bölüm 3

927 37 3
                                    

Ömer odaya geçmiştir. Kıvılcım Sönmez ve Çimen salonda oturuyordur. Kıvılcım'ın suratı asıktır.
S: Kızım neyin var.
K: yok bir şey anne, yorgunum sadece.
S: çocuk mu kandırıyorsun sen olmuş bir şeyler. Zaten Ömer'in de hali hal değildi.
Çimen de dönüp bakar.
Ç: annecim kötü bir şey olmadı değil mi?
Kıvılcım oturduğu yerde kafasını eğip elleriyle oynamaya başlar.
S: kıvılcım bak yavrum hiçbir anne evladının kötülüğünü istemez. Sen bu işe başladığından beri Ömer'le bir tuhafsınız. Neler oluyor bizede anlat belki bir hal çare düşünürüz.
Kıvılcım anlatıp anlatmamakla kararsız kalır. Daha sonra Alevden duyacaklarına benden duysunlar diyip anlatmaya başlar.
K: Bende bilmiyorum anne. Yani Ömer bir süredir çok tuhaf davranıyor. Gereksiz kıskançlıklar yapıyor. Bu akşamda Rüzgâr' la gerildiler işte.
Sönmezle Çimen şok olurlar.
Ç: Ne yani Ömer abi Rüzgar'ı mı kıskandı.
K: hayır öyle değil. Bana bir reklam teklifi gelmiş Rüzgar'da bunu söyleyince.
S: istemedi oda tabi.
K: off, evet.
Ç: Ne reklamı ki bu?
K: Rüzgar Şampuan reklamı dedi ama. Deteylarını bilmiyorum.
Ç: Tabi reklamın içeriğini tahmin etmiştir oda.
S: Ne varki içeriğinde.
Ç: anneanne işte duş sahnesi falan çekiliyor ya onu sorun etmiştir diye düşündüm
S: haklı.
K: haklı mı, anne Allah aşkına sende mi.
S: kızım bak senin kaçırdığın bir nokta var. Ömer'de bir Ünal karısının ekranlarda böyle gözükmesini istemez. Düşünsene ailesinin ona karşı tepkilerini Abdullah bey Pembe hanım ne der. Adam onu da düşünmüş olabilir.
K: Kimin ne dediği umrumda mı sence anne.
S: önceden belki değil ama şimdi ortada kocan var. Bunları da düşünmek zorundasın.
K: neyse anne zaten bende Rüzgar' a düşüneceğimi söyledim ortada bir şey yok yani.
Kıvılcım derin bir nefes alır.
K: off gerçekten off. Ben bir Ömer'e bakıyım, size iyi geceler
S: iyi geceler kızım.
Ç: annecim sıkma canını. Eminim Ömer abi seni anlayacaktir.
K: umarım kızım umarım.

Kıvmer oda
Kıvılcım sessiz bir şekilde kapıyı açar odaya girer. Ömer üstünü değişmiş sırtı dönük bir şekilde yatakta uzanıyordur.

(Ah ömer üzümlü kekim. Karısına trip atan erkodan olur mu kızlar? Neyse yaptıklarını unutmadan devamke🙃)

Kıvılcım Ömer'in uyumadığını biliyordur. Çekmecesinden siyah saten pijamalarını çıkarır.

(Ömer'cim yok sana gecelik falan. Dua et de kıvoşa ayıcıklı pijama giydirmedim. Bu son. hikayenin akışını bozmayayım.😅 Hiroş bakıyorum sen yine şımardın haaa. Tamam tamam sustum.)

Kıvılcım elbisesinin fermuarını açmak için sırtına uzanır. Bir türlü açmaz, bir süre cebelleşir. Bir sıkıntı olduğunu fark eden Ömer Kıvılcım'a taraf döner. Fermuarı açmadığını görünce ayaklanır yanına gider. Kıvılcım farketmez Ömer'in nefesini boynunda hissedince korkar sıçrar.
K: hihh! Sen uyumamış mıydın?
Ö: yardım edeyim.
Fermuara eli gider. Yavaş yavaş indirir. Beline kadar indirir. Kıvılcım'ın çıplak sırtını görünce yutkunur. Kafasını yaklaştırır uzun bir şekilde koklar.
Eli kıvılcım'ın at kuyruğu olan saçlarına gider. Tokasını tutar ağır hareketlerle çeker. Tokanın çıkmasıyla kıvılcım'ın sırtına dökülen saçlarının kokusunu içine çeker. Eliyle saçlarını sol omzuna doğru alır. Ömer'in parmaklarını teninde hisseden Kıvılcım anın etkisiyle gözlerini yumar. Ömer kıyafetinin sag omzunu indirir. Omzuna bir öpücük bırakır. Kıvılcım'ın nefesi hızlanır
K: Ömer dur.
Ömer'e döner. Üstünü toplar.Gözlerine bakar.
K: konuşmamız gereken şeyler var.
Ö: konuşalım. Seni dinliyorum.
K:Bu akşam olanlar, neydi o yaptığın. Rüzgar' a karşı ne kadar mahçup oldum farkında mısın.
Ö: Ne yapmışım.
K: Daha ne yapacaksın. Çocuğun konuşmasına bile izin vermedin. Ben o an o masadan seninle kalktım evet ama bı tatsızlık çıkmasın diye.
Ö: konuşmasına izin mi verecektim. Saçma sapan fikirlerini alsın kendine saklasın. Yok adını duyaracakmışta yok herkes seni konuşacakmışta.
K: Ömer neden bu fikir seni bu kadar rahatsız ediyor. Bana mi güvenmiyorsun.
Ö: Konunun sana güvenip güvenmemekle alakası yok.
Ömer'in sesi yüksek çıkmıştır
K: Neyle alakası var o zaman neyle
Kıvılcım da artık sinirleniyordur. Ömer odada turlamaya başlar, çenesini sıvazlar.
Ö: Ben karımın orda burda ekranlara çıkmasını istemiyorum. İstemiyorum ya ne işin var senin televizyonla reklamla.
K: Ömer gerçekten sana inanamıyorum.
Ö: Adam karşıma geçmiş ağzını yaya yaya karın reklamda oynayacak duşta sahne çekicek herkesi cezbedecek diyor. Ama suç bende tabi.
Odayi telefon sesi kaplar. Kıvılcım'ın telefonu çalar.
Ö: eğer o herifse teklifi kabul etmediğini söyle.
Kıvılcım masanın üstündeki telefonu alır açar
K: efendim Helin'cim
Bir süre karşı tarafı dinler. Ömer'de o sıra onu dinliyordur.
K: Teşekkür ederim ama daha netleşen bir şey yok.
Helin konuşur dinler.
K: tabi ben haber veririm sana, görüşürüz.
Telefonu kapatır.
Ö: neden netleşen bir şey yok dedin.
K: yok çünkü daha karar vermedim.
Ömer bu defa çok daha şiddetli bir sesle konuşur.
Ö: Allah'ım çıldırıcam ya. Yani diyorsun ki ben o reklamı oynuyacam. Soyunup adamların karşısına geçip o duş sahnesini cekicem millette beni izliyecek.
Kıvılcım Ömer'in söylediklerine şok olur. Gözleri dolar. Ömer söyledikleri için anında pişman olmuştur.
K: bu kadarı da fazla ama. Ömer sen benim kocamsın sahibim değilsin bunu unutma. Sonradan pişman olacağın şeylerde söyleme.
Ö: Kıv-
K: seni daha fazla dinlemek istemiyorum.
Kıvılcım pijamalarını alir banyoya girip kapıyı kilitler. Sırtını kapıya yaslar. Gözlerinden yaşlar süzülür.
Ömer kapının önündedir kapıyı çalar.
Ö: kıvılcım ben öyle demek istemedim. Bir anlık sinirle ağzımdan çıktı. Lütfen aç kapıyı konuşalım.
Kıvılcım bir şey söylemez hala ağlıyordur.
Ö: Tamam şimdi konuşmayalım sen ne zaman konuşmak isterden o zaman konuşalım.
Ömer yatağa geçer. Aradan 10 dakka geçer. Kıvılcım üstünü değişir banyodan çıkar. Ömer yatakta oturmuş sırtını yatak başlığına yaslamıştır. Kıvılcım gelir. Yorganı açar, yatağa girer. Sırtını Ömer'e döner.
Ömer bakar söylediği sey için pişman olmuştur.
Kıvılcım bir süre sonra uyuyakalır.
Ömer arkasından yaklaşır belinden tutar kendine çeker. Başını boynuna gömer öper.
Ö: çok özür dilerim sevgilim. Keşke her şeyi sana anlatabilsem.
Kıvılcım'ın saçlarını defalarca öper oda bir süre sonra uyur.

S: sesleri kesildi sanki.
Ç: anneanne hep böyle mi olacaklar.
S: sen düşünme şimdi hadi sende yat uyu geç oldu.

Sabah olur.
İlk uyanan Ömer olmuştur. Kıvılcım'ı izliyordur.
Kıvılcım uyanır. Nerde olduğunu anlamaya çalışır. Akşam olanlar tek tek gözünün önüne gelir. Kafasını kaldırır Ömer'e bakar.

Evet bugünlükte bu kadar. Fragman öncesi iyi gider diye düşündüm. Umarım fragmanda istediğimiz kıvmer sahneleri olur.🙏💕









KıvMer Ayrılık Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin