Akşam olunca birkaç günlük olmak üzere oturma odasında kaldılar. Çarşamba günü olunca Jean Aether,Lumine ve Barbara'yı çağırdı. "Evet, odalarınızı hazırladım. Lumine ve Barbara beraber kalıyor. Aerher ayrı. Şöyle gidip bakın.". Jean nunu deyince Lumine ve Barbara hemen gittiler. Görünce çok beğendiler.
Lumine hemen koyu renkli yatağa geçti. İkiside maviyi sevdiklerinden bunun için tartışmadılar. Aether teyzesinin bu kadar uğraşmasını istemiyordu. O da gidip kendi odasına baktı. Onun ki de gayet iyiydi.
Onun odası güneş almıyordu ancak bu bir sorun değildi. Birden telefonu çaldı.
"Alo? Scara?"
"Selamunaleykum Aleykumselam müsait misin?"
"Evet şuan müsaitim. Noldu?"
"Bizimkiler bulaşılım diyor da aramızda düşünme yetisi olan tek sen varsın diye sorayım dedim."
"1 saate çıkabilirim."
"Tamamdır hadi görüşürüz."
"Baybay"Aether telefonu kapadı ve mutfağa gidip teyzesine yardım etti.
《《Öbürleri ile》》
Xiao her zamamkinden daha sessizdi. Bunu ilk olarak Kazuha fark etti. "Sorun ne?". Xiao ona döndü. "Çok değişik şeyler yaşıyorum...". "Ne gibi ve neyle ilgili?". Xiao eliyle yüzünü kapadı. "Aether ile alakalı... Ona karşı değişik şeyler hissediyorum...Onu görünce kızarıyorum falan..". Venti arkadan Xiao'nun sırtına atladı. "Ay bizim minik Gay'imiz durumun farkına varmışş.". Xiao bunu duyunca tam anlamıyla bir domates oldu." N-ne alaka! Öyle değil...sanırım ona alerjim var-". Venti onu boğmaya başladı. "Yiyosa bi kere daha söyle bunu. Aşıksın işte kabul et!". Scara birden araya girdi. "Sorun yok Aether bi saate geliyor.". "Nereye?". "Ananıı adres vermeyi unuttum.". Scara hemen telefonunu açtı ve Aether'ı aradı. "Alo Aether sana adres vermedim biz şuan Albedo'nun evindeyiz konum atıyorum.". Scara telefonu kapayıp konum attı. Yaklaşık 20 dakika sonra Aether geldi. "Selam. Size abur-cubur getirdim.". Kazuha poşedi aldı. "Canım benim Aether'ım.". Birden üzerinde Xiao'nun delici bakışlarını hissetti. Abur cuburları alıp oturdu. "Hoşgeldin.." . Xiao yaklaşık 30 dakikadır bunu söyleyecek cesaret arıyordu. Aether bunu duyunca gülümsedi. "Hoşbuldum, nasılsınız?". Aether da yanlarına oturdu. Albedo ona telefonundan birşey gösterdi. "Bak bu eve geçeceğim. Sence nasıl?". Aether eve baktı. "Ev çok güzelmişde sen yurtta kalmıyor muydun?". "Evet ama babamla konuştum o da istersen geç dedi. Taşınacağım, haftaya.". "Tebrik ederim!". Aether kendisini kutladıktan sonra klasik boş yampa seansına geçtiler.