İyi okumalar 🌸
Yorumlarınızı bekliyorum ❣️
Sabah saatlerinde Yağmur kardeşinin eşyalarını almak için Murat komutanın yanına gitmişti. Yankı uyanık olduğu için fazla acele etmiyordu.
Murat komutanın odasına gelince kapıda duran asker içeriye haber vermiş, Murat komutan gel deyince de içeri girmişti Yağmur.
" Hoş geldiniz" dedi Murat komutan okuduğu belgeyi kapatırken.
" Hoş buldum" dedi Yağmur kardeşinin sevgilisine dikkatle bakarken.
" Bu bavullar kardeşinize ait "
" Teşekkür ederim"
" Rica ederim"
" Birgün çay içelim"
" Anlamadım? "
" Çay içelim diyorum Komutan bey, kardeşimin sevgilisini tanımak istiyorum"
Murat ona dik dik bakan bedenin böyle birşey demesini beklemiyordu.
" Tabiki "
" Güzel " dedi ve kardeşinin bavullarını alarak odadan çıktı Yağmur.
Murat Ayberk'in onu sevgilisi olarak tanıtması çok hoşuna gitmişti. Vücudu heyecandan ısınmıştı resmen!
Odanın kapısı tekrar açılınca gülümsemeyi bırakıp ciddi bir yüz ifadesi takındı ki gördüğü Yağmurla hafifçe gülümsedi.
" Birşey sormayı unuttum da, bu Ayberk'in arkadaşı varmış. Muhsin Ali? Nerde ve nasıl olduğunu söyleyebilir misiniz? "
" Ayberke bilerek ben söylemedim. Arkadaşı hâlâ yoğun bakımda. Kafasından sert bir darbe almış ve bacağından vurulmuş "
" Bir gelişme var mı peki? "
" Bilinci gidip geliyormuş. Doktor tam birşey söyleyemiyorum"
" Anladım teşekkür ederim"
Murat komutan kafasını salladı. Ayberk'in abisi odasından çıkınca derin bir nefes almıştı
İlk kez gergin hissetmişti.
***
Ayberk, Yağmur ve Yankı kalacakları eve gelirken etrafa kısaca bakmışlardı. Ardından Yağmur kardeşine yardım ederek eve girmişti. Yankı midesi bulandığı için direk banyoya gidip klozetin önüne eğilmişti.
Ayberk Yankı abisini hiç böyle görmediği için korkmuş hemen abisini peşinden yollamış birkaç adımlık mesafeyi kendi başına yürümüştü.
Ayberk koltuğa oturunca derin bir nefes almıştı. Yarası sızlıyordu. Telefonuna gelen mesajla telefonunu eline aldı.
Murat komutan:
İstediğin birşey var mı Yavrum?
Küçük Askerim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin?
Short StoryAyberk düşünceli bir şekilde yürürken birine çarpar ve hayatı böylelikle değişmeye başlar.