6.🎬 NAZENDE

2.9K 318 200
                                    

~ Bismillahirrahmanirrahim ~

{6.Bölüm}

Dünden beri düşündüğüm tek şey Ali Haydar ve ona yapılan ihanetti...

Videoyu başa sarıp sarıp izliyor ve ne yapacağımı düşünüyordum. Eğer bunu Ali Haydar öğrenirse Emine ve Kayhan'a yapacağı şeylerden ben bile korkuyordum. Bu yüzden, sırf onun yanmaması için tek bir çözüm vardı...

O da Emine'nin kendi rızasıyla Ali'den ayrılması.

Düşüne düşüne kurstan geldikten sonra akşamı ettiğim için bu iş yarına kalmıştı. Evet, yarın o gerizekalıyla buluşup ondan videoya karşılık Ali Haydar'dan ayrılmasını isteyecektim. Emine zor kızdı, fakat işin içinde Ali'ye olan zaafı girerse yapmayacağı şey yoktu. Bunu da zorla da olsa kabul edecekti. Etmek zorundaydı.

Emine'ye kısa bir mesajla buluşmak istediğimi ve konunun önemli olduğunu bildirdim. Kabul ettiğinde geriye sadece konuşmak kalmıştı.

Bir sonra ki gün kurstan çıkıp eve geldim. Emine sizin evde konuşalım demişti çünkü.

Üzerimi değiştirip öğle namazını kıldıktan sonra çalan kapıyla Emine'nin geldiğini anlamıştım.

Seccadeyi katlayıp kenara koyarken duamı bitirip kapıyı açtım.

"Merhaba." deyip destursuz içeri giren kıza gözlerimi devirip ardından kapıyı kapattım. Evde ben ve ondan başka kimse yoktu.

"Seni dinliyorum. Nedir bu kadar önemli olan konu?" deyip saçlarını savurduğunda derin bir nefes alıp sıkıntıyla dışarı üfledim.

"Otur istersen."

"Peki... Evet, bekliyorum."

İçimden la havle çekerken dışıma yine gamsız bir profil kondurdum.

"Dünden önceki gün, seni Kayhan'la gördüm." dediğim an gözleri büyüdü ve hızla yerinde doğruldu.

"Ne demek bu?" dedi ve kaşlarını çatıp gözlerime dikti bakışlarını.

"Bence sen, ne demek olduğunu daha iyi biliyorsun Emine. Sizi gördüm, diyorum. Hem de hiç olmaması gereken bir şekilde!"

Sesim gittikçe yükselirken Emine şokla ayağa kalktı.

"Ne saçmalıyorsun sen?! Benle Kayhan ne alaka?!"

"Hah, işte ben de onu soruyorum Emine? Kızım sen ve Kayhan ne alaka? Nişanlı bir kız olarak senin Kayhan'la ne ilişkin var söylesene?" dedim ben de ayağa kalkarken.

"Ne ilişkisi ya?! Yok öyle bir şey! Ali Haydar seni değil de beni seçti diye kuduruyorsun değil mi? Hep kıskançlığından yapıyorsun bunu. Kayhan'mış! Bana ne Kayhan'dan!"

Söylediği yalanlar ve bana ithaf ettiği şeyler karşısında şaşkınlıkla ona bakarken cebimden telefonu çıkarıp "Sana ne Kayhan'dan öyle mi?! Peki bu ne? Bu video da mı yalan?! Gözlerimle gördüm ben sizi ya? Sen nasıl bir insansın?! Nasıl yaptın bunu Ali Haydar'a?!" deyip videoyu izlerken halden hale giren yüzüne büyük bir tiksintiyle baktım.

"S-sen! Ver o telefonu bana!" Elimden telefonu almaya çalışması fiyaskoyla sonuçlanınca daha da delirdi Emine.

"Yok öyle! Bak kızım. Burada sana iyilik yapıyorum ben. Gidip Ali Haydar'a anında da gösterebilirdim bu videoyu! Anladın mı? Ben Ali Haydar'ın senin gibi biri yüzünden acı çekmesini istemiyorum. Şu mahallede bir adın çıksa kimse toplayamaz seni, bu işin ucu sana da dokunmasın, Ali'ye de. At nişanı, sen de kurtul Ali de kurtulsun senden!"

DÖNEMEÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin