İyi okumalar güzellerim ❤️
Askeriyenin reviri hiç olmadığı kadar doluydu. Ağır yaralı askerlere öncelik vererek askerleri kurtarmaya çalışan ve askeriyenin tek doktoru olan Emrah hayatında bu kadar zorlandığını bilmiyordu. Ayrıca malzemeleri de azalmıştı.
" Doktor bey! Acemilerden ağır yaralı var! " Diyerek yanına gelen askeri onayladı.
" Yarayı güzelce temizle ve bıraktığım malzemeler ile sar " diyerek odadan hızla çıktı.
Başka odaya girerken terlemiş alnını silmişti. Yatakta yüz üstü yatan askerle Murat komutana baktı.
" Sağ alta kurşun içerde " diyen Murat komutanı onayladı.
" Tamam fazla derinde değil bu iyi birşey ama onu uyuşturamam, demin sonunu harcadım "
" Canlı canlı mı alacaksın kurşunu? "
Murat komutanın endişeli sesiyle ona bakmıştı Emrah.
" Yapacak bir şeyim cidden yok onu tutman lazım "
Emrah eldivenini giyerken konuştu.
" Tamam " dedi Murat komutan kabullenişle.
***
Murat komutan ilk kez canının yandığını hissediyordu oysa yatakta sessizce ağlıyan bedenin acısını vücuduna almak istiyordu. Biliyordu ki onun canı çok acıyordu ama diğer askerler anlamasın diye sessizce ağlıyordu.
Terden ıslanmış saçlarını geriye attıp terlemiş alna ufak bir öpücük bırakmıştı.
" İyi olacaksın. Malzemeler birazdan gelecek ve ağrı kesici yapılacak "
" Çok acıyor "
Dişlerini sıktı Murat, belki hemen onu bulsaydı şuan böyle olmazdı. Sevdiğini koruyamamıştı.
" Murat az çekil de ağrı kesiciyi takayım" diyen Emrah'a yer verdi.
Emrah hızla serumu asıp damar yolu açarak serumu orta hızda ayarladı.
" Birazdan daha iyi hissedecek yine ağrısı olursa söyle" dedi Emrah.
" Teşekkür ederim Emrah "
" Ne demek komutan görevim "
Emrah gülümseyerek cevap verdi. Daha sonra onu çağıran askerle başka odaya gitmek için yöneldi.
Murat komutan sedye'nin yanındaki sandalyeye oturup ağrı kesici sayesinde uyuyan güzeline baktı. Ona bakarken istemsizce derin bir nefes almıştı. İçi gidiyordu güzelliği karşısında.
" Komutanım" diyerek odaya giren Tarığa döndü. " Komutanlar toplantı odasına çağırılıyor , general emretmiş"
Murat komutan derin bir nefes almış ve Ayberk'in üstünü örtüp Tarığa başında beklemesi için emir verdi.
Sert ve hızlı adımlarla toplantı odasına yönelmişti ki kolu sargılı Yakup komutan ile karşılaştı. İkisi kısaca birbirine bakıp odaya girdiler. Sadece ikisi gelmişti. İkisi de yerlerine oturup beklemeye başladılar.
" Kolun nasıl Yakup komutan? " Diye sordu Murat komutan.
" Merak etme Murat komutan kolum iyi durumda " dedi Yakup komutan sırıtarak.
" İyi iyi sana birşey olursa kim beni eğlendirecek " dedi Murat komutan alayla.
" Ay bensiz de yapamazmış " dedi Yakup komutan sırıtarak.
Odanın kapısı açılınca ikisi de gelen kişiler ile susmuştu. Herkes yerlerine geçince bilgisayarı ayarlayıp generale bağlandılar. Herkes ayağa kalkıp selam vermiş generalin emri ile yerlerine oturmuşlardı. Herkes ciddiyetle generalin söyleyeceklerine odaklanmıştı.
" Saldırı ile ilgili bilgileri istiyorum derhal " dedi sert çıkan sesiyle.
Baş Komutan diğerlerine bakarak eline yeni gelen bilgileri söyledi.
" Yeni gelenlerle içeri birkaç kişi sızmış. Kimlikleri kontrol edilmiş lakin hiçbir şüphe oluşmamış. Yeni gelenlerin arasına sızan kişiler karargahın zayıf yerlerini hemen karşı tarafa haber etmiş, zaten onlar da beklemeyip bize saldırmış. Amaçları askere yeni gelenleri kendi taraflarına çekmekmiş ama kimse onlara uymayınca onlara saldırmışlar. İçlerinden biri teröristlerle gitmiş. Yeni gelenlerin üçü hafif üçü ağrı yaralı olmak üzere altı kişi var. Diğerleri hafif sıyrıklarla atlatmışlar ayrıca bir teröristi öldürüp birini etkisiz hale getirmişler "
General dikkatle baş komutanı dinlerken arada diğer komutanlara bakıyordu.
" Çocukların ailelerine haber verin ve ağır yaralı olanlar bir süre askerlikten muaf tutulacak. İyi oldukları an onları tekrar burda görmek isterim! Yakında orda olacağım o zamana kadar elinizdeki adama iyi bakın! "
General son birkaç şey daha söyleyip toplantıyı bitirmişti. Baş Komutan sayesinde diğer acemi askerler de bir süre muaf tutulacaklardı.
Murat komutan biten toplantı ile hızla odadan çıkıp sevdiğinin kaldığı odaya gitmişti.
Ayberk ise birkaç dakika önce uyanmış yanında oturan Tarığa bakıp gülümsemişti. Tarık uyanan Ayberk ile doktorun yanına gidip Ayberk'in uyandığını söylemişti.
Doktorun muayenesi biterken Murat içeri girmişti. Doktor Murat'ı bilgilendirip Tarıkla odadan çıkmıştı.
Murat yatakta yatan sevdiğinin önünde düz çöküp yanağını sevdi.
" İyi olacaksın" diyen Murat'a gülümsedi.
" Artık o kadar çok acımıyor" dedi Ayberk çocuk gibi.
" Hiç acımasın canın" deyip yanağını öptü Murat.
Ayberk yanağından öpen komutana utanmış bir şekilde bakarak elini komutana uzattı.
Murat kolu ağrısa bile elini tutup uyuyan Ayberkten elini almadı. Bir kere sevdiğini kaybetme korkusunu tatmıştı bir daha tatmak istemiyordu!
Merhaba güzellerim 🌟
Bölüm nasıldı?
Umarım eğleniyorsunuzdur 🐣
Diğer bölümlerde görüşmek üzere sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin?
Short StoryAyberk düşünceli bir şekilde yürürken birine çarpar ve hayatı böylelikle değişmeye başlar.