[15]

1.9K 132 22
                                    

İyi okumalar ✨

Otobüs garaja gelince Muhsin Ali ve Sılayı uyandırmıştım. Yavaş yavaş herkes inerken bizde en arkada inmeyi bekliyorduk.

" Çok heyecanlıyım" diyen Sılaya baktım.

" Bende " dedi Muhsin Ali.

" Galiba bizi askeriyeye ayrı bir araç götürecek" dedim camdan dışarı bakarken.

" Yollarımız burda ayrılıyor. Umarım ortak eğitim olurda görüşürüz" dedi Sıla gülümseyerek.

" Umarım" dedik Ali'yle ikimiz.

Otobüsten inince bavullarımızı alıp asker üniforması ile duran kişilerin yanına gitmeye başlamıştık. Bizden önce gelenler vardı.

Hepimizi baştan aşağı süzen adamı görünce aklıma Murat komutan gelmişti nedense.

" Ben Çavuş Emrah Duman, sizi askeriyeye ben götüreceğim" diyerek sert bir sesle bize bakarak konuştu. " Gördüğüm kadarıyla hâlâ kendini tatile gelmiş sananlar var! Merak etmeyin size neden geldiğinizi öğreteceğiz "

Çavuş konuşmasını bitirmişti ki başka bir otobüs gelmişti.

" Bu otobüs kızlar için " dedi aynı ses tonuyla. " Şimdi herkes binsin! "

Bizi işaret edince öndekiler yavaş yavaş eşyalarını yerleştirip binmeye başlamışlardı. Sılaya son kez bakıp el salladım. Sıla az kız olmasından dolayı hemen otobüse binmişti zaten.

Muhsin Ali bavulunu koyup otobüse binerken bende hızla bavulumu yerleştirip otobüsün içine girerek Ali'nin yanına oturdum.

" Anamızı belleyecekler " diyen Ali'ye kafamı salladım.

" Bunu bilerek gitmiyor muyuz zaten? " Dedim.

" Evet " dedi Muhsin Ali gülümseyerek.

Çavuşta otobüse binince konuşan herkes susmuştu, bizde dahil. Yol boyunca heyecanla dışarıya bakmıştım. Arada Ali bana, ona ilginç gelen şeyleri işaret edip gösteriyordu.

Sonunda askeriyenin içine giren otobüsle herkes hareketlenmeye başlamıştı. Otobüs durunca önce çavuş sonra çavuşun sert sesiyle hızla biz otobüsten inmiştik.

Herkes gibi bavulumu alınca heyecanla etrafa bakmaya başlamıştım. Bize bakan üst devreleri görünce biraz çekinmiştim ama belli etmeden Murat komutana bakınmaya devam etmiştim ki yanımıza sert adımlarla gelen adamla dikkatimi ona vermiştim. Adam bizi alaycı bir şekilde süzüp " ben Tarık Tufan Ballı! Sizin komutanınızım! Bana iyi bakın acemiler çünkü bu yüzü asla unutmayacaksınız " demişti.

Al işte dakika bir gol bir!

Manyak adam.

" Bakıyorum saçlarına veda etmemiş bebeler var. Merak etmeyin itina ile saç keseriz " dedi psikopat adam sırıtarak.

Bir askere el işareti yapınca asker yanımıza gelmişti.

" Gökhan Şahin Ankara emret komutanım! " Diyen askeri dikkatle dinledim.

" Şu saçlı bebeleri tıraş etmeye götür ardından üniformalarını ver." diyen komutanla asker ona selam verip saçlarını kesmeyen kişilerle yanımızdan ayrılmıştı. " Sizde beni takip edin "

Komutanın dediği şeyle sessizce durmaya devam ederken komutan derin bir nefes almıştı.

" Anlaşıldı mı lan!? " Diye kükreyince hepimiz " anlaşıldı komutanım " dedik.

" Ha şöyle! Bir daha beni cevapsız bırakmayın yoksa tüm tuvaletler elinizi öper" dedi ve bizi arkasında bırakıp içeri girdi.

Hepimiz sessizce onu takip etmeye başlamıştık. Üniformaların olduğu yere gelince komutan bizi orda ki askerlere teslim edip gitmişti.

Üst devremiz olan askerler bize uyan üniformalarımızı verip kalacağımız yere götürmüşlerdi. Herkes yatacağı yere yerleşmeye başlamıştı.

" Ulan bu üst devreler bize oyun oynamasın? " Diyen sese baktım.

" Yaparlar " dedi başka biri.

" Of benim abime neler yapmışlardı " dedi başka biri.

Yavaş yavaş konuşmaya başlayan kişilere baktım.

" Artık beraber olacağımıza göre tanışalım " diyen kişiye baktım. " Ben Eren Kahramanmaraşlıyım "

" Oo hemşereyiz desene! Bende Ahmet Kahramanmaraşlıyım " dedi.

" Ben Osman Boluluyum "

" Ben Ali Kemal Trabzonluyum "

" Bende Muhsin Ali Ankara, Ordu ve Rizeliyim "

" O nasıl oluyor lan? " Diyen Ali Kemal'e baktım.

" Bak şimdi şöyle oluyor " deyip anlatmaya başlamıştı Muhsin Ali.

" Sen kimsin? " Diyen sese döndüm.

" Ayberk ben Sivaslıyım " dedim.

" Bende Mert İzmirliyim " dedi.

" Oha az olaya gel " diyen Ahmet'e baktım.

Yeminle bir ona bir buna bakmaktan başım döndü.

" Kaya bende Ünyeliyim " dedi.

" Yakınsın bana. Ben Yunus Samsunluyum "

Odadaki sesler birbirine karışmaya başlayınca işime döndüm. Kıyafetlerimi ve kişisel bakım ürünlerimi yerleştirdim.

Herşeyimi yerleştirdikten sonra ne yapacağımı bilmediğim için yatağıma oturdum.

Eminim böyle boş boş oturmayı özleyecektim.

İçeri giren çavuşla ayağa kalktım.

" Üniformalarınızı giyip bahçeye gelin. Size etrafı tanıtıp birkaç bilgi vereceğim" dedi ve hızla gitti.

Bende derin bir nefes aldım ve yatağın üstüne koyduğum üniformayı aldım. İlk kez birilerinin yanında giyineceğim için çekiniyordum.

" Ooo kaslara bak " diyen Ahmet'e baktım. Mert'e diyordu.

" Tabi oğlum az uğraşmadım bunlar için" dedi Mert.

Onların bu hâline gülümsedim ve bende üstümü çıkardım.

" Uy sen baya zayıfsın ya " diyen Muhsin Aliye baktım. Ne diyeceğimi bilemediğim için omuz silkerek hızla üstümü giyinip pantolonumu çıkardım ve üniforma'nın pantolonunu giydim.

Herkes hazır olunca bahçe doğru gitmeye başlamıştık...

Merhaba güzellerim 🌟

Bölüm nasıldı?

Haber vereyim biraz kafama göre yazacağım kurguyu. Sonra bu böyle olmaz/ değil demeyin.

Eğlenmeye bakın sadece ✨🐣

Sizi seviyorum ❤️

Diğer bölümlerde görüşmek üzere 🌸

Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin