bölüm 4

983 37 5
                                    

Kıvılcım Ömer'e çok kırgındır, yataktan kalkmak için doğrulur. Tam kalkacakken Ömer bileğinden tutar. Kıvılcım döner bakar.

Ö: Hayatım biliyorum dün akşam çok saçmaladım, hiç söylememem gereken şeyler söyledim, kalbini çok kırdım. Seni üzmek bu dünyadaki istiyeceğim son şey bile değil. Özür dilerim.

Kıvılcım Ömer'in söyledikleriyle biraz da olsa rahatlamıştır.
K: Ömer ben bazen seni anlamakta çok güçlük çekiyorum. Benim tanıdığım, aşık olduğum adam bunu yapmaz asla böyle konuşmaz diyorum sonra kendimi seninle tartışırken buluyorum.

Ömer çok üzülmüştür. Kıvılcım'ı böyle görünce içi acır. Kıvılcım' a yaklaşır iki eliyle yüzünü avuçlar. Alnını alnına yaslar. Hafif geri çekilir gözlerine bakar.
Ö: Biliyorum aşkım biliyorum. Ama işte Rüzgar öyle reklam falan diyince gözüm döndü. Seni birazcık kıskanmış olabilirim.

K: Gözün döndü Ömer seni daha önce hiç böyle görmemiştim. Bana söylediklerin..
Ö: hışş. Tamam unutalım artık. Her ne olursa olsun , ne yaşarsak yaşayalım seni her şeyden herkesten çok sevdiğimi unutma tamam mı.

K: niye böyle veda eder gibi konuşuyorsun. Ömer bana anlatmadığın bir şey mi var.
Ö: Yok. Seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek istedim sadece.
K: bende seni çok seviyorum.

Birbirlerine sarılırlar.
K: Ben bir duş alıyım.
Ömer çapkın bir bakışla sırıtır.
Ö: Geliyim mi bende.
Kıvılcım Ömer'in bu hâline gülümser.
K: Yok sevgilim olduğun yerde kal. Bugün çok işim var hazırlanıp çıkmam lazım.
Ö: kıvılcım hanım birazda kocanızla ilgilenseniz diyorum.
Kıvılcım yaklaşır Ömer'in dudağına bir öpücük bırakır.
K: hmm. O zaman akşam için sözleşelim.
Ö: Imm. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Kıvılcım kalkar duşa girer. Ömer'de o sıra hazırlanır. Telefonu çalar. Arayan doktorudur.
Ö: alo, doktor bey.
D: Ömer bey merhaba. Sizi geçen çektirdiğimiz MR görüntüleri için aramıştım. Müsaitseniz bugün uğrayabilir misiniz?
Ö: Kötü bir şey yok dimi?
D: Siz gelin konuşuruz.
Telefonu kapatır. Kıvılcım duştan çıkar.

K: kimle konuşuyordun aşkım.
Ö: şirketten aradılar. Önemli bir toplantı varmış benim çıkmam lazım.
K: kahvaltı yapmıyacak mısın?
Ö: önemli hayatım çıkmam lazım.
K: tamam. Kolay gelsin.
Ömer Kıvılcım'in yanağına bir öpücük bırakıp evden çıkar.

Sönmez Alev ve çimen kahvaltı yapıyorlardır. Kıvılcımda gelir.
K: Günaydın.
A: Güno
S-Ç: günaydın.
Kahvaltılarını yaparlar.
S: Ömer çıktı mı, aranız hala bozuk mu?
A: Doğru ya ben sormayı unuttum. Eniştemin hali neydi öyle ya Rüzgar şok oldu.
K: öncelikle annecim aramız bozuk değil hallettik. Ömer'i şirketten aradılar gitmesi gerekti. Dün akşam olanlara gelirsek alevcim ben gereken şeyleri Ömer'e söyledim oda hatasının farkına vardı.
A: hmm iyi o zaman. Bende bir an acaba ömer'de mi Ünal erkeklerine benziyor diye korkmadım değil.
K: yok öyle bir şey Alev. Hallettik dedim ya.
A: tamam be bir şey demedim. Ne kocacı çıktı bu da.
( kocamda kocam😂)

Kıvılcım göz devirir, çimende güler.
S: kıvılcım.
K: efendim annecim.
S: Şu reklam işini ne yapacaksın?
A: Süper teklif Kıvılcım kaçırma bak.
K: kabuk etmicem.
S: Ohh, içime su serpildi vallahi.
A: Kızım delirdin mi resmen elinin tersiyle itiyorsun güzelim teklifi.
S: Sus alev zaten her şey senin yüzünden.
A: a aa üstüme iyilik sağlık ben ne yaptım yaa.
S: Rüzgarla barıştın  reklamlar programlar öyle başladı.
A: annecim ama-
K: yeter. Kimsenin bir suçu yok.
Masada sessizlik olur
K: teklifi reddediyorum evet ama Ömer istemedi diye değil. Ben düşündüm. Ömer her anımda yanımda oldu programa başlarken onun devamında. Tamam reklamı istemedi ama onun açısından baktığımda haklı tarafları var.

KıvMer Ayrılık Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin