi tanıtmaktan çekinmem.
Ömer onu iter Ateş dizlerinin üstüne düşer.
K: Ömer sen ne yaptığını sanıyorsun.
Ö: hadi gidelim.
Kıvılcım' ın kolundan tutar. Kıvılcım kolunu çeker.
K: ben seninle hiçbir yere gelmiyorum. Başımın çaresine bakarım.
Ömer Kıvılcım'a bakar sarhoş olduğu her halinden bellidir.
Ö: bu halinle mi?
K: ne varmış halimde hem sen beni mi takip ediyorsun.
Ö: ayakta bile duramıyorsun hadi.Kıvılcım' ı kolundan tutar arabaya bindirir. Kendide yerini alır.
K: sana gelmiyorum dedim.
Kıvılcım kapıya uzanır açmak için kilitlidir.
Ö: daha fazla zorlama istersen. Seni bu halde bırakamam.
Arabayı çalıştırıp yola koyulur.
Ö: Ben orda olmasam kim bilir o adam ne yapacaktı sana.
Ömer düşündükçe beynine kan fışkırır.
K: sana başımın çaresine bakarım dedim değil mi? Hem sen benim soruma cevap versene beni mi takip ediyorsun dedim.
Ö: seni niye takip edeyim. Bir arkadaşımla buluştum. Geçerken gördüm durdum.Kıvılcım Ömer'e bakar. İçinden acaba o kadınla mı buluştu diye düşünür sinir olur.
Ö: kimdi o adam.
K: sana ne
Ö: Kıvılcım beni delirtme kim o adam dedim. Sarhoş halinle o adamın arabasına mı binecektin.
K: Ömer sana ne. Sen çok mu düşünüyorsun beni.Ömer sesini etmez arabayı sürmeye devam eder.
Ö: sen iyi misin?
Kıvılcım Ömer'in bu sorusuna çok sinirlenir. Gözleri dolu dolu Ömer'e döner.
K: iyiyim ya çok iyiyim. Sadece uğruna her şeyi göze aldığım, alabileceğim kocam karşıma geçip ben başkasına aşık oldum diyip ayrılmak istediğini söyledi. Gerçekten iyiyim çok iyiyim.Ömer' in de gözleri dolmuştur. Hiç bir şey söylemeyez.
K: arabayı durdur.
Ö: tamam sustum. Sadece seni eve bırakıcam.
K: Ömer dur dedim. Midem.
Ömer Kıvılcım'a bakar kötü görünüyordur. Arabayı durdurur, kapının kilidini açar. Kıvılcım hemen kendini dışarı atar.Orman yolundadırlar. Dışarda kimse yoktur. Kıvılcım yolun kenarında kusmaya başlar. Ömer hemen yanına gelir, çok endişelenir. Kıvılcım'ın kustuğunu görünce saçları tutar.
Kıvılcım doğrulur. Ömer hemen arabadan su getirir. Eline döküp Kıvılcım yüzüne boynuna sürer rahatlaması için.
Ö: daha iyi misin?
Kıvılcım arabaya yaslanır.
K: iyiyim.
Ö: bu kadar içersen olacağı bu.
Kıvılcım arabadan çantasını alır, yola çıkıp yürümeye başlar.
Ömer peşinden gider.
Ö: Nereye.
K: Cehennemin dibine. Peşimden gelme.Ömer yetişir kolundan tutup kendine çevirir. Burun buruna gelirler. İkisi de birbirini deli gibi özlemiştir. Dışarının soğuk havasına rağmen bedenleri ateş gibi yanıyordur. Kıvılcım Ömer'in gözlerinin içine bakar. Ömer' in eli yavaşça beline gider. Sevdiği kadını sarıp sarmalamak istiyordur. Başını başına yaslar.
Kıvılcım birden Ömer' i iter. O kadınla Ömer'i düşünmüştür. Ömer'e öfke dolu gözlerle bakar.
K: onunda gözlerine benimkine baktığın gibi baktın mı. Onun da elini benimkini tuttuğun gibi tuttun mu. Onu da beni öptüğün gibi öpüp dokundun mu.Sonlara doğru gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştır. Ömer Kıvılcım'ı böyle gördükçe içi parçalanıyordur.
Ö: Kıvıl-
K: nasıl yaptın bana bunu ha nasıl seni bu kadar çok severken. Ölene kadar demiştik hatırlıyor musun, ölene kadar. Sen ne yaptın bana ihanet ettin. Hiç mi acımadı için hiç mi üzülmedin bana bunu yaparken.
Kıvılcım' in artık dayanacak gücü kalmamıştır, dizlerinin üstüne çöker. Yerdeki çakıllar dizlerine batmış kanatmıştır ama yüreğinin acısının yanında hissetmez bile.Ömer'de hemen karşısına çökmüş sımsıkı bir şekilde sarılmıştır sevdiği kadına. Kokusunu içine çekmiş, onunda gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştır
K: bırak beni.
Ömer bırakmaz. Bir süre öyle kalırlar.
K: bırak, bıraktın zaten bırak.
Ömer'in kollarının arasından çıkar. Ayağa kalkar.Ömer Kıvılcım'ın kanayan dizini görür.
Ö: dizin.
Ömer'in içi gider.
Kıvılcım' da bakar.
K: acımıyor biliyor musun. Sen bana o gün başkasına aşık oldum dediğinde canım çok daha fazla acıdı benim.Ömer Kıvılcımda açtığı yaranın bu gece tam farkına varmıştır. Kıvılcım' ın soğuktan titrediğini görünce hemen ceketini çıkartır omzuna atar. İkiside Doğa' nın düğün gecesini hatırlar.
Ömer orda da Kıvılcım'ı ağlarken gördüğünde yanına gidip ceketini omzuna atmıştı.
Ö: hadi arabaya binelim üşüteceksin.
Kıvılcım bu defa yorgun bedenini Ömer'e bırakır sesini çıkarmaz. Ömer Kıvılcım'a destek olur arabaya bindirir. İkisi de konuşmadan yola devam eder.Ö: şimdi nasılsın. Hastaneye gidelim ister misin.
Kıvılcımdan cevap alamayan Ömer ona döner.
Ö: Canım.
Kıvılcım uyuyakalmıştır. Ömer bir süre doya doya bakar. Sonra onu eve kendi evine götürmeye karar verir. Sönmezle Çimen' in Kıvılcım'ı böyle görmesini istemez.Yolda Alev' i arar, olanları anlatır. Kıvılcım' ı kendi evine götüreceğini söyler. Alev annesinin Kıvılcımı böyle gördüğünde kendisine söyleyeceği lafları tahmin edip Ömer'i onaylar.
Ömer eski evinin önünde durur. Kıvılcım'a bakar yüzüne gelen saçını eliyle çeker. Melek gibi uyuyordur.
Ö: özür dilerim sevgilim. Sana bunları yaşattığım için çok özür dilerim. Ömer arabadan iner Kıvılcım'ın kapısını açıp onu kucaklar.Ömer Kıvılcım kucağında eve girer kapıyı ayağıyla kapatır. Yatak odasına geçip Kıvılcım' ı yatağa bırakır. Uzanır ayakkabılarını çıkarır. Dizine takılır gözü. Yüzünü buruşturur. Sanki kendi canıymış gibi içi acır. Banyodan pansuman malzemelerini getirir. Kıvılcım' in dizine pansuman yapar.
Daha sonra üstündeki kıyafete bakar, yutkunur. O adamın tüm gece boyunca Kıvılcım'a nasıl baktığını hatırlar. Keşke biraz daha dövseydim der kendi kendine.Kendi dolabından Kıvılcım için bir tişörtünü alır, yanına gelip kıyafetini soyar. Kıvılcıma bakıp yutkunur. Deli gibi özlemiştir onu. Tişörtü giydirip üstünü örtmüştür.
Kıvılcım ' Ömer gitme, beni bırakma' diye sayıklar. Ömer eğilir alnından öper.
Oda kıyafetlerini değiştirip Kıvılcım' ın yanına uzanır. Kıvılcım sarhoş olduğu için sabaha kadar uyanmayacağını bilir en azından son kez
Ona sarılıp uyumak ister.Kıvılcım'ın kolunun altından beline sarılır kendine çeker. Saçlarını eline alıp uzun uzun koklar, defalarca öper. Burnunu boynuna gömer kokusunu içine çekip uykuya teslim olur.
Sabah olur Ömer uyanır. Kıvılcım hala uyuyordur. İkisi de birbirine koala gibi sokulmuştur. Ömer Kıvılcım'a bakar yüzüne gülümseme yayılır. Bir süre onu izler. Kıvılcım uyandığında vereceği tepkiyi takmin edip yanından ayrılır, mutfağa geçer.
Bir süre sonra Kıvılcım da uyanır. Gözlerini açmadan elini başına götürür.
K: ahh basım. Çatlayacak gibi.
Gözlerini aralar etrafına bakınır. Nerde olduğunu anlamaya çalışır. Ömer'in evinde olduğunu anlayınca birden Doğrulur. Ne işim var benim burda der.Sonra gece yaşananlar gözlerinin önünden film şeridi gibi geçer. Eliyle alnına vurur.
K: aptal kafamÜstüne bakar sadece tişört vardır. Şaşırır inşallah Ömer'le gece bir şey yaşamamışımdır diye dua eder.
Yataktan kalkar. Koridora çıkar Ömer görünmüyordur. Mutfaktan kokular gelir oraya doğru gider.Kapıdan bakar Ömer üstü çıplak bir şekilde kahvaltı hazırlıyordur. Kıvılcım sesini çıkarmaz onu farketmesini bekler.
Ömer ocaktan omlet tavasıni alıp döner. Kıvılcımla göz göze gelir. Kıvılcımı baştan aşağı süzer. Üstündeki tişört zar zor kalçasını örtüyordur. Ömer yutkunur öylece bakar.
K: benim burda ne işim var.Evet bugünlükte bu kadar içime sinerek yazdım umarım sizde beğenirsiniz.🖤