Evet aklıma fikir gelmedi ama birşeyler yazmak istedim bu yüzden okuldaki öğrenciler ve vs. tanıtıcammm
Aether: Gayet çekingen, ortalama bir öğrenci. 10-F de. Birden fazla şeye az as ilgisi var. Genelde insanlarla arası iyidir. 4 kardeşler. 4. kardeş şuan bilinmiyor😏
Xiao: Ekstra asosyel biri. Dersleri normalden bi tık yüksek. 10-F de. Bütün Marvel film&dizilerini izledi. 5 kardeşler. Öbür 4'ünü sevmiyor.
Venti: Aptal bir kişiliği var. Albedo ve Heizou'dan ders ve kopya alıyor. 10-F de. Genellikle arkadaşlarının sevdiği şeyleri sever. Tek kardeş. Kaeya ile beraber kalıyor.
Scaramouche: Agresif biri. Dersleri normalden biraz düşük. Her sene hocalara yalakalık yaparak takdir alıyor. 10-F de. Liseden önce Kazuha ve Heizou ile takılıyordu. O da tek kardeş ama teyzesi ve annesi ile kalıyor. Evdeki tek erkek olduğundan ve evde iç savaşlar çıktığından Kazuha'nın yanına gider. Çaktırmasa da Kazuha'yla vakit geçirmeyi çok seviyor.
Kazuha: Gayet sevimli biri. Dersleri pek de iyi değil ama sınıfı geçtiği sürece umrunda değil.10-F de. Scara ile ilkokuldan beri arkadaş. Heizou ile ise ortaokuldan beri arkadaş. Annesi Beidou ve annesinin arkadaşı olan Nigguang ile beraber kalıyor. Nigguang'ın saçındaki kırmızı kısmı görünce havalı olduğunu düşündü ve o da boyadı. Ancak bıyalı kısım zamanla yana kaydı. Tek kardeş.
Albedo: Gayet zeki biri. Normalde herkese ders vermez ama Venti ve Alt sınıftan Sucrose'ye veriyor. 10-F de. Sucrose herhangi bir konuda sıkıntıda kalınca Albedo'ya danışır. Bu yüzden yakındırlar. Onun biraz depresif olduğunu söylüyor ama Albedo buna katılmıyor. 2 kardeşler. Klee onun kardeşi ve okudukları lisenin içindeki anaokulunda okuyor. Kaeya ona kendi kızıymış gibi bakıyor. Anaokulu saat sabah 8'den akşam 8'e kadar ordakilere bakıyor.
Heizou: Zeki biri. Onun ve Albedo'nun dersleri hep çok iyidir. Kendisi dedktiflerle ilgili olan herşeyi sever. 10-F de. Albedo'nun yanına yerleşebilir. Hâla ev bakıyor. İnsanları nasıl gaza getireceğini biliyor. Kendisi yazın çalışıp 10. sınıfın ilk konularını bitirdiği için geç başladı. Tek kardeş. Ailesi şehir dışında. Aether'ın ailesi olayını bilmiyor. Öğrenirse babasını suçlu çıkarabilir ancak bunu yapabilmesi için liseyi bitirmesi gerek.
Lumine: Aether'ın ikiz kardeşi. Abisi ile aynı sene başladı okula ancak Lumine 7. sınıfta kaldığı için bir yıl geride. Çevresi var. Hu Tao ile ilkokuldan beri arkadaş. 9-E de.
Hu tao: Xiao'nun kız kardeşi. Gotik temaları sever. (Gotik: mesela arkada yağmurlu hava ve okul var önde mezarlık falan. Korkunç olduğundan değil görünişü cool olduğundan sevilir. Wednesday örnek verilebilir.). Kardeşi Qiqi'yi sever. 9-E de.
Barbara: Jean'ın kızı. Aslen evlatlık. Fakat evlatlık olmasına rağmen çok bemziyorlar. Herkes çok benzediklerini hatta kardeş olduklarını söylüyor. Jean bu konuda birşey söylemese de o 'öyle değil' diyor. 8. sınıf. Çalışmayı hiç sevmiyor ancak Jean disiplinli biri olduğundan onu salmıyor.
Jean: Aether ve Lumine'nin teyzesi. Anneleri ile yıllar önve olan bir kavga yüzünden tüm ilişkileri kesildi. Kavganın sebebini ondan başka bilen yok. Barbara'dan bilmesi gereken birşeyi saklıyor. Şuan bir okulda müdür yardımcısı olarak çalışıyor ve maaşı oldukça iyi.
Paimon: Kendisi bu sene Anaokulunu bitirecek. Qiqi'den bir yaş büyük. Öbür üç kardeşe vesayre dış görünüş olarak en çok babasına benziyen o.
Cyno & Thignari: Bu iki salak da 10-E de. Aether ile tanıştılar fakat yakın değiller. Cyno'nun komik olamayan şakaları yüzünden Thignari'yi bu yaşta migren tuttu.
Klee: Ya kağıttan ses bombası yapar ya da torpil atar. Anaokul kısmında öbür çocuklarla beraber iyi anlaşır.
Chongyun: Kendisi Hu Tao'dan 2 ay büyük. Ama özel bir lise kazandığı için farklı bir okulda.
Ganyu: O bir mihendislik öğrencisi. Şehirdeki üniversite iyi olduğundan şejirdışına çıkmadı. Şuan stajyerlik yapıyor.
Sucrose: Albedo'yu senpaisi olarak görüyor. Onun gibi bir dahi olmak istiyor ve ondan ders alıyor. Özellikle kimyası çok iyidir. 9-C de.
Kaeya & Diluc: Kaeya aslen öğretmen değil. Stajyer olarak fazlasıyla iyi iş yapıyor. Abisi Diluc ile beraber yapıyor stajları. Diuc geçen sene mezun oldu ama Kaeya olamadı. Aynı evde kalıyorlar. Eve girmek cesaret ister.
Signora: Kimsenin sevmediği tarih öğretmeni. Venti'ye ekstra sinir oluyor.
Nahida: Okulun rehberlik bölümünde çalışıyor. Öğrencilere çalışma programları hazırlıyor. Özellikle Scara'yla ilgileniyor çünkü ondan umudu var.
Müdür(Ben!): Kendisi 10 bölümde iki kişiyi sevgili yapamayacak kadar aptal. Her ne kadar müdür olsa bile gerçek hayatta zavallı bir 8. sınıf öğrencisi. Sınıfını sevmiyor. Geçen seneye kadar imam hatipteydi ancak şimdi gay kitapları yazıyor. Evdekiler kitabı olduğunu biliyor ancak konusunu ve adını bilmiyor. Bilselerdi upuzun bir süre bölüm gelemezdi. Batman da yaşıyor ve genel anlamda mutsuz biri.
evet minnoşlarım bu şekilde aklıma geldikçe karakterlerden bahsettim. sizce Aether'ın kardeşi kim ve Jean barbara ya neyi neden söylemiyor tahmininiz varsa bekliyorum öpüldünüz mwah
732 kelime