Yazar~☆~
Xiao ayakkabısını bağlayınca masaya geçti. Aether'ı da yanına oturttu. "Ha? Sen birşey yemiyecek misin Aether?". Scara sorgulayıcı bakışlarla Aether'a baktı. Aether başını salladı. "Aç değilim.". Albedo kendi prinç topunu ikiye bölüp yarısını uzattı. "Al. Aç aç derse girilmez . ^^". . "Çok düşüncelisiniz ama gerçekten de aç değilim. Kahvaltı da baya yedim.". "O zaman bu princi alayım-". Kazuha Albedo'nun elinden prinç topunu kaptı ve tek hamlede yuttu. Scara ona baktı. "Sanırım herkes senin gibi kahvaltı etmemiş Aether.".
~☆Öğleden sonraki ilk teneffüs☆~
"Xiao!". Lumine koşarak Xiao'nun yanına geldi. "Ne oldu? Lütfen Tao kaçırıldı de.". " Ne- hayır başka birşey. Abim yemeğini benim masama bırakmış. Kahvaltı da etmemişti. bunu ona verebilir misin? Acelem var da." . Xiao bir an duraksadı. sonra başını salladı ve yemek kutusunu aldı. Aether neden yalan söylemişti ki? Seri adımlarla sınıfa gitti. Aether sınıfta yoktu. Sadece Albedo ve birkaç kişi vardı. "Albedo..Aether çıktı mı?"."Mhm o,Scara ve Kazuha bahçedeler. Kazuha defterini camdan düşürdü. Ne oldu ki?". Xiao yemek kutusunu gösterdi. "Bu yemek Aether'in. Kız kardeşi verdi. Dediğine göre Aether kahvaltı falan etmemiş diye verdi. ". Albedo şaşırdı. Sonra yine normal bir ifade takındı. "Belki evi yakındır?Ondan acıkmamıştır. ". Xiao başını iki yana salladı. "Evi bizim evin yanında. O yürüyerek geliyor. Ben,Lumine ve Tao servisle geliyoruz. İnatla yürüyormuş. Biliyorsun bizim ev iki mahalle aşağıda.". Albedo üzülmüştü. "Neden kendine bunu yapıyor..? Belki sadece ailesine yük olacağını düşünmüştür.". Xiao olabilir deyip yerine oturdu.
232 kelime