[14]

2.2K 147 36
                                    

Kontrol edemedim🌼 yanlışlarım varsa özür dilerim ✨

İyi okumalar 🌸

~ 1 Ay sonra ~


Bavulumdaki eşyalarımı son kez kontrol edip odamdan çıkmıştım. Abim bir buçuk aylık olan Yankı abime bir şeyler hazırladığı için onları rahatsız etmeden birkaç dakika izledim. Abim beni fark edince yanıma gelip asker tıraşlı olan saçlarımı okşayıp beni kendine çekmişti.

" ne de yakıştı " dedi duygu dolu bir sesle.

" aynı sana benziyor, küçük Yağmur" dedi Yankı abi gülerek.

" tabi bana benzeyecek, benim kardeşim sonuçta" dedi gururla.

Onların bu hâline tebessüm ederek baktım.

" Gitme saatin geliyor be aslanım" dedi abim.

" evet. Yavaş yavaş gideyim ben " dedim.

Abimler gelmek istemişti ama Yankı abimin biraz tedirgin olduğunu görünce tek gideceğimi söylemiştim dün. Abim baya bir karşı çıkmış ama ben Yankı abiyi öne sürünce üzgün bir şekilde bana bakmıştı.

" tamam dikkatli git kardeşim " dedi abim sıkıca sarılıp.

Abime sarıldıktan sonra Yankı abime sarıldım.

İkisi son kez bana nasihat vermiş ve bende onları onaylayıp abimin benim için çağırdığı taksiye binmiştim. Garaja gelince taksiden inip askerlik yapacağım yere giden otobüsü aramaya başlamıştım. Bulduğum otobüsle hemen binip koltuğumu bulup oturmuştum.

Abime otobüse bindiğime dair mesaj atarken aynı mesajı Murat komutana da atmıştım.

Aslında Murat komutan ve askerlerinin burda görev yaptığını sanmıştım ama onlar buraya eğitim için gelmişlerdi. Şimdi bende onların yanına gidiyordum. Acil bir durum olduğu için erken gitmeleri gerekmişti yoksa beraber gidecektik.

Heyecanla dışarıya bakıp insanları izledim. İki gündür cidden çok heyecanlıydım. Belki biraz da korku vardı içimde.

Yanıma oturan bedenle irkilmiş dışarıya bakmayı bırakıp ona dönmüştüm.

" oy sende mi asker olmaya gideysun aman gidiyorsun " diyen kişiyi onayladım. " devrem diyeceğum o zaman" dedi.

Konuşması biraz garibime gitmişti ama ilginç bir şekilde hoşuma da gitmişti.

" olur. Ben Ayberk" dedim.

" bende Muhsin Ali " dedi gülümseyerek.

" nerelisin? " diye sordum merakla.

" valla orası garuşuk biraz. Babam Ankaralı anam Rizeli ama ben Orduluyum " dedi.

" o nasıl oluyor? " dedim tam olarak ona dönerek.

Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin